Padidinkite savo pardavimus ir rinkodaros efektyvumą naudodami mūsų skambučių centro sprendimą, integruotą į CRM.
Būkite aktyvūs aptarnaudami savo klientus ir susisiekite iš skambučių centro programinės įrangos. Gerinkite santykius su klientais, optimizuokite sąveiką su klientais ir sukurkite daugiau galimybių parduoti. Su „LiveAgent“ skambučių centro programine įranga ryšius su klientais galima lengvai ir efektyviai tvarkyti tiesiai iš pagalbos centro.
„InContact“ atliktas tyrimas atskleidė, kad dauguma vartotojų žiūri teigiamai, kai įmonės pačios su jais susisiekia. Iš tiesų 73% tų, kurie turėjo teigiamą patirtį kalbantis telefonu su verslu/paslaugų teikėju teigia, kad į gerąją pusę pasikeitė jų nuomonė apie šią organizaciją.
Gaunamų skambučių centro programinę įrangą įmonės naudoja priimti gaunamus klientų skambučius, o atliekamų skambučių centro programinė įranga leidžia skambinti potencialiems ar esamiems klientams. Šie skambučiai gali būti atliekami dėl įvairių priežasčių, pavyzdžiui, teikiant klientų aptranavimą, aliekant kryžminius ir papildomus pardavimus, atliekant apklausas ir pan.
Dauguma šiandieninių skambučių centro programinės įrangos sprendimų sujungia tiek gaunamų, tiek atliekamų skambučių centrų funkcijas. Geriausios atliekamų skambučių centro programinės įrangos pasirinkimas paprastai priklauso nuo tinkamiausio funkcijų rinkinio.
Būkite aktyvūs ir kreipkitės į savo klientus dar prieš jiems prašant pagalbos.
Kalbant apie atnaujinimą, savalaikis telefono skambutis gali padėti įmonėms neprarasti klientų.
Išplėskite savo pasiūlymus esamiems klientams per papildomą ir kryžminį produktų pardavimą.
Kadangi „LiveAgent“ turi patikimas gaunamų ir atliekamų skambučių centro programinės įrangos funkcijas, ji gali padėti pagerinti bendravimą su klientais, klientų aptarnavimo komandų efektyvumą ir produktyvumą bei padidinti klientų pasitenkinimą. Prijunkite bet kurį VOIP teikėją, nustatykite išmanųjį skambučių nukreipimą, sukurkite pasirinktinius IVR medžius, lengvai raskite praleistus skambučius, saugokite neribotus skambučių įrašus, priimkite skambučius savo interneto svetainėje ir įjunkite vaizdo kamerą per pokalbį – visa tai įmanoma su „LiveAgent“.
Mūsų skambučių centro programinė įranga yra tik dalis mūsų daugiakanalės pagalbos tarnybos platformos, kurioje yra daugiau nei 180 funkcijų, daugiau nei 40 integracijų ir begalė tinkinimo parinkčių. „LiveAgent“ apima galingą bilietų sistemą su automatika, vietiniais tiesioginiais pokalbiais, socialinių tinklų integracijomis ir savitarnos galimybėmis. Leiskite savo klientams susisiekti su jumis pasirinktu kanalu, tuo pačiu leisdami agentams efektyviai atsakyti į visas užklausas iš vienos vietos.
Naudodami daugiau nei 40 integracijų, galite žymiai supaprastinti ir pagerinti savo ryšį su klientais. Gaukite pranešimus apie naujus bilietus per „Slack“, užregistruokite naujus pasiūlymus per „PipeDrive“, išrašykite sąskaitas vartotojams naudodami „ChargeDesk“ – visa tai galite rasti „LiveAgent“ bilietų skydelyje.
Inicijuokite skambučius ar el. laiškus potencialiems klientams vos keliais paspaudimais – tiesiai iš „LiveAgent“ prietaisų skydelio, kol lankotės potencialių klientų svetainėse. Ši funkcija gali būti labai naudinga, ypač B2B pardavimo komandoms, nes leidžia pardavimo agentams greitai ir patogiai komunikuoti.
Naudodami „LiveAgent“ atliekamų skambučių centro CRM programinę įrangą, jūs iškart gausite prieigą prie išsamių įžvalgų apie klientus, įskaitant kiekvieno kliento asmeninę informaciją, ankstesnius pirkinius ir paslaugų istoriją. Viskas išsaugota viename hibridiniame bilietų sraute. Turėdami šias žinias, agentai gali aktyviai susisiekti su esamais klientais ir efektyviai alikti kryžminius ir papildomus pardavimus, kai tam atsiranda galimybė.
Naudodami neribotą skambučių įrašymo funkciją, galite saugiai ir patogiai saugoti visus klientų skambučius ir balso pašto pranešimus tiesiog savo „LiveAgent“ paskyroje. Ši funkcija užtikrina, kad kliento skambučiai nedings, ir leidžia agentams lengvai rasti ir perklausyti skambučių įrašus, jei jiems reikia priminti, kas įvyko ankstesnės komunikacijos metu, kad galėtų kreiptis į klientus su atitinkamais pasiūlymais.
Įtraukite potencialius klientus, naršančius jūsų svetainę, naudodami iniciatyvius kvietimus pokalbiui, kurie yra „LiveAgent“ daugiakanalės pagalbos tarnybos įrangos dalis. Nustatykite automatinius kvietimus pokalbiui tinkintiems URL savo svetainėje (pvz., kainodaros puslapyje) arba pakvieskite lankytojus kalbėtis su jūsų agentais per atsiskaitymo procesą, kad padidintumėte pirkėjų pasitikėjimą, pagerintumėte jų apsipirkimo patirtį ir paverstumėte mokančiais klientais.
Stebėkite savo socialinius tinklus su „LiveAgent“. Programinė įranga sklandžiai integruojasi su populiariausiais socialinių tinklų kanalais, tokiais kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“. Lengvai stebėkite ir nedelsdami atsakykite į visus socialinių tinklų pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus viename prietaisų skydelyje. Suteikite pagalbą laiku ir daugiau potencialių klientų paverskite pirkėjais.
„LiveAgent“ skambučių centro programinėje įrangoje yra integruota analizės ir ataskaitų teikimo funkcija. Gaukite vertingų įžvalgų su daugybe ataskaitų teikimo priemonių, kurios pastoviai seka įvairius duomenis apie skambučių centrą ir svarbiausius našumo rodiklius (KPI). Sukurkite įvairių rūšių ataskaitas, žinokite, kaip veikia jūsų skambučių centras ir identifikuokite tobulintinas sritis.
„LiveAgent“ sukurtas debesijos pagrindu ir yra lengvai nustatomas bei naudojamas. Pradėkite naudoti mūsų aukštos kokybės skambučių centro programinę įrangą per kelias minutes, nedalyvaujant IT darbuotojams.
„LiveAgent“ sujungia tiek aliekamų, tiek gaunamų skambučių centro programinės įrangos funkcijas. Gaukite neribotą kiekį skambučių arba patys susisiekite su klientais.
Gaukite geriausią kainos ir kokybės santykį per paprastą ir skaidrų kainodaros modelį be jokių ilgalaikių sutarčių ir jokių papildomų mokesčių už naudojimo minutę.
Skambučių centras yra tik sudėtingesnio sprendimo dalis, leidžiantis lengvai tvarkyti bilietus, el. laiškus, pokalbius, komunikaciją balsu ir pranešimus socialiniuose tinkluose.
Gaukite profesionalią atliekamų ir gaunamų skambučių centro programinę įrangą, integruotą į galingą pagalbos centro sprendimą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Atraskite išsamų skambučių centro įrengimo kontrolinį sąrašą: nustatykite tikslus, vertinkite skambučių skaičių, pasirinkite įrankius ir optimizuokite procesus. Idealus verslo savininkams, darbuotojams ir vadovams. Skaitykite daugiau ir pradėkite savo sėkmingą skambučių centro veiklą dabar!
Skambučių stebėjimo programinė įranga
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skambučių stebėjimo programinė įranga padeda kontaktų centrams efektyviai stebėti ir standartizuoti aptarnavimą. Sužinokite apie jos naudingumą kokybės kontrolėje, darbuotojų mokymuose ir daugiau nei 180 funkcijų, kurios padidina produktyvumą. Išbandykite nemokamai ir pagerinkite savo klientų aptarnavimo kokybę.
Įeinančių ir išeinančių skambučių centrai
Sužinokite apie įeinančių ir išeinančių skambučių centrus, jų tipus, funkcijas ir geriausius veiklos rodiklius. Atraskite, kaip mišri skambučių centro programinė įranga gali pagerinti efektyvumą ir sužinokite apie LiveAgent klientų aptarnavimo sprendimus. Išbandykite nemokamai!
Reikalinga nemokama skambučių centro programinė įranga?
Atraskite nemokamą skambučių centro programinę įrangą su LiveAgent! Padidinkite klientų pasitenkinimą ir agentų produktyvumą, lengvai integruokite savo telefono numerį ir valdykite skambučius bet kuriame įrenginyje. Mūsų sprendimas siūlo neribotą skambučių įrašymą mokymams ir teisinėms reikmėms. Pradėkite naudotis nemokama versija ir mėgaukitės papildomomis funkcijomis, tokiomis kaip universalus bilietavimas ir internetiniai pokalbiai, kurie pašalina klientų aptarnavimo nesėkmes. Prisijunkite prie daugelio įmonių, kurios jau naudojasi mūsų #1 vertinama programine įranga!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team