Kaip maksimaliai padidinti klientų dovanų poveikį
Statistiškai apie 75% verslo dovanų įteikiama per Kalėdas. 25% padėkos dovanų klientams įteikiama gimtadienio, jubiliejaus proga, per akcijas, spontaniškai ar kitu metų laiku. Paprastas, bet efektyvus būdas pagerinti verslo dovanų poveikį – jas dovanoti ne šventiniu laikotarpiu. Tai padidins tikimybę, kad jūsų dovana labiau išsiskirs.
Pabandykite įtraukti paslapties elementą į dovanų teikimo procesą. Majamio universiteto verslo administravimo mokyklos atliktas tyrimas atskleidė, kad kai daugiau emocijų sukeliantis produktas pasiūlomas su nemokama dovana, pirkėjai labiau linkę pirkti tą produktą, jei dovanos tipas nežinomas, nei atskleidžiant dovanos tipą.
Remiantis straipsniu žurnale Journal of Marketing, nemokamų produktų ar susijusių priedų dovanojimas iš karto sukuria rekomendacijas iš lūpų į lūpas. Visų pirma, produkto atidavimas yra susijęs su maždaug 20 % bendru rekomendacijų padidėjimu. Be lojalių klientų, taip pat galite patraukti naujus pirkėjus, kai dovanojate nemokamų dovanų, kad susidarytumėte teigiamus pirmuosius įspūdžius.
Apsvarstykite galimybę dovanoti savo prekės ženklo gerbėjams – tiems klientams, kurie paprastai aktyviai naudojasi socialiniais tinklais ir turi daug sekėjų, taip pat tiems, kurie jau anksčiau savo socialiniuose tinkluose yra pasidaliję teigiama patirtimi su jūsų prekės ženklu. Tai gali atnešti naujų rekomendacijų.
Kaip išsirinkti geriausias dovanas klientams
Renkantis tinkamas dovanas klientams, reikia atsiminti keletą pagrindinių dalykų. Dovana turi turėti suvokiamą vertę klientui. Pageidautina, kad ji būtų naudingas ir turėtų praktinį tikslą. Ji turėtų būti kažkaip susijusi su jūsų verslu ir būti jūsų įmonės priminimas. Taip pat gali reikėti pasirinkti skirtingas įmonių klientų dovanas skirtingiems klientų segmentams, atsižvelgiant į klientų demografinius rodiklius. Žemiau yra 15 klientų dovanų idėjų, kurios gali būti naudingos.
15 dovanų idėjų, skirtų parodyti dėkingumą klientams
1. Nemokami produktai
Paprasčiausias, bet vienas iš efektyviausių būdų parodyti dėkingumą klientams – padovanoti nemokamą produktą (visą, o ne pavyzdį) iš savo katalogo, kuris galėtų natūraliai pagerinti arba papildyti kliento pradinį pirkinį.
2. Nemokama paslauga arba atnaujinimas
SaaS verslui būtų naudinga pasiūlyti klientams mėnesį nemokamų paslaugų, nustebinti juos nemokamu atnaujinimu, kuris prideda papildomų funkcijų jūsų produktui arba suteikia individualų pritaikymą produktui.
3. Firminės dovanos
Firminiai produktai labai dažnai pasirenkami verslo padėkos dovanoms. Kai kurios prekės su jūsų įmonės logotipu gali būti drabužiai, krepšiai, arbatos ir kavos puodeliai, sporto aksesuarai, raštiniai reikmenys ir biuro reikmenys bei linksmi daiktai.
4. Pramonės šakos tematikos dovanos
Pramonės šakos tematikos dovanos (pvz., nekilnojamojo turto agentai, dovanojantys savo klientams namo formos daiktus) yra protingas pasirinkimas, jei norite, kad klientai galvotų apie jūsų produktą ar paslaugą. Šios dovanos turi turėti logotipą ir atitikti jūsų įmonės spalvas.
5. Dovanų krepšeliai
Gerai apgalvoti krepšeliai, užpildyti reikalingais, pagal klientą pritaikytais produktais, visada bus puiki dovana įvairioms šventėms, jubiliejams ar bet kokiai kitai progai. Krepšelių viduje gali būti visko – nuo gurmaniškų maisto produktų ir higienos reikmenų iki biuro dekoro ir specialių aksesuarų.
6. Dovanų kortelė
Jei nesate tikri, ką pasirinkti, dovanų kortelės yra klasikinis dovanų pasirinkimas, suteikiantis klientams laisvę gauti būtent tai, ko jie nori, iš plataus jūsų parduotuvės arba jūsų partnerių prekybininkų asortimento.
7. Gėlės
Taikant į moterų klienčių segmentus, gėlės ir vazoniniai augalai gali būti puikios dovanos beveik bet kokia proga, pvz., gimtadienių, jubiliejų ir konkrečių švenčių proga. Pavyzdžiui, Motinos diena, Valentino diena arba Moters diena.
8. Žurnalo prenumerata
Žurnalų prenumerata tapo populiariu verslo dovanų pasirinkimu. Jei žinote, kokie žurnalai jūsų klientams būtų aktualūs ir naudingi, padovanojus prenumeratą jie tikrai būtų dėkingi.
9. Knygos
Knygos yra viena iš vertingiausių verslo padėkos dovanų idėjų, priklausomai nuo to, kaip gerai žinote savo klientų pageidavimus. Gerai apgalvota knyga, susijusi su jų profesiniais ar asmeniniais pomėgiais, yra nesenstanti, asmeniška dovana.
10. Mokymosi dovana
Nesvarbu, ar tai būtų internetiniai kursai temomis, kurios papildo klientų pirkinius, ar kai kurios su jų pomėgiais susijusios pamokos, mokymosi dovana gali būti labai svarbi ir puikiai tinka tam tikrų klientų grupėms.
11. Patyriminė dovana
Dar viena galimybė neapsiriboti materialiniais dalykais – padovanoti patirtį. Tai gali būti kažkas, kas stiprina sveikatą (sporto ar jogos užsiėmimai), atpalaiduoja (spa diena ar masažas), pramoga (bilietai į vietinius sporto renginius ar koncertus) ar dar kas nors.
12. Gimtadienio dovanos
Siųsdami klientams dovanas jų gimtadienio proga, galite parodyti savo dėkingumą ir laimėti jų lojalumą. Tačiau gimtadienio dovanos įteikimas gali tapti privaloma prievole, nes dovanos nebuvimas ateinančiais metais gali priversti klientus pasijusti nevertinamais.
13. Vietiniai skanėstai
Vietinės kilmės prekės ir paslaugos, tokios kaip vietinė kava, vietiniai ūkio gaminiai, vietinis menas, vietiniai suvenyrai gali būti puikios verslo dovanos. Tai ne tik pradžiugins jūsų klientus, bet ir padės pagerinti nuomonę apie jūsų prekės ženklą.
14. Dėkingumo klientams renginys
Ypatingo klientų įvertinimo renginio organizavimas taip pat gali puikiai pasitarnauti kaip verslo dovanos idėja kai kuriems jūsų ištikimiausiems klientams. Tokie renginiai gali suteikti papildomos profesinės vertės klientams ir leisti jiems bendrauti tarpusavyje.
15. Labdaros auka
Kalbant apie unikalias klientų dovanų idėjas, aukojimas labdarai savo klientų vardu ir informavimas, kokiam tikslui tie pinigai bus naudingi, yra tikrai prasmingas dovanos pasirinkimas. Aišku, tik jei tai tinka jūsų verslui.
16. Siųskite GIF
Kartais toks paprastas dalykas kaip GIF pokalbio metu gali būti puikus būdas padėkoti ir įvertinti. LiveAgent programoje galite naudoti GIF, suaktyvinę įskiepį. Tai puikus būdas pralinksminti klientą, tačiau naudokite juos atsargiai ir pagarbiai.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite LiveAgent – GIF.
Atraskite patys
Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Apsilankykite mūsų puslapyje, kad sužinotumėte, kaip nemokama klientų valdymo programinė įranga gali optimizuoti klientų santykius, skatinti lojalumą ir kurti efektyvias rinkodaros bei pardavimų strategijas. Sužinokite apie geriausias praktikas, saugumo reikalavimus ir pasirinkite tinkamą sprendimą savo verslui. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius padėkos klientams el. laiškų šablonus su patarimais, kaip padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir prekės ženklo vertę. LiveAgent siūlo išbandytus šablonus, kurie pagerins klientų patirtį ir paskatins geresnius pirkimo sprendimus.
Atraskite, kaip efektyviai parašyti padėkos el. laišką klientams su LiveAgent akademijos vadovu. Sužinokite apie laiškų svarbą, tinkamus siuntimo laikus ir 10 žingsnių procesą. Gaukite praktinių pavyzdžių ir patarimų, kaip suasmeninti laiškus, stiprinti santykius su klientais bei kurti teigiamą prekės ženklo įvaizdį.