2004 Įkūrėjai Andrej Harsani ir Viktor Zeman susiduria su sunkumais, aptarnaujant savo “Post Affiliate Pro” klientus realiuoju laiku. Tai įžiebia idėją ir jie pradeda kurti LiveAgent internetinių pokalbių programinę įrangą.
2006 LiveAgent internetinių pokalbių programinė įranga pasiekia rinką.
2009 LiveAgent peržengia 5 000 mokių klientų ribą.
2011 LiveAgent yra pertvarkomas ir išplėčiamas jo funkcionalumas. Gimsta daugiakanalė pagalbos tarnybos programinė įranga LiveAgent.
2014 Savarankiško veikimo planai yra perkeliami į debesį.
2017 LiveAgent atidaro biurą Kijeve.
2019 LiveAgent atidaro biurą Niujorke.
2020 “G2” ir “Capterra” pripažįsta LiveAgent kaip geriausią internetinių pokalbių, žinių bazės, pagalbos tarnybos, bilietavimo ir skambučių centro programinę įrangą.
2021 LiveAgent turi virš 30,000 patenkintų klientų.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team