Ieškote "Birdeye" alternatyvos?

Atraskite kodėl LiveAgent yra geriausia “Birdeye” alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio mkesčio už paruošimą    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Nusibodo jūsų pagalbos tarnybos programinė įranga?

LiveAgent čia yra tam, kad jums padėtų gauti geriausius klientų atsiliepimus ir teikti nepakartojamą klientų aptarnavimą. Pereikite į specialų pagalbos tarnybos sprendimą su daugiakanale bilietavimo sistema, greičiausiu internetinių pokalbių valdikliu ir socialinės žiniasklaidos galimybėmis. Tvarkykite el. paštą, skambučius, socialinės žiniasklaidos pranešimus, pokalbius ir klientų portalo straipsnius vienoje vietoje. Skaitykite toliau ir sužinosite, kodėl LiveAgent yra puiki “Birdeye” alternatyva arba pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

"BirdEye" prieš "LiveAgent" palyginimas

Funkcijos Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikalaujama kreditinė kortelė.
"BirdEye"
Bilietavimas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarrnavimo užklausas.
LiveAgent siūlo bilietavimą.
"BirdEye" siūlo bilietavimą.
Internetiniai Pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje.
LiveAgent siūlo Internetinius Pokalbius.
"BirdEye" siūlo Internetinius Pokalbius.
Skambučių Centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent siūlo Skambučių Centrą.
"BirdEye" nesiūlo Skambučių Centro.
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio.
LiveAgent siūlo Savitarnos portalą.
"BirdEye" nesiūlo savitarnos portalo.
Facebook
"Facebook" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Facebook" integraciją.
"BirdEye" siūlo "Facebook" integraciją.
Twitter
"Twitter" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas "Twitter" žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Twitter" integraciją.
"BirdEye" siūlo "Twitter" integraciją.
Instagram
"Instagram" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Instagram" integraciją.
"BirdEye" nesiūlo "Instagram" integracijos.
Viber
"Viber" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti "Viber" pranešimus tiesiogiai iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Viber" integraciją.
"BirdEye" nesiūlo "Viber" integracijos.
Žinių Bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir "how-to" straipsnius.
LiveAgent siūlo žinių bazę.
"BirdEye" nesiūlo žinių bazės.
Klientų Forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri randasi tiesiogiai jūsų žinių bazėje.
LiveAgent siūlo klientų forumą.
"BirdEye" nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir Taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis.
LiveAgent siūlo automatizaciją ir taisykles.
"BirdEye" siūlo automatizaciją ir taisykles.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu.
LiveAgent siūlo API funkcijas.
"BirdEye" siūlo API funkcijas.
Interaktyvusis Atsakiklis (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemoje, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
LiveAgent siūlo IVR funkcijas.
"BirdEye" nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo Skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip "Skype", "Zoom" ar "Facetime" skambučiai.
LiveAgent siūlo vaizdo skambučius.
"BirdEye" siūlo vaizdo skambučius.
Neribota Istorija
Nesibaigia Bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami - galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą istoriją.
"BirdEye" siūlo neribotą istoriją.
Neribotos Interneto Svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje.
LiveAgent siūlo neribotas interneto svetaines.
"BirdEye" siūlo neribotas interneto svetaines.
Neriboti Pokalbių Mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
"BirdEye" siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
Neriboti Bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus bilietus/laiškus.
"BirdEye" siūlo neribotus bilietus/laiškus.
Neribotas Skambučių Įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą skambučių įrašymą.
"BirdEye" nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribota Pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus.
LiveAgent siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
"BirdEye" siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Sukurkite nepakartojamą klientų patirtį naudodami galingus įrankius

Būkite kiekviename svarbiame bendravimo kanale, padėkite savo klientams ir gaukite teigiamus klientų atsiliepimus. Tai yra įmanoma su LiveAgent galingais įrankiais ir bilietavimo sistema, kuri vienoje vietoje suvienija visus bendravimo kanalus. Išplėskite savo matomumą internete naudodami el. paštą, internetinius pokalbius, skambučių centrą, klientų portalą, “Viber”, “Facebook”, “Twitter” ir “Instagram”.

Gaukite teigiamas klientų apžvalgas naudodami teisingą įrankių rinkinį

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gaukite greičiausius, klientų aptarnavimui skirtus internetinius pokalbius

Atsisveikinkite su neigiamomis apžvalgomis ir dėka jūsų svetainėje patalpinto pokalbių mygtuko, teikite greičiausią klientų aptarnavimą. LiveAgent siūlo greičiausius internetinius pokalbius rinkoje, kurie papildyti puikiomis funkcijomis, tokiomis kaip spausdinimo vaizdas realiuoju laiku ir aktyvūs kvietimai pokalbiui. Teikite klientų aptarnavimą nuostabiu greičiu, pagerinkite teigiamų atsiliepimų rodiklius ir pelnykite daugiau lojalių ir mokių klientų.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Gaukite daugiau lojalių klientų su mūsų greičiausiais internetiniais pokalbiaiss

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Sukurkite integruotą patirtį savo agentams

LiveAgent palaiko kiekvieną įrankį su pagrindinėmis ar pažangiomis funkcijomis, todėl jūs galite daugiau dėmesio skirti klientų aptarnavimui. Be to, jūs galite pagerinti savo darbo srautus su daugiau kaip 140 integracijų su jūsų naudojama aplikacija. Dėka pačioje pradžioje prieinamo mūsų įžanginio vadovo, pažintis su LiveAgent užima labai nedaug laiko.

Inovatyvi programinė įranga

Ar žinojote?

Įkurtas 2006 metais, LiveAgent buvo pirmasis sprendimas rinkoje, siūlantis internetinius pokalbius ir pagalbos tarnybos galimybes. 2021 metais LiveAgent yra geriausiai vertinamas ir daugiausiai atsiliepimų sulaukiantis pagalbos tarnybos sprendimas rinkoje, aptarnaujantis daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių pasaulyje.

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį ir padidinkite pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pamaloninkite savo klientus su žaibiškais atsakymais.

16×

Pakelkite klientų vertę

Padarykite daugiau pardavimų, išlaikydami klientų lojalumą jūsų prekės ženklui.

Sutaupyti daugiau su LiveAgent

Klientų pasitenkinimas yra mūsų didžiausias prioritetas

Naudokite programinę įrangą, kuri jums suteikia pagalbą, kai jums to labiausiai reikia. Mūsų klientų sėkmės komanda deda visas pastangas ir dirba 24/7, kad užtikrintų mūsų klientams sklandžią patirtį su mūsų pagalbos tarnybos sprendimu. Taip mes palaikome savo įmonės reputaciją. Peržiūrėkite mūsų pasiekimus ir autentiškas klientų, kurie nusprendė naudotis LiveAgent, apžvalgas. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pasiruošę išbandyti mūsų klientų sąveikos įrankį?

Pradėkite mūsų 14-os dienų nemokamo bandymo laikotarpį ir pamatysite, kaip galite pagerinti bendravimą realiuoju laiku, naudodamiesi mūsų internetiniais pokalbiais ir visa bilietavimo sistema. Jūs taip pat galite peržiūrėti mūsų prieinamas planų kainas arba gauti LiveAgent apžvalgos turą. Paprasčiausiai peržiūrėkite vaizdo įrašą ir pamatykite, ką gali LiveAgent. 

Būsite Gerose Rankose!

Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Palyginkite mus su kitais

Susiję straipsniai su“Birdeye” alternatyva
„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „LivePerson“ alternatyva: be sąrankos mokesčio, 24/7 aptarnavimas ir nemokama 14 dienų bandymo versija!

„LiveAgent“ yra pagalbos centrro sprendimas, leidžiantis pagerinti klientų aptarnavimą. El. paštas, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai („Facebook“, „Instagram“ ir dar daugiau).

Ieškote „Front“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra pagalbos centrro sprendimas, leidžiantis pagerinti klientų aptarnavimą. El. paštas, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai („Facebook“, „Instagram“ ir dar daugiau).

„LiveAgent“ yra pagalbos tarnybos sprendimas, sujungiantis kelis kanalus į vieną sąsają. Sužinokite daugiau apie šią „OTRS“ alternatyvą ir iškart patobulėkite.

Ieškote alternatyvos „OTRS“ sistemai?

„LiveAgent“ yra pagalbos tarnybos sprendimas, sujungiantis kelis kanalus į vieną sąsają. Sužinokite daugiau apie šią „OTRS“ alternatyvą ir iškart patobulėkite.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x