Skambučių centro atitikties apibrėžimas
Taigi, koks yra skambučių centro atitikties apibrėžimas? Atitiktis reiškia, kad reikia laikytis tam tikrų taisyklių ar nurodymų. Taigi iš esmės tai yra tam tikrų skambučių centro taisyklių laikymasis. Pavyzdžiui, skambučių centro saugumo ir PCI atitikties.
Skambučių centro saugumas
Skambučių centro programinei įrangai itin svarbus yra saugumo komponentas. Galime nuolat atsidurti didelėje pažeidžiamoje padėtyje dėl žinių valdymo sistemos, darbuotojų įėjimo portalų ir el. pašto. Skambučių centrui svarbu turėti naujausios kartos saugumo protokolus. Taigi, įmonės duomenis galima saugoti virtualioje duomenų saugykloje. Tai savo ruožtu padeda padidinti našumą ir sumažinti veiklos sąnaudas.
Grėsmė asmens duomenims
Pažeidimų įvyksta įvairiose įmonėse, pavyzdžiui, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų, finansų įstaigų ir net vartotojų aptarnavimo įmonėse. Tačiau šie pažeidimai dažniausiai turi įtakos skambučių centrams. Skambučių centrai paprastai turi asmenį identifikuojančią informaciją, kad galėtų pasitikrinti skambinančiojo įgaliojimus. Jei duomenys, kuriuose buvo informacija apie banko korteles, el. pašto adresus ir gimimo datą, buvo nutekinti anksčiau, kyla pavojus, kad klientų duomenys gali būti labai pažeidžiami.
Vidiniai pavojai
Skambučių centro saugumo politikai kyla daug vidinių grėsmių. Jos gali būti įvairių tipų:
Laikini darbuotojai
Kiekvienoje įstaigoje yra laikinųjų darbuotojų, kurie prieš išeidami iš darbo nori maksimaliai išnaudoti savo nedidelį darbo laiką įmonėje.
Netyčiniai paspaudimai
Pasitaiko asmenų, kurie paspaudę kenkėjiškas nuorodas netyčia atskleidžia klientų duomenis, kurie yra gana slapti.
Nuoskaudų turintis darbuotojas
Tokią grėsmę kelia darbuotojas, kuris gali būti labai įskaudintas ir jis dažnai prilyginamas Trojos arkliui, kuris bando pasiekti slaptus duomenis.
Vidinis hakeris
Tikėtina, kad šios grėsmės kils IT skyriuje. Būtent čia sumanūs įsilaužėliai sieks manipuliuoti duomenų centro pažeidžiamumu ar neapsaugotomis dalimis.
Valytojai
Grėsmes gali kelti ir tokie žmonės, kurie naudoja USB atmintines, kad į jas įkeltų klavišų paspaudimų registratorius ir kitą kenkėjišką programinę įrangą privatiems duomenims pavogti.
Išoriniai pavojai
Pastaruoju metu labai padaugėjo išorinių grėsmių. Siekiama išnaudoti naujus technologinius pažeidžiamumus įmonėje. Nusikaltėliai sugalvojo daugybę būdų, kaip apeiti galutinių taškų ir tinklo apsaugos technologijas, kurios per pastaruosius kelerius metus labai išaugo. Pavyzdžiui, dėl didėjančių debetinių ir kredito kortelių apsaugos funkcijų padaugėjo tiesioginio sukčiavimo mobiliaisiais telefonais atvejų.
Priežastys, kodėl reikia gerinti skambučių centro saugumą
Yra keletas priežasčių, dėl kurių reikia gerinti ir dirbti ties skambučių centro saugumo būkle.
Dažniausiai pasitaikančios priežastys:
- Išvengti prarasti metų metus kurtą reputaciją
- Išvengti baudų ar nuobaudų už reguliavimo standartų nesilaikymą
- Išvengti blogos patirties klientams, kuri gali lemti verslo praradimą
- Išvengti nesugebėjimo išlaikyti darbuotojus arba plėsti verslą
- Išvengti galimybės tapti auka socialiniuose tinkluose
PCI atitiktis – skambučių centras
Skaitmeninė transformacija vyko visose pramonės šakose, tačiau ji paliko spragų ir kibernetinio saugumo srityje. PCI-DSS (Mokėjimo kortelių pramonės duomenų saugumo standartas) atsirado kaip priemonė pagerinti mokėjimo duomenų saugojimą. Ši atitiktis tapo labai svarbi mūsų versle. PCI standartas taikomas visuose sektoriuose, kuriuose saugomi kortelių turėtojų duomenys. Jis svarbus siekiant skambučių centro atitikties. Jos nepasiekus, gali būti sugadinta reputacija, prarastas verslas ir net taikomos baudos, kurios gali siekti net 5000 JAV dolerių per mėnesį.
Pokyčiai dėl PCI atitikties
Kad būtume laikomi vienais geriausių duomenų tvarkymo srityje, turime pasiekti šešis tikslus. Šiuos tikslus įgyvendina Saugumo standartų taryba:
Saugaus tinklo kūrimas ir palaikymas
Kiekviena pas mus esanti neskelbtina informacija turi būti saugoma už stiprių ugniasienių ir saugos kontrolės priemonių. Taip užtikrinama, kad smalsuoliai negalės jos pasiekti.
Pažeidžiamumo valdymo programos kūrimas
Programinė įranga turi būti atnaujinta naudojant antivirusinę programą.
Kortelės turėtojo duomenų apsauga
Klientų informacijos šifravimas yra vienas iš pirmųjų žingsnių atliekamas prieš išsaugant duomenis mūsų sistemoje. Rašyti informaciją ant popieriaus jau nebėra priimtina praktika.
Griežtų prieigos kontrolės priemonių naudojimas
Kortelės turėtojo duomenys neturėtų būti fiziškai prieinami. Kiekvienam skambučių centro agentui, prieš prisijungiant prie bet kurio kompiuterio, turėtų būti suteiktas unikalus ID.
Informacijos saugumo politikos naudojimas
Daugiausia dėmesio skiriama rangovų ir darbuotojų informacinei saugai užtikrinti.
Praktika, kurios reikia vengti siekiant užtikrinti PCI atitiktį
Yra skambučių centrų, kuriuose taikoma saugumui kenkianti praktika, įskaitant ir slaptų duomenų skaitymo idėją. Yra tam tikros praktikos, kurių reikia atsisakyti skambučių centrui užtikrinant PCI atitiktį. Pavyzdžiui:
Balso operacijos be šifravimo
Nepatartina rinkti kortelės turėtojo informacijos telefonu. Jei situacijos išvengti neįmanoma, svarbu naudoti šifravimo technologiją.
Prieigos prie mokėjimo informacijos suteikimas
Prieiga neturėtų būti teikiama net tada, kai klientas kalba telefonu.
Dalijimasis kortelių turėtojų duomenimis
Net agentai neturėtų gauti prieigos prie informacijos be tinkamų saugumo priemonių ir pagrįsto tikslo.
Neskelbtinos informacijos užrašymas
Kortelės turėtojo duomenų jokiu būdu negalima užrašyti ant popieriaus.
Mobiliųjų įrenginių naudojimas
Tai lengvas būdas nenoromis padidinti informacijos nutekėjimo dažnumą.
Baigiamosios mintys
Verslo vykdymas – daug pastangų reikalaujantis nuotykis. Tinkamai pasirūpinti klientais yra sunkiau, nei gali pasirodyti. Skambučių centrai neabejotinai yra tinkami įmonėms. Tačiau saugumo politika ir galinga atitikties strategija yra privaloma visiems, kurie nori iššūkius spręsti protingu būdu. Tikimės, kad šis straipsnis taps tvirtu orientyru vadovams, ieškantiems kokybiškos informacijos.
Atraskite patys
Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos pritaikomos praktiškai. Išbandykite viską, ko išmokote mūsų akademijoje, tiesiogiai „LiveAgent“ sistemoje.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Kodėl turėtumėte nuolat tobulinti savo skambučių centro saugumą?
Yra kelios priežastys, dėl kurių reikia atidžiai dirbti ir gerinti skambučių centro saugumo būklę. Dažniausiai pasitaikančios priežastys yra siekis išvengti reputacijos praradimo, išvengti baudų ar nuobaudų, galimybės tapti „SoMe“ auka arba nesugebėjimo išlaikyti darbuotojus ar plėtoti verslą.
Kokios galimos vidinės grėsmės skambučių centrui?
Galimos skambučių centro vidinės grėsmės gali būti laikini darbuotojai, netyčiniai paspaudimai, vidiniai įsilaužėliai arba baziniai valytojai.
Kodėl turėtumėte atkreipti dėmesį į PCI atitiktį?
Jei to nepadarysite, galite susigadinti savo reputaciją, prarasti verslą ir net gauti baudas, kurios gali siekti iki 5000 JAV dolerių per mėnesį.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Atraskite išsamų skambučių centro įrengimo kontrolinį sąrašą: nustatykite tikslus, vertinkite skambučių skaičių, pasirinkite įrankius ir optimizuokite procesus. Idealus verslo savininkams, darbuotojams ir vadovams. Skaitykite daugiau ir pradėkite savo sėkmingą skambučių centro veiklą dabar!
Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Norite pakeisti programinės įrangos tiekėją, bet nežinote, nuo ko pradėti? Šis išbaigtas skambučių centro pakeitimo kontrolinis sąrašas padės jums įveikti šį procesą be jokio vargo.
Įeinančių ir išeinančių skambučių centrai
Sužinokite apie įeinančių ir išeinančių skambučių centrus, jų tipus, funkcijas ir geriausius veiklos rodiklius. Atraskite, kaip mišri skambučių centro programinė įranga gali pagerinti efektyvumą ir sužinokite apie LiveAgent klientų aptarnavimo sprendimus. Išbandykite nemokamai!