Kalbant apie klientų aptarnavimo komandos darbą, laikas yra svarbus. Net jei jūsų klientų aptarnavimo skyrių sudaro tik du žmonės, jis vis tiek turi būti valdomas, tiesa? Jūsų įmonės ryšiai su klientais yra pernelyg svarbūs, kad gaištumėte laiką.
Tačiau kaip žinoti, kiek klientų aptarnavimo atstovų reikia įmonei? Jei visą jūsų komandą sudaro 25-30 žmonių, sprendimas yra gana paprastas – kai matote, kad jūsų agentai yra perkrauti, samdote naujus. Bet ką daryti, jei jūsų komanda yra daug didesnė? Šiuo atveju nustatydami savo agentų skaičių turite atsiminti keletą rodiklių. Tai mėnesinis bilietų skaičius, klientų skaičius ir incidentų rodiklis. Atminkite, kad šie trys yra svarbiausi, bet tikrai ne vieninteliai rodikliai, kuriais naudositės. Kuo tikslesni jūsų skaičiavimai, tuo efektyviau dirbs jūsų klientų aptarnavimo komanda.
Vidinė klientų aptarnavimo komanda: kodėl ir kada to reikia
Vidinė klientų aptarnavimo komanda iš tiesų yra geras pasirinkimas, į kurį reikia atsižvelgti kuriant klientų aptarnavimo skyrių. „Vidaus“ reiškia, kad aptarnaujantys agentai dirbs tame pačiame pastate kaip ir jūs, todėl galite geriau kontroliuoti jų veiklą. Tačiau kuo vidinės komandos yra tokios naudingos? Išsiaiškinkime jų privalumus ir trūkumus.
Vidinės komandos privalumai ir trūkumai
Privalumai:
- Puikios žinios apie gaminius. Vidinės komandos dažniausiai būna pačioje produkto kūrimo „širdyje“, todėl agentai yra kur kas geriau susipažinę su visais niuansais.
- Greitesni atsiliepimai. Kadangi komanda visada šalia, iš karto gausite visus klientų atsiliepimus.
- Geriau valdykite klientų ir aptarnavimo agentų komunikacijos procesą.
Trūkumai:
- Kaina. Vidaus komandos turėjimas gali būti gana brangus, nes turėsite sumokėti biuro nuomą ir daugybę kitų pridėtinių išlaidų, įskaitant mokesčius.
- Kad galėtumėte teikti pagalbą 24/7, jums reikės daugiau agentų, kai kurie iš jų turės dirbti naktinėse pamainose (tai sugrąžina mus prie ekonomiškumo klausimo).
Vidinė klientų aptarnavimo komanda yra naudinga, kai pristatote neįprastą produktą, kuriam gali prireikti papildomo dėmesio.
Išorinė klientų aptarnavimo komanda: jūsų antrasis pasirinkimas
Nors vidinė klientų aptarnavimo komanda skamba labai patraukliai ir tai yra patogu verslui, šiais laikais vis daugiau įmonių gauna paslaugas iš išorės. IT pramonėje tam tikrų užduočių perdavimas reiškia jų delegavimą išoriniam rangovui (ar tai būtų įmonė, ar laisvai samdomas darbuotojas), kuris turi daugiau patirties atliekant tam tikrą užduotį ir paprastai yra ekonomiškiau. Taip atliksite darbą ir atlaisvinsite laiko skubesniems reikalams. Jau nekalbant apie tai, kad veiklos ranga taip pat gali sutaupyti daug išteklių, nes leidžia samdyti specialistus iš viso pasaulio.
Taigi, kaip veiklos ranga gali būti tinkama jūsų verslui? Na, tai priklauso tik nuo jūsų siūlomo produkto ar paslaugos tipo. Dažnai įmonės, gaminančios plataus vartojimo produktus, yra linkusios perduoti savo klientų aptarnavimo komandą. Tačiau daugelis „SaaS“, „Software“, „Fintech“, „Gaming“ ir kitų IT įmonių renkasi išorės paslaugas. Kodėl? Pažvelkime atidžiau į klientų aptarnavimo komandos veiklos rangos privalumus ir trūkumus.
Veiklos rangos privalumai ir trūkumai
Veiklos rangos privalumai:
- Tai ekonomiškai efektyvu. Užsakomųjų paslaugų atveju galima rinktis iš šimtų variantų visame pasaulyje, todėl pasirenkamas tinkamiausias sprendimas.
- Greitesnis įdarbinimas. Jei nuspręsite pasilikti prie vidinės aptarnavimo komandos, turėsite susidoroti su daugybe biurokratijos priėmimo į darbą procese. Išorinis klientų aptarnavimas leidžia to išvengti ir iškart pereiti prie reikalo.
- Lengvesnis pakeitimas. Kartais pasitaiko situacijų, kai dėl kokių nors priežasčių reikia mažinti ar didinti komandą. Samdydami darbuotojus iš išorės, neprarasite išteklių priimdami tokius sprendimus, nes paprastai visus komandos narius lengva pakeisti.
Veiklos rangos trūkumai:
- Gali kilti sunkumų bendraujant. Kadangi jūsų išorinė klientų aptarnavimo komanda gali būti bet kuriame pasaulio kampelyje, gali kilti tam tikrų kalbos ir kultūrinių kliūčių.
- Saugumo rizikos. Kai bendravimas tarp žmonių pakeičiamas internetiniu, gali atsirasti duomenų saugumo pažeidimų. Žinoma, tai labai priklauso nuo jūsų darbuotojų, todėl būkite atsargūs ieškodami užsakomųjų paslaugų įmonės. Teikėjai turi investuoti į savo kibernetinį saugumą ir kasmet atlikti auditą.
Paskutinės mintys
Abi šios parinktys turi savo paslaugų teikimo privalumus ir trūkumus. Užuot lyginę jas vieną su kitu, turite sutelkti dėmesį į savo projekto poreikius, biudžetą ir produkto tipą. Galų gale, tai yra dalykai, kurie turi lemti jūsų klientų aptarnavimo atstovų komandos pasirinkimą.
Atraskite patys
Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje „LiveAgent“. „LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda jūsų agentams efektyviai tobulėti ir aptarnauti jūsų klientus.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – funkcijos.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Skirtumas tarp klientų aptarnavimo ir klientų techninio aptarnavimo
Sužinokite skirtumus tarp pagalbos klientams ir klientų aptarnavimo, pagerinkite savo klientų patirtį su mūsų išsamiais patarimais!
Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?
Atraskite, kas sudaro puikų klientų aptarnavimą ir kodėl tai esminis sėkmingo verslo veiksnys. Sužinokite apie greitį, efektyvumą, kompetenciją ir mandagumą, kurie padidina klientų lojalumą bei patenkinimą konkurencinėje rinkoje. Perskaitykite įkvepiančias citatas ir puikius aptarnavimo pavyzdžius.
Automatizuotas klientų aptarnavimas
Ar norėtumėte automatizuoti pasikartojančias agentų užduotis? Sužinokite apie automatizuotus klientų aptarnavimo procesus ir iš karto pagerinkite savo verslą.