Nuotolinio darbo kontrolinis sąrašas: patarimai ir įrankiai optimizuoti darbą iš namų, apima darbo valandų nustatymą, lūkesčių aiškumą, laisvadienius, susitikimus, bendravimą per „LiveAgent“, įmonės kultūrą ir darbuotojų gerovę.
Nuotolinio darbo tendencija nuolat populiarėja, nes vis daugiau įmonių ją taiko. Jei esate vienas iš darbdavių, turinčių nuotoliniu būdu dirbančią komandą, labai svarbu, kad viskas vyktų sklandžiai.
Šiame kontroliniame sąraše pateikiami svarbiausi žingsniai, kaip valdyti nuotolinę komandą, kad jūsų verslas klestėtų.
Tai darbdaviams skirtas vadovas, padedantis jiems valdyti savo komandas nuotoliniu būdu. Tai apima tinkamų įrankių ir procedūrų nustatymą, taip pat bendravimo plano sudarymą.
Darbas nuotoliniu būdu turi daug privalumų, tačiau valdyti komandą tiesiogiai nekontaktuojant gali būti sudėtinga. Šis kontrolinis sąrašas padės užtikrinti, kad jūsų komanda, būdama toli nuo biuro, neatitrūktų ir būtų produktyvi. Jis bus naudingas ir darbuotojui, ir darbdaviui, nes jame bus nustatytos tam tikros pagrindinės taisyklės komunikacijai.
Mūsų nuotolinio darbo kontroliniu sąrašu gali pasinaudoti:
Aiškiai nustatykite laiką, kuriuo darbuotojai turi dirbti.
Apie tai turėtų žinoti ir darbuotojai, ir darbdaviai. Jei žmonės nežino savo darbo valandų, gali kilti problemų dėl produktyvumo ir efektyvumo.
Pasiteiraukite darbuotojų, kokiu laiku jiems patogiausia dirbti. Nuspręskite, kas geriausiai tinka jūsų komandai – tikslios darbo valandos ar lankstus darbo grafikas.
Laiko valdymo įrankiai, pavyzdžiui, „Trello“, „Toggl“ ir kt.
Užtikrinkite, kad darbuotojai suprastų savo pareigas. Įsitikinkite, kad suteikiate jiems erdvės savarankiškiems sprendimams, nes per didelė kontrolė kelia stresą ir mažina produktyvumą.
Kuo aiškiau visi supranta savo pareigas ir lūkesčius, tuo produktyvesnė bus darbo vieta. Darbdaviai galės reikalauti, kad darbuotojai būtų atsakingi už savo veiksmus, o darbuotojai jausis turintys balso teisę.
Paruoškite pareigybių aprašymus, kuriuose būtų aprašytos kiekvienos pareigybės pareigos, ir, jei reikia, būtinai juos atnaujinkite. Supažindinkite darbuotojus su galimais pokyčiais.
Bendradarbiavimo įrankiais, tokiais kaip „Trello“, „Asana“ ar „Basecamp“, darbuotojams sukuriamos konkrečios užduotys ir stebima jų vykdymo eiga.
Nustatykite aiškią nuotolinio darbo politiką dėl švenčių, pertraukų, atostogų ir nedarbingumo dienų.
Darbdaviai turi pasirūpinti neatvykimo į darbą atvejais, kad darbas tęstųsi, o darbuotojai turi žinoti, kas yra priimtina, kai imama atostogų.
Geriausia leisti pasiimti bent kelias laisvas dienas, iš kurių vienos būtų apmokamos, o kitos – neapmokamos, atsižvelgiant į konkrečią kiekvieno darbuotojo politiką. Kai kurie darbdaviai netgi leidžia neribotas atostogas, tačiau tam paprastai reikia abiejų šalių pasitikėjimo ir įsipareigojimo atsakingai dirbti be priežiūros. Priminkite darbuotojams, kad laisvadienių prašytų kuo iš anksčiau.
Naudodamiesi „Google“ dokumentais arba lentelėmis sukurkite failą, kuriame kiekvienas gali prašyti laisvadienių, pridėti pastabų ir realiuoju laiku matyti bet kokius pakeitimus.
Suplanuokite, kaip dažnai, kur ir kada turėtų vykti susitikimai.
Jei ketinate reguliariai rengti susitikimus, jie turėtų būti praktiški ir veiksmingi. Taip visi galės susitelkti į užduotį ir nešvaistyti laiko veltui.
Turėtumėte reguliariai rengti susitikimus, kuriuose būtų atnaujinami komandos duomenys. Pavyzdžiui, kiekvieną penktadienio rytą arba trečiadienio popietę. Taip pat galite rengti ad hoc susitikimus, kai ką nors reikia aptarti nedelsiant.
„Slack“, „LiveWebinar“, „Zoom“ arba „Google Hangouts“ yra puikūs vazdo bendravimo įrankiai.
Bendravimas yra labai svarbus bet kuriai nuotolinei komandai. Nustatykite bendravimo gaires ir įsitikinkite, kad visi jų laikosi.
Jei neturite komunikacijos plano, viskas gali greitai tapti chaotiška. Norint, kad visi būtų informuoti, būtina nustatyti veiksmingą ir greitą žmonių bendravimo būdą.
Labai svarbu turėti būdą, kaip stebėti projektų pažangą, kad galėtumėte nustatyti, ar kas nors atsilieka. Be to, naudinga matyti, ką komanda daro kasdien.
Norėdami supaprastinti bendravimą su klientais, naudokite bilietų valdymo programinę įrangą, pavyzdžiui, „LiveAgent“. Jūsų el. laiškai, pokalbiai, skambučiai, socialinių tinklų paminėjimai ir pranešimai iš kitų kanalų pateks į vieną universalią pašto dėžutę. Tai palengvina bendravimą ir lemia didesnį klientų pasitenkinimą.
Kokie įrankiai skirti supaprastinti bendravimą?
Kad visi būtų vieningi ir judėtų ta pačia kryptimi, kiekviena komanda turi turėti bendras vertybes ir tikslus.
Įmonės gairės padės pritraukti būsimus darbuotojus, tačiau jos taip pat labai svarbios norint išlaikyti darbuotojus. Darbuotojai, kurie jaučiasi esantys komandos dalis ir kurių vertybės sutampa su organizacijos vertybėmis, yra labiau linkę likti įmonėje.
Sudarykite pagrindinių vertybių sąrašą ir įsitikinkite, kad visi jas supranta. Be to, įmonės vadove galima išdėstyti įmonės lūkesčius ir politiką.
Galite sukurti „Google Docs“ dokumentą arba trumpą vaizdo įrašą ar prezentaciją apie pagrindines savo įmonės vertybes.
Prieš pradėdami dirbti nuotoliniu būdu patikrinkite, ar jūsų darbuotojai turi produktyvią darbo aplinką.
Ne visi turi idealias sąlygas dirbti namuose. Jei norite, kad jūsų darbuotojai susitelktų į darbą, jie turi turėti reikiamus išteklius ir priemones.
Jei įmanoma, išnuomokite fizinę darbo vietą jų rajone (pvz., bendradarbystės erdvę). Jei tai neįmanoma, pasistenkite sudaryti jiems geresnes darbo sąlygas namuose, parūpindami tam tikrą įrangą (kėdes, stalus ir pan.).
Norėdami išsiaiškinti, ar kam nors trūksta tinkamos nuotolinės aplinkos, galite juos apklausti naudodami „Google“ formas.
Kai jūsų komanda pradeda dirbti nuotoliniu būdu, labai svarbu turėti naujų darbuotojų priėmimo į darbą planą.
Jei neturite įdarbinimo plano, naujiems darbuotojams gali būti sudėtinga pradėti dirbti.
Suplanuokite vaizdo susitikimus ir mokymus, kad darbuotojai greitai susipažintų su naująja sistema. Sukurkite vadovus, kuriuos perskaitys kiekvienas darbuotojas, kad galėtų susipažinti su įmonės gairėmis.
Galite naudoti „LiveWebinar“ internetiniams mokymams. Sukurkite vadovus „Google“ dokumentuose/lentelėse.
Kad nuotoliniai darbuotojai būtų produktyvūs, jiems reikia tinkamų įrankių, pavyzdžiui, kompiuterio su visomis jiems reikalingomis programomis.
Jei jūsų nuotoliniai darbuotojai neturi tinkamų asmeninių prietaisų ar įrankių, jiems bus sunku dirbti efektyviai.
Aprūpinkite darbuotojus tinkamais įrankiais ir prietaisais.
Nuotolinio darbo reikalavimų sąrašą galite sudaryti „Google“ dokumentuose/lentelėse. Apsvarstykite galimybę investuoti į tokias technologijas kaip debesų saugykla (pvz., „Dropbox“) ir dalijimąsi failais („Google Drive“).
Nuotoliniams darbuotojams būtina turėti patikimą interneto ryšį.
Jei darbuotojo internetas nustoja veikti net kelioms minutėms, tai gali turėti rimtų pasekmių. Patikrinkite, ar dirbdami nuotoliniu būdu jie nepatiria jokių ryšio problemų.
Periodiškai tikrinkite visų interneto greitį. Jei kyla kokių nors problemų, susisiekite su paslaugų teikėju ir pasirūpinkite, kad jos būtų kuo greičiau išspręstos.
„Pingdom“ leidžia stebėti interneto ryšio stovį iš bet kurios pasaulio vietos.
Užtikrinkite, kad darbuotojai galėtų kreiptis į techninę pagalbą, jei kas nors veikia netinkamai.
Jei nuotoliniai darbuotojai neturi prieigos prie techninės pagalbos, juos tai gali trikdyti ir jie gali vertinti tai kaip kliūtį, trukdančią atlikti darbą.
Darbuotojams pateikite pagalbos kontaktų sąrašą, įskaitant el. pašto adresą, telefono numerį ir kt.
Galite sukurti dokumentą (pvz., „Google“ dokumentuose), kuriame būtų aprašytas techninės pagalbos teikimo procesas, ir suteikti prieigą prie jo visiems komandos nariams. Apsvarstykite galimybę investuoti į programinę įrangą, suteikiančią darbuotojams prieigą prie techninės pagalbos 24 valandas per parą.
Nuotoliniu būdu dirbantys darbuotojai turi suprasti, kokie yra jų saugos įsipareigojimai.
Darbuotojų sauga visada turėtų būti svarbiausias prioritetas. Darbuotojai turi žinoti, kokie pavojai gresia dirbant namuose, ir suprasti įmonės saugos politiką.
Aiškiai paaiškinkite jiems, kas turi būti apsaugota jų pusėje ir kokiems saugos elementams jie turėtų skirti daugiausia dėmesio.
Geofencing leidžia sekti darbuotojo įrenginio buvimo vietą ir nustatyti ribas, kurių jis negali peržengti. Vis dėlto šis žingsnis būtinas tik tuo atveju, jei jūsų įmonėje saugomi tikrai slapti duomenys, kitu atveju turėtumėte tiesiog pasitikėti savo darbuotojais – tai pasiteisina.
Reguliariai atnaujinkite savo komandos programėles ir įrenginius.
Jei nuotoliniai darbuotojai neatnaujina savo įrenginių, jie gali tapti pažeidžiami kibernetinių atakų. Patikrinkite, ar visi nuolat atnaujina įrenginius ir ar juos prižiūri.
Sukurkite dokumentą, kuriame būtų pateikiamas būtinų atnaujinimų sąrašas, kad visi galėtų susipažinti su šia informacija.
Turėtumėte apsvarstyti galimybę investuoti į tokius įrankius kaip „Microsoft AutoUpdate“ („Windows“ sistemoms) arba „Mac OS X Update“ („Apple“ įrenginiams), kurie leis automatiškai atnaujinti visų darbuotojų programinę įrangą.
Turite nustatyti sritis, kuriose darbuotojai dažniausiai susiduria su saugos problemomis.
Jei žinote, kur slypi pavojai, galite imtis veiksmų, kurie padės juos sumažinti. Nustatykite visas galimas grėsmes, kol jos dar netapo problema.
Apsvarstykite galimybę sukurti saugos rizikos taškų žemėlapį, kuriame būtų nurodytos sritys, kuriose darbuotojams gali kilti pavojus.
Yra įvairių įrankių, kuriais galima nustatyti saugos rizikos sritis, įskaitant geografines ribas, socialinių tinklų stebėsenos programinę įrangą (pvz., „Mediatoolkit“) ir „Google“ perspėjimus.
Jei kas nors nutiktų ne taip, turite turėti avarinį planą ir pasirūpinti, kad jūsų darbo vieta būtų saugesnė.
Ištikus nelaimei, jūsų nuotoliniai darbuotojai gali supanikuoti ir dar labiau pabloginti padėtį. Avarinių situacijų planas gali užkirsti tam kelią.
Sukurkite dokumentą su darbų sąrašu, kuriame žingsnis po žingsnio būtų aprašytas avarinis planas.
Tuos, kuriuos jūsų darbuotojai naudoja dažniausiai, geriausiai pažįsta ir tikriausiai gali valdyti greičiausiai.
Viena didžiausių nuotolinio darbo problemų – negalėjimas tiesiogiai bendrauti su žmonėmis. Kadangi nuotoliniai darbuotojai didžiąją laiko dalį gali praleisti tarp keturių sienų, jų psichinė sveikata yra labai svarbi.
Jei darbuotojui kyla problemų dėl savo psichikos sveikatos, tai gali turėti didžiulį poveikį įmonės veiklos efektyvumui.
Nesvarbu, ar tai susiję su darbu, ar ne, pasirūpinkite, kad kiekvienas galėtų gauti pagalbą, jei jos prireiktų.
Galite atlikti anoniminę apklausą naudodami „Google Forms“ arba „SurveyNuts“.
Skatinkite darbuotojus bendrauti su bendradarbiais net ir ne darbo reikalais. Tai padės jiems jaustis labiau susijusiems su komanda ir padės išvengti atskirties jausmo.
Jei darbuotojai pradės jaustis tarsi akvariume, jiems gali būti sunku susikaupti ir atlikti darbą.
Atkreipkite dėmesį į kiekvieną galimybę rengti susitikimus „nuotoliniu būdu“ – ne tik darbo klausimais, bet ir, pavyzdžiui, švęsti darbuotojų gimtadienius.
Čia tinka visi žiniatinklio seminarų ir pranešimų siuntimo įrankiai („LiveWebinar“, „Zoom“, „Google Hangout“ ir kt.).
Dirbant nuotoliniu būdu išmokti naujų įgūdžių daug sunkiau nei biure. Suteikite darbuotojams alternatyvių galimybių ir paskatų mokytis naujų įgūdžių, galimybių tobulėti. Suteikite jiems galimybę naudotis technologijomis, kurios padės atlikti visus šiuos dalykus.
Suteikdami darbuotojams galimybę tobulėti, padėsite jiems suvokti savo darbą kaip karjerą, o ne tik kaip dar vieną darbą. Skatinkite juos dalyvauti internetiniuose seminaruose arba lankyti kursus, susijusius su jų profesiniais interesais.
Apsvarstykite galimybę siūlyti įvairių tipų mokymus, pavyzdžiui, vaizdo pamokas, internetinius seminarus ar e. knygas. Taip pat galite padėti savo darbuotojams baigti kursus jų pačių laiku.
Galite naudotis vaizdo konferencijų programine įranga, pavyzdžiui, „Skype“ ar „Zoom“, kad galėtumėte rengti tiesioginius mokymus, arba tokiomis platformomis kaip „Lynda.com“ ir „Coursera“, kad pasiūlytumėte internetinius kursus.
Pagrindai:
Techniniai aspektai:
Sauga:
Psichikos sveikata:
One popular method is to create an online portal with all the information that a new employee will need, such as policies, procedures, contact info, and training materials. Another standard method is to assign a mentor who can help adapt the new employee to the company culture and answer any questions. Other methods include video chats, conference calls, and on-the-job training. Decide which method is most suitable for your business.
A successful onboarding experience for remote employees should include: building relationships with other workers, learning how to work outside the office, understanding company policies, procedures and company's culture as well as getting plugged into internal communication channels. Give people time and support to become acclimatized before they are thrown into 'high-stakes' situations.
Yes, they do in most cases. In fact, remote employees tend to be more productive and have less stress than their in-office counterparts. They feel comfortable working in their home environments and aren’t distracted by office politics, drama, or water cooler chats.
We covered a remote work checklist above, but many of its steps can function as a stand-alone remote employee onboarding checklist too.
Evaluate the specific skills and temperament of the individual to determine an appropriate onboarding strategy. This might include formal training sessions, skills auditing, or mentoring from a more experienced colleague. Some remote employees who have their own technical abilities may prefer to manage dependencies themselves, while others will require help setting up the necessary software. As such, you should consider what level of self-sufficiency you expect from a new hire before deciding on a strategy for how they will be onboarded.
Generally, the onboarding process for a new remote employee involves reviewing their job duties and expectations, making sure they have the necessary tools, explaining the company policies and procedures, and introducing them to the rest of the team. Finally, help them get started on their first project.
It all depends on the policies, management philosophy, and how much autonomy a company wishes to grant its employees. Generally speaking, three different organizational structures can be applied when managing a team of virtual workers: completely distributed teams with flexible work hours, partially distributed teams with set hours, and fully centralized teams with employees working from a designated office. Each of these structures has its benefits and drawbacks, so it's essential to evaluate what will work best for your specific company.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Atraskite išsamų skambučių centro įrengimo kontrolinį sąrašą: nustatykite tikslus, vertinkite skambučių skaičių, pasirinkite įrankius ir optimizuokite procesus. Idealus verslo savininkams, darbuotojams ir vadovams. Skaitykite daugiau ir pradėkite savo sėkmingą skambučių centro veiklą dabar!
Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Norite pakeisti programinės įrangos tiekėją, bet nežinote, nuo ko pradėti? Šis išbaigtas skambučių centro pakeitimo kontrolinis sąrašas padės jums įveikti šį procesą be jokio vargo.
Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas
Atraskite, kaip tapti socialinių tinklų nindze su mūsų kontroliniu sąrašu! Patobulinkite savo socialinių tinklų strategiją, valdykite profilius, stebėkite konkurentus ir planuokite kampanijas efektyviai. Nepamirškite jokių svarbiausių užduočių – tapkite socialinių tinklų valdymo profesionalu!
Discover how to streamline your project management with the LiveAgent and Asana integration. Easily create, assign tasks, and communicate with your team, all from one platform. Enhance your workflow and manage projects efficiently by integrating Asana with LiveAgent through Zapier. Start your free trial today and experience seamless collaboration without any commitments!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team