Kodėl turėtumėte siųsti klientams padėkos atvirukus?
Nors klientų dėkingumo laiškai taip pat yra puikus būdas parodyti dėkingumą klientams, el. laiškai dažniausiai yra skaitomi (jei iš viso skaitomi) ir ištrinami. Tačiau gerai sukurta atspausdinta padėkos kortelė / ranka rašyta padėkos raštas greičiausiai bus bent kurį laiką saugomas ir bus jūsų prekės ženklo priminimas. Tai efektyvi rinkodaros strategija, kuri gali iš tikrųjų padaryti įspūdį klientams, padidinti jų lojalumą ir sugeneruoti daugiau nukreipimų į jūsų verslą.
Rašyta ranka ar atspausdinta?
Atsižvelgiant į įmonės tipą ir dydį, galite apsvarstyti galimybę siųsti spausdintus verslo padėkos atvirukus arba ranka rašytus padėkos raštus. Didelėms organizacijoms, norinčios padėkoti daugiau nei 500 klientų, spausdintos kortelės, žinoma, būtų prasmingesnės. Ranka rašyti raštai labiau tinka mažoms įmonėms, individualiems verslininkams, asmeninėms paslaugoms ir B2B įmonėms, turinčioms kuklią klientų bazę.
Apskritai, jei leidžia laikas, biudžetas ir ištekliai, ranka rašytas padėkos raštas klientas būtų geresnis pasirinkimas, nes jis visada turės didesnį poveikį. Tikrasis ranka rašytų užrašų autentiškumas gali priversti klientus jaustis tikrai ypatingais ir pakylėti emociškai. Emocijos yra laikomos didžiausiu lojalumo varikliu daugelyje pramonės šakų. „CapGemini“ atliktas tyrimas parodė, kad 70% emociškai prisirišusių vartotojų išleidžia iki dviejų kartų ar daugiau prekių ženklams, kuriems yra lojalūs. Be to, 80 % savo šeimos ir draugų tarpe reklamuos prekės ženklus, kuriems yra lojalūs.
Kiek laiko turėtumėte laukti, kol išsiųsite padėkos atvirukus?
Jei vadovaujate verslui ir norite savo klientus įvertinti padėkos raštu/kortele, optimaliausias laikas būtų iškart po įvykio. Bendra taisyklė yra kelios dienos po to, kai klientas perka prekę/paslaugą iš jūsų įmonės. Tačiau net jei jums nepavyks išsiųsti padėkos raštelio per nustatytą laiką, tiesiog žinokite, kad jo neišsiųsti visai yra daug blogiau.
Verslo padėkos atvirukai – šablonai
Ką rašyti padėkos atviruke klientui? Žemiau pateikiami keli verslo padėkos atvirukai – šablonai, kuriuos galite naudoti kurdami savo padėkos atvirukus/raštus.
Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite Kaip parašyti padėkos laišką, kurį įvertins jūsų klientai.
Dėkojame, kad esate ištikimas klientas
Hi ****,
Just a note to say hello and to let you know how grateful we are for having you as our loyal customer for the past few years.
We truly enjoy working with entrepreneurs like you who are committed to growing their successful business and we wanted to thank you for letting us help you.
Best wishes,
****
Dėkojame klientui už pirkinį
Hey ****,
I’ve noticed your name come up quite a few times in recent months, so I just thought I’d take the time to personally thank you.
Judging by your purchases, I must admit you have an excellent taste in clothes! Remember that you can always swap them over if something doesn’t fit.
Take care,
****
Dėkojame klientui už rekomendaciją
Dear ****,
Over half of my business comes from repeat clients and referrals. I greatly appreciate you thinking of me and sending a new client my way. I am sure I can help your friend find that unique beachfront home he is looking for. I already have a few beautiful properties in mind to show him.
Thanks again for your trust!
All the best,
****
Kiti būdai išreikšti dėkingumą savo klientams
Yra keletas būdų, kaip išreikšti dėkingumą savo klientams. Padėkos klientams atvirukai ir raštai yra būdas parodyti, kad juos vertinate. Tačiau yra daug kitų būdų. Pavyzdžiui, kuponai, nuolaidos, nemokami produktai/paslaugos ir kita.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „Dėkingumo klientams idėjos“.
Atraskite patys
Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje „LiveAgent“.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Atraskite, kaip efektyviai valdyti ir tobulinti sąveiką su klientais, stiprinant ilgalaikius santykius ir didinant konkurencinį pranašumą. Išmokite dėkingumo, empatijos ir kūrybiškumo svarbą klientų aptarnavime bei naudokite inovatyvius sprendimus, kad pagerintumėte klientų patirtį. Sužinokite daugiau apie sąveikos su klientais procesus ir valdymą!
Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika
Sužinokite, kaip klientų pasitenkinimas skatina lojalumą ir augina jūsų verslą. Atraskite geriausias praktikas, kaip būti proaktyviems, personalizuoti patirtį ir valdyti neigiamus atsiliepimus. Pagerinkite savo klientų patirtį ir padidinkite jų pasitenkinimą naudodami omni-kanalų strategijas ir skaitmeninius sprendimus.
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius padėkos klientams el. laiškų šablonus su patarimais, kaip padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir prekės ženklo vertę. LiveAgent siūlo išbandytus šablonus, kurie pagerins klientų patirtį ir paskatins geresnius pirkimo sprendimus.