Susiję Straipsniai
Paskutinis asmuo, dirbęs prie bilieto, vadinamas dabartiniu naudotoju. Tai nebūtinai turi būti agentas, kuris prie bilieto dirbo pradžioje.

Dabartinis naudotojas

Sužinokite apie „dabartinį naudotoją“ LiveAgent sistemoje – tai paskutinis agentas, atnaujinęs bilietą, kuris gali skirtis nuo priskirto agento. Sužinokite, kaip patikrinti ir redaguoti dabartinį naudotoją, ir pradėkite nemokamą LiveAgent paskyros bandymą be įsipareigojimų. Pasinaudokite efektyvesniu klientų aptarnavimu šiandien!

Nustatykite prioritetus konkrečioms klientų užklausoms naudodami mygtuką „išspręsti“, kuris rūšiuoja bilietus ir nustato jų prioritetus pagal gavimo laiką ir SLA.

Mygtukas „Išspręsti“

Atraskite, kaip „LiveAgent“ mygtukas „Išspręsti“ padeda prioritetizuoti klientų užklausas, užtikrina, kad nepamirštumėte atsakymų į svarbius bilietus, ir pagerina paslaugų lygio susitarimus (SLA). Išbandykite nemokamai ir patobulinkite savo klientų aptarnavimo efektyvumą!

Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.

Klientų Aptarnavimo Šablonai

Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.

Migruojate iš Kustomer? LiveAgent jums gali padėti su viskuo susitvarkyti, pradedant elektroniniais laiškais ir baigiant socialine žiniasklaida ir žinių baze. Migruokite nemokamai jau šiandien.

Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite nuo lėtos Kustomer programinės įrangos prie efektyvaus LiveAgent sprendimo su nemokama duomenų migracija ir 24/7 pagalba! Išbandykite 14 dienų nemokamai be kreditinės kortelės reikalavimo ir pasiekite visus svarbiausius klientų kanalus vienoje vietoje. Pradėkite dabar ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x