Kas yra klientų aptarnavimo konferencijos
Trumpai tariant, klientų aptarnavimo konferencijos yra renginiai, kuriuose susirenka klientų aptarnavimo ir CX ekspertai ir profesionalai. Jie dalyvauja dalintis žiniomis ir kalbėti apie naujausius pasiekimus šioje srityje. Tai gali būti vietiniai, taip pat pasauliniai ar tarptautiniai renginiai, kuriuose susirenka šimtai profesionalų.
Kodėl klientų aptarnavimo konferencijos yra svarbios?
„Mūsų komanda kasmet vyksta į klientų aptarnavimo ir CX konferencijas. Visada labai smagu susitikti su naujais žmonėmis ir susitikti su senais draugais ir kolegomis. Manau, kad tokie renginiai yra būtini kiekvienam klientų aptarnavimo specialistui, norinčiam atrasti naujų galimybių savo srityje.”
Diana Adjadj – „Best Essay Education“ rašytoja.
Lankydamiesi klientų aptarnavimo ir CX konferencijose galite gauti daug naudos. Ne visi supranta, kaip tai svarbu tam tikriems specialistams.
Priežastys, dėl kurių verta dalyvauti klientų aptarnavimo konferencijoje
- Švietimas: tai bene svarbiausias bet kurios klientų aptarnavimo konferencijos tikslas. Jis vis dar išlieka dėmesio centre. Dalyviams suteikiamos galimybės išmokti kažko naujo klausantis žinomų pranešėjų, dalijantis savo patirtimi ir dar daugiau.
- Nauji ryšiai: kitas klientų aptarnavimo konferencijų privalumas yra ryšių kūrimas. Galite lengvai rasti bendraminčių ir užmegzti neįkainojamus santykius su jais. Kas žino, galbūt jie kada nors taps jūsų laimingu bilietu.
- Tendencijos suvokimas: norint tobulinti jūsų įmonės klientų aptarnavimą, būtina žinoti, apie ką šiuo metu kalbama arba kokias praktikas taiko klientų aptarnavimo ekspertai. Tokios konferencijos puikiai tinka sekti visas naujienas ir tendencijas.
- Produkto eksponavimas: klientų aptarnavimo konferencijos puikiai tinka norint gauti papildomo dėmesio produktui. Įmonės turi galimybę pristatyti, ką pastaruoju metu nuveikė. Be to, jos reklamuoja savo produktus, paversdami juos pavyzdžiu, kaip su jais pagerino klientų aptarnavimą.
- Įkvėpkite ir motyvuokite: tai gali atrodyti nereikšminga, tačiau klientų aptarnavimo konferencijos gali suteikti jums pozityvumo ir pagerinti jūsų emocinę būseną. Dauguma dalyvių išeina su įkvėpimu širdyje ir motyvacija padaryti daugiau.
Kokią įtaką švietimui turi klientų aptarnavimo konferencijos?
„Mes visą gyvenimą niekada nenustojame mokytis. Juk niekas negali žinoti visko iš karto! Manau, kad klientų aptarnavimo konferencija yra tokia puiki, nes suteikia galimybę tobulinti savo žinias, įgūdžius ir visada žinoti naujausias pramonės šakos tendencijas.“
Jessica Waterford – „WOWgrade“ rašytoja
Kaip minėta aukščiau, švietimas yra vienas iš pagrindinių bet kurios klientų aptarnavimo konferencijos komponentų. Profesionalai klauso ekspertų, duodančių vertingų patarimų. Tokios žinios padeda specialistams tapti dar geresniais. Be to, tokiuose renginiuose taip pat reguliariai rengiami seminarai ir užsiėmimai.
Geriausios klientų aptarnavimo konferencijos 2019 m.
Dabar žinote viską apie klientų aptarnavimą/CX konferencijas, įskaitant jų teikiamą naudą. Peržiūrėkite žemiau pateiktą geriausių 2019 m. klientų aptarnavimo konferencijų sąrašą.
5 geriausių klientų aptarnavimo konferencijos 2019 m.
Kontaktų su klientais savaitė (CCW)
Tai didžiausias pasaulyje kontaktų su klientais renginys, kuriame „CCW Digital“ yra viena didžiausių klientų aptarnavimo specialistų internetinių bendruomenių. 2019 m. jie atšventė savo 20-metį (2018 m. prekės ženklo vardas buvo pakeistas iš skambučių centro savaitės į kontaktų su klientais savaitę). Kiekvienais metais jame susirenka geriausi CX, CS ir klientų aptarnavimo lyderiai iš viso pasaulio. Šiame renginyje rasite seminarus, svetainės pristatymus ir užsiėmimus. 2019 m. pranešėjai buvo iš „Verizon“, „HBO“, „Lyft“, „Hilton“ ir kitų gerai žinomų kompanijų.
ICMI
Paroda ir konferencija – galimybės mokytis su ICMI yra neribotos. Kasmet dalyvauja daugiau nei 1500 dalyvių, vyksta daugiau nei 75 sesijos. Šią konferenciją organizuoja UBM (2018 m. UBM kartu su Informa PLC). ICMI yra žinoma dėl savo atsidavusios instruktorių, pranešėjų, pramonės atstovų ir konsultantų komandos. Visi jie dirba kartu, kad padėtų jums nustatyti savo kontaktų centro efektyvumą, įvertinti savo veiklą, identifikuoti „omnichannel“ strategiją ir pateikti įrankius, padėsiančius motyvuoti ir valdyti klientų aptarnavimo komandą.
Šiaurės rytų kontaktų centro forumas (NECCF)
Kasmetinėje NECCF konferencijoje ir parodoje dėmesys skiriamas naujausių technologijų ir inovacijų klientų aptarnavimo srityje pristatymui. Šiaurės rytų kontaktų centro forumas buvo įkurtas 2001 m. ir yra žinomas dėl savo ekspertų vadovaujamų seminarų, apskritojo stalo diskusijų ir begalinių ryšių užmezgimo galimybių. Kaip rodo pavadinimas, renginys daugiausia skirtas šiaurės rytų regionui, įskaitant tokias valstijas kaip Rodo sala, Masačusetsas, Konektikutas, Meinas, Vermontas ir Naujasis Hampšyras.
Klientų patirties strategijų viršūnių susitikimas
Į šį renginį susirenka CX profesionalai iš visos Šiaurės Amerikos. 2019 m. buvo daug pranešėjų iš žinomų įmonių, tokių kaip „Toyota“, „Uber“, „Wal-Mart“ ir kt. Klientų patirties strategijų viršūnių susitikime pagrindinis dėmesys skiriamas CX 360 vizijos kūrimui, naudojant naujausias CX technologijas ir KPI, siekiant sumažinti išlaidas. Renginys taip pat žada padėti klientų aptarnavimo specialistams atskleisti visas socialinių tinklų galias, įveikti skaitmeninį CX chaosą ir, be kita ko, paskatinti lojalumą.
„Chief Experience Officer (CXO) exchange“
„CXO Exchange“ galite susitikti su aukščiausio lygio klientais ir pacientų patirties specialistais. Šiame renginyje pagrindinis dėmesys skiriamas žmonėms, strategijai, inovacijoms, dizainui ir įžvalgoms, padedančioms profesionalams teikti geriausią patirtį klientams. 2019 m. buvo pranešėjų „Microsoft“, „Johnson & Johnson“, „Walgreens“, „Lenovo“, „Headspace“ ir kt. „Chief Experience Officer Exchange“ taip pat yra „Kontaktų su klientais savaitės“ dalis ir tai yra aukščiausios klasės renginys tik su pakvietimais, skirtas labiausiai patyrusiems CXO lyderiams.
Paskutinės mintys
Apibendrinant, klientų aptarnavimo ir CX konferencijos yra renginiai, kuriuos privalo aplankyti kiekvienas klientų aptarnavimo specialistas. Jie teikia daug naudos, taip pat teigiamą, ilgalaikį poveikį švietimui.
Atraskite patys
Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje „LiveAgent“.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Klientų aptarnavimas kompiuteriu ir telefonu
Atraskite, kaip klientų aptarnavimas kompiuteriu ir telefonu gali pakeisti jūsų verslą! Sužinokite apie pranašumus, tokius kaip nuotolinis darbas, multitaskingas, techninė pagalba ir dar daugiau. Pasirinkite geriausią sprendimą savo verslo poreikiams.
Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?
Atraskite, kas sudaro puikų klientų aptarnavimą ir kodėl tai esminis sėkmingo verslo veiksnys. Sužinokite apie greitį, efektyvumą, kompetenciją ir mandagumą, kurie padidina klientų lojalumą bei patenkinimą konkurencinėje rinkoje. Perskaitykite įkvepiančias citatas ir puikius aptarnavimo pavyzdžius.
Blogas klientų aptarnavimas ir kaip jo išvengti
Kiekvienas verslas, kuris nori klestėti, turi sutelkti dėmesį į klientų pasitenkinimą, nes prasto klientų aptarnavimo pasekmės gali būti išties žalingos.
Klientų aptarnavimo darbuotojo interviu
Atraskite pagrindinius klientų aptarnavimo interviu klausimus ir patarimus, kaip įvertinti kandidato tinkamumą ir suderinamumą su įmonės kultūra. Išbandykite nemokamą LiveAgent versiją ir sužinokite apie įvairius komunikacijos kanalus per šią platformą.