Viskas, ką reikia žinoti apie „LiveAgent“ BDAR atitiktį
„LiveAgent“ yra įsipareigojusi užtikrinti privatumą, saugumą, atitiktį ir skaidrumą. Tai apima priežiūrą, kad mūsų klientai laikytųsi ES duomenų apsaugos reikalavimų, įskaitant tuos, kurie nustatyti Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (BDAR), kuris tapo vykdytinas 2018 m. gegužės 25 d.
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) (ES) 2016/679) yra reglamentas, kuriuo Europos Parlamentas, Europos Sąjungos Taryba ir Europos Komisija ketina sustiprinti ir suvienodinti visų asmenų apsaugą Europos Sąjungoje (ES).
Vienas iš būdų, kaip ES piliečio asmens duomenis būtų galima surinkti naudojant „LiveAgent“, yra tada, kai sukuriate kontaktų, jų informacijos ir verslo santykių su jais duomenų bazę (t. Y. CRM sistemą). Ne visi klientai bus „duomenų subjektai“, nes duomenų subjektai yra tik asmenys. Kai kurie jūsų klientai gali būti įmonės ar vyriausybinės organizacijos, kurioms netaikomas BDAR.
Taip, nuo 2018 m. gegužės mėn. „LiveAgent“ visiškai atitinka BDAR.
Dviejų veiksnių autentifikavimas
Patvirtinimas dviem veiksmais padidina jūsų „LiveAgent“ paskyros saugumą. Kai įjungtas dviejų veiksnių autentifikavimas, bet kurio bandymo prisijungti prie paskyros metu turi būti įvestass kodas, kurį sukūrėte „Google“ autentifikavimo priemonės programoje. Patvirtinimas dviem veiksmais gali padėti išvengti nepageidaujamų asmenų prisijungimo, net jei jie turi jūsų slaptažodį.
HTTPS šifravimas
Visos „LiveAgent“ priglobtos paskyros veikia naudojant saugų ryšį ir HTTPS protokolą. „Hyper Text Transfer Protocol Secure“ (HTTPS) yra saugi HTTP versija – protokolas, per kurį duomenys siunčiami tarp jūsų naršyklės ir svetainės, prie kurios esate prisijungę. Tai reiškia, kad visas jūsų naršyklės ir „LiveAgent“ ryšys yra užšifruotas, įskaitant pokalbius ir el. paštą.
Saugi kredencialų saugykla
Mes laikomės naujausių ir geriausių standartų, kaip laikyti ir saugoti vartotojų prisijungimo duomenis ir slaptažodžius debesyje.
IP ir tinklo apribojimai
„LiveAgent“ agentų skydelį galima sukonfigūruoti taip, kad būtų galima būtų gauti prieigą tik iš tam tikrų IP adresų diapazonų.
API saugumas
„LiveAgent“ REST API yra skirta tik akredituotiems vartotojams pagal vartotojo vardą ir slaptažodį arba vartotojo vardą ir API raktus.
SPAM filtravimas
„LiveAgent“ turi išmanųjį integruotą SPAM filtrą, kuris nuolat mokosi ir tobulina savo filtravimo galimybes.
„LiveAgent“ suteikia klientams galimybę ištrinti paslaugų duomenis, kuriuose gali būti asmens duomenų, pvz., profilius, bilietus, vaizdus ir priedus iš aktyvių „LiveAgent“ paskyrų. „LiveAgent“ sistemoje administratoriai ir agentai (bendrai vadinami vartotojais) turi profilius su hierarchinėmis privilegijomis, kaip aprašyta čia.
Agento profilio ištrynimas „LiveAgent“ šiuo metu atlieka agento profilio informacijos ištrynimą taip, kaip aprašyta čia. Administratoriai ir savininkas gali ištrinti visų naudotojų profilius, įskaitant agentų. Tai galima padaryti taip: Konfigūracija> Agentai> Ištrinti agentą. „LiveAgent“ išsaugo paskyros savininko informaciją, kad galėtų ir toliau teikti savo paslaugas. Kai paskyra ištrinama, „LiveAgent“ laikosi savo duomenų ištrynimo politikos dėl likusios profilio informacijos.
Galutinio vartotojo profilio ištrynimas „LiveAgent“ šiuo metu atlieka galutinio vartotojo profilio informacijos ištrynimą, kaip aprašyta čia. Savininkas, administratoriai ir agentai gali ištrinti galutinio vartotojo profilius. Atlikus šį trynimo veiksmą, galutinio vartotojo profilis pašalinamas iš vartotojo sąsajos, o galutinio vartotojo tapatybė pašalinama iš sistemos kartu su „OAuth“ raktais, seansais ir išsaugotomis paieškomis.
Bilietų ištrynimas Bilietus galima ištrinti atlikus čia nurodytus veiksmus. Šiame straipsnyje taip pat kalbama apie tai, kaip visam laikui ištrinti bilietus.
Klientų portalo profilio ištrynimas Klientai gali ištrinti savo profilius iš klientų portalo atlikdami čia aprašytus veiksmus (klientų portalo profilio trynimas yra tas pats procesas, kaip ir galutinio vartotojo profilio trynimas).
Sutikimo priimti tiesioginį aptarnavimą per tiesioginius pokalbius priėmimas Vienas iš BDAR reikalavimų yra jūsų pareiga informuoti savo klientus, kad jūs ir (arba) trečiosios šalies duomenų tvarkytojas rinks jų asmens duomenis. Teikdami klientų aptarnavimą tiesioginio pokalbio metu, siūlome duoti sutikimą įišankstinio pokalbio formoje.
„LiveAgent“ programa leidžia ištrinti visus neskelbtinus duomenis apie klientus jų prašymu tiesiogiai „LiveAgent“ programoje, ištrinant visus bilietus ir kontaktinius duomenis, susijusius su klientu.
Be to, kiekvienas „LiveAgent“ paskyros savininkas visiškai kontroliuoja savo paskyrą ir gali bet kada paprašyti, kad ji būtų ištrinta el. pašto adresu support@liveagent.com. „Liveagent cloud“ taip pat turi automatines suspenduotų paskyrų ištrynimo procedūras, kad įsitikintume, jog po to, kai nuspręsite nustoti naudotis mūsų paslaugomis, jūsų duomenys nebus saugomi visam laikui.
Jei bandomoji paskyra per 14 dienų nėra pakeičiama į mokamą planą arba jei atsiskaitymas už jau esamą paskyrą neįvyksta ilgiau nei 7 dienas, paskyra laikinai suspenduojama. Laikinai suspenduota paskyra neleidžia prisijungti prie paskyros savininkui ar jo klientams.
Jei paskyros savininkas neprašo atšaukti savo paskyros sustabdymo el. paštu ar tiesiogiai, per artimiausias 60 dienų paskyra bus panaikinta (domenas nustoja būti aktyvus, pašaliname paskyros konfigūraciją iš debesies, bet saugome duomenis saugykloje).
Panaikintos paskyros automatiškai ištrinamos iš mūsų debesies per sekančias 30 dienų. Nuo to laiko „LiveAgent“ debesyje neturime jokių aktyvių duomenų, dar 30 dienų saugome tik duomenų bazės atsarginę kopiją. Pasibaigus atsarginės kopijos galiojimo laikui, nebesaugome jokių jūsų paskyros duomenų.
Susisiekite su mumis info@liveagent.com.
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Palyginkite geriausias aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas su LiveAgent – be sąrankos mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu, ir galimybe išbandyti nemokamai be kreditinės kortelės. Sužinokite, kodėl LiveAgent yra rinkos lyderis, siūlantis daugiau nei 175 funkcijas, įskaitant el. pašto bilietų tvarkymą, tiesioginius pokalbius ir skambučių centrą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą ir patirkite, kiek naudos jis suteiks jūsų darbo eigai.
Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien
Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai 14 arba 30 dienų be kreditinės kortelės! Atraskite visas mūsų didelio plano funkcijas ir pasirinkite geriausią sprendimą savo verslui. Pradėkite jau šiandien!
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „LivePerson“ alternatyva: be sąrankos mokesčio, 24/7 aptarnavimas ir nemokama 14 dienų bandymo versija!
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.