Kas yra pardavimų automatizavimas?
Pardavimų automatizavimas naudoja sistemą, kuri leidžia sumažinti pasikartojančių pardavimo užduočių / procesų skaičių. Dėl to jūsų komanda turės daugiau laiko sutelkti dėmesį ir užbaigti daugiau pardavimų.
Kokias pardavimo užduotis / procesus galima automatizuoti?
- Tolesnio pasiteiravimo laiškus el. paštu
- Naujų komandos narių mokymus
- Mokėjimo / sąskaitos faktūros priminimus
Kokie yra pardavimų automatizavimo privalumai?
Pardavimų automatizavimo privalumai:
Didesnis produktyvumas
Kad verslas būtų sėkmingas, turite veiksmingai ir efektyviai valdyti savo laiką. Tai susiję su jūsų darbuotojų kasdienėmis užduotimis ir darbo eiga. Pardavimų automatizavimas leidžia per dieną nudirbti daugiau, nes nebereikia atlikti pasikartojančių užduočių.
Kontroliuojamos darbo eigos
Kontroliuojamos darbo eigos leidžia jūsų įmonei sukurti sėkmingą potencialių klientų puoselėjimo procesą. Be to, jos užtikrina, kad kiekvienas potencialus klientas pereitų tinkamą pardavimo procesą. Automatizuodami konkrečias darbo eigas, galite užtikrinti kokybišką produkto / paslaugos pardavimo patirtį kiekvienam potencialiam pirkėjui, o tai padeda jūsų įmonei pasiekti nustatytus KPI.
Prekės ženklo nuoseklumas
Pasikartojančios pardavimo užduotys, pavyzdžiui, tolesnio pasiteiravimo el. laiškų siuntimas, gali būti nuobodžios ir varginančios. Dažnai atsitinka taip, kad atliekant pasikartojančias užduotis suprastėja darbo kokybė arba padaroma klaidų. Kaip visi žinome, monotoniškos žinutės ilgainiui gali pakenkti jūsų verslui. Tačiau apie savo prekės ženklo įvaizdį turėtumėte teikti nuoseklią mintį. Jei kiekvienam klientui pateiksite skirtingą prekės ženklo įvaizdį, tai gali klaidinti ir pakenkti jūsų prekės ženklui. Taigi, pardavimo el. pašto automatizavimas gali būti puikus būdas nuosekliai pristatyti savo prekės ženklą, kad klientai jus suvoktų ir įsimintų tuo kampu, kuriuo jūsų prekės ženklą stengiamasi pavaizduoti.
Efektyvus išteklių naudojimas
Pardavimų automatizavimo pagalba didina našumą be papildomų darbuotojų samdymo. Papildomus išteklius galėsite efektyviai panaudoti savo produktui / paslaugai tobulinti. Deja, daugelis įmonių savo išteklius naudoja neefektyviai, ypač tada, kai jiems sekasi. Nepamirškite, kad jūsų verslas visada gali pasaugoti šiuos išteklius blogesniems laikams arba galite juos panaudoti dar didesniam savo prekės ženklo puoselėjimui.
Lengvas įsitraukimo į darbą procesas
Automatizuoti pardavimų procesai gali padėti naujiems darbuotojams efektyviai įgauti pagreitį. Automatizuotos ir kontroliuojamos darbo eigos / užduotys, pavyzdžiui, iš anksto parašyti el. laiškai / žinutės, leidžia naujiems darbuotojams lengviau suprasti prekės ženklo demonstruojamą kokybę.
Padidėjęs pelnas
Galiausiai, supaprastintos darbo eigos ir automatizuotos užduotys reiškia didesnes pajamas, nes jūsų komanda dirba efektyviau ir naudojate automatizuotą pardavimo eigą.
Papildomas patarimas
Automatizavimas yra puikus būdas pagerinti kasdienį pardavimo skyriaus darbo procesą ir produktyvumą. Tačiau per didelis automatizavimo mastas gali duoti priešingų rezultatų. Jei jūsų įmonė bandys automatizuoti daugumą užduočių, pranešimai gali tapti robotizuoti ir beasmeniai, o tai klientai gali pastebėti beveik iš karto. Dėl to gali sumažėti konversijų rodikliai ir net nukentėti jūsų prekės ženklo reputacija. Tačiau jei į pardavimo eigos procesą sumaniai integruosite automatizavimą, galėsite pakelti savo verslą į kitą lygį. Svarbiausia įsitikinti, kad pridedate mažų asmeninių akcentų, pavyzdžiui, kreipiatės asmeniniu kliento vardu.
Kaip „LiveAgent“ gali automatizuoti kai kuriuos jūsų pardavimo procesus?
El. pašto šablonai
El. laiškų šablonai – tai „LiveAgent“ funkcija, leidžianti kurti visiems jūsų kontaktams tinkamus universalius el. laiškus pvz., užmiršto slaptažodžio arba tolesnio pasiteiravimo. Dar daugiau, „LiveAgent“ leidžia automatizuoti šiuos el. laiškus pagal jūsų taisykles ir suasmeninti juos pagal jūsų CRM informaciją. Be to, agentai gali lengvai redaguoti el. laiškus, nes yra integruotas „ką matai, tą gauni“ redaktorius, arba, jei pageidaujate, el. laiškus galite formatuoti HTML formatu.
Reikia pagalbos kuriant el. pašto šablonus? Peržiūrėkite mūsų nemokamų pardavimo el. laiškų šablonų idėjas.
Taisyklės
Taisyklės automatizuoja darbo eigą pagal SLA, laiko ir veiksmų taisykles. „LiveAgent“ suteikia šią funkciją, kad jūsų agentai galėtų sutelkti dėmesį į svarbesnes užduotis.
Pardavimų automatizavimo pavyzdys
Taisyklės leidžia automatizuoti sukurtus el. pašto šablonus. Pavyzdžiui, jei norite siųsti tolesnio pardavimų pasiteiravimo laiškus tam tikru laiku, tai galite padaryti nustatę laiko taisyklę „LiveAgent“ programoje.
CRM
CRM yra santrumpa, reiškianti ryšių su klientais valdymą. „LiveAgent“ siūlo CRM integraciją, kad būtų pagerintas klientų aptarnavimas ir pardavimų ryšiai. Kadangi visi klientų duomenys yra vienoje vietoje, tampa lengviau bendrauti bei automatizuoti varginančius procesus. Pavyzdžiui, kurdami tolesnio pasiteiravimo pardavimų el. laiškų šablonus, galite lengvai suasmeninti pranešimus į kiekvieną klientą kreipdamiesi jo vardu.
Dar nežinote, kas yra „LiveAgent“?
„LiveAgent“ – tai daug funkcijų turintis klientų aptarnavimo skyriaus sprendimas, kuris stebi, automatizuoja ir teikia ataskaitas. Sistema visa gaunamas žinutes surenka į vieną sąsają, todėl darbuotojams nereikia kaitalioti soc. tinklų platformų, kad atsakytų į visas užklausas kiekvienoje jų atskirai. Ji perkelia klientų užklausas iš tokių medijos priemonių, kaip el. paštas, „Instagram“, „Facebook“, „Viber“, forumas ir kt. Be to, ji teikia klientų aptarnavimo automatizavimo funkcijas, pavyzdžiui, automatinį bilietų paskirstymą, IVR, arba automatinį perskambinimą.
Ready to try LiveAgent?
Try out LiveAgent for free and take your customer service and sales to the next level.
Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?
Atraskite, kas sudaro puikų klientų aptarnavimą ir kodėl tai esminis sėkmingo verslo veiksnys. Sužinokite apie greitį, efektyvumą, kompetenciją ir mandagumą, kurie padidina klientų lojalumą bei patenkinimą konkurencinėje rinkoje. Perskaitykite įkvepiančias citatas ir puikius aptarnavimo pavyzdžius.
Blogas klientų aptarnavimas ir kaip jo išvengti
Kiekvienas verslas, kuris nori klestėti, turi sutelkti dėmesį į klientų pasitenkinimą, nes prasto klientų aptarnavimo pasekmės gali būti išties žalingos.
Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą. Padidinkite savo pardavimus su LiveAgent jau šiandien.