Kelių el. pašto paskyrų stebėjimas dėl klientų užklausų yra varginantis ir dažniausiai neproduktyvus. Užklausos pasimeta, užsimiršta ir lieka neatsakytos, nes būna išblaškytos skirtingų aptarnavimo agentų elektroniniuose paštuose.
Norėdami pamatyti bendrą klientų aptarnavimo el. paštu gautų užklausų vaizdą, keli žmonės turėtų turėti prieigą prie vienos el. pašto paskyros, todėl šioje vietoje labai praverčią bendra pašto dėžutė.
Sujunkite visus savo el. paštus iš tokių paslaugų, kaip “Microsoft Outlook”, “Office 365”, “Gmail” ar kito el. pašto serverio ir gaukite naudą iš bendros pašto dėžutės.
Bendra pašto dėžutė yra mūsų pagalbos tarnybos bilietavimo sprendimo dalis. Galvokite apie ją kaip apie sumanesnę “Gmail” versiją.
Kiekvienas jūsų pagalbos agentas turi savo asmeninį unikalų prisijungimą, tačiau prisijungę prie pašto dėžutės, visi turi prieigą prie tos pačios sąsajos. Kiekvienas gali peržiūrėti gaunamus bilietus, kas į ką atsakinėja ir kuriuos reikia aptarnauti pirmiausiai.
Pašto dėžutė automatiškai sutvarko visas užklausas pagal departamentus, surūšiuoja bilietus pagal prioritetą ir priskiria kiekvienam agentui.
Klientų pasitenkinimas yra artimai susijęs su klientų įsitraukimu, konversijos rodikliais ir pajamomis. Kuo didesnį pasitenkinimą jaučią jūsų klientai, tuo geriau klostysis jūsų verslas. Savo klientams teikdami greitą, suasmenintą ir išmanų aptarnavimą, jūs padidinsite klientų įsitraukimą, pajamus ir konversijos rodiklį.
Dėl to, kad jūsų agentams nereikės gaišti savo brangaus laiko stebint skirtingas paskyras ir tarp jų persijungiant, jie galės skirti daugiau laiko teikiant suasmenintą ir išsamų aptarnavimą jūsų klientams.
Jūsų agentams yra suteikiami individualūs prisijungimo duomenys ir jiems nereikia stebėti keletos paskyrų, todėl bendra pašto dėžutė yra pats saugiausias sprendimas jūsų įmonei ir klientams.
Augant jūsų įmonei ir didėjant pelnui, tolygiai didėja ir pagalbos prašymai, klausimai apie produktus ir bendrų užklausų skaičius. Įprasta praktika, kad kai už jūsų įmonės el. laiškų atsakinėjimą atsakingas asmuo išeina atostogauti, savo el. pašto prisijungimo duomenis jis palieka jį pavaduojančiam asmeniui. Tačiau dažniausiai, dėl bendros informacijos bei suvokimo trūkumo, kyla sumaištis ir nesusipratimai.
Skamba pažįstamai? Mes turime sprendimą!
LiveAgent siūlo pažangias integruotas funkcijas, kurios vienoje sąsajoje padeda greitai ir efektyviai valdyti visas klientų užklausas.
LiveAgent suteikia prieigą prie neribotos bendravimo istorijos, o mūsų integruotas CRM nesudėtingai leidžia pasidalinti pagalbos bilietais ir jų būklės atnaujinimu su kolegomis.
LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiems padėkite su LiveAgent.
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2019-2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikiams pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį nesudėtinga pritikyti prie jūsų verslo reikalavimų.
Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.
Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite prieigą prie visų galimų funkcijų.
Ko jūs laukiate? Išbandykite mūsų bendrą pašto dėžutę jau šiandien!
Populiariausias
Atraskite socialinės žiniasklaidos atsakymų šablonus, skirtus efektyviam bendravimui su klientais per socialinius tinklus. Naudokite mūsų patarimus ir šablonus, kad pagerintumėte klientų aptarnavimą ir rinkodarą. Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ funkcijas ir pradėkite savo nemokamą paskyrą be įsipareigojimų.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team