Ketinate sukurti kurti naują svetainę? Jei taip, būtinai pirmiausia peržiūrėkite šį paieškos sistemų optimizavimo kontrolinį sąrašą. Gerai optimizuota svetainė yra labai svarbi norint pasiekti aukštas pozicijas paieškos sistemose ir padidinti lankytojų srautą. Šiame kontroliniame sąraše aptarsime svarbiausius veiksmus, kurių turite imtis, kad svetainė būtų pritaikyta SEO nuo pat pirmos dienos.
Jei tik pradedate kurti naują svetainę, svarbu skirti laiko jos optimizavimui paieškos sistemoms ir atsižvelgti į reitingavimo veiksnius. Gera žinia ta, kad svetainės SEO nebūtinai turi būti sudėtingas ir daugeliu atvejų gali būti atliktas gana greitai.
Šiek tiek pasistengę galite padaryti savo svetainę geriau matomą paieškos sistemose ir pradėti gauti daugiau organinio srauto.
Šis SEO vadovas skirtas verslo ir svetainių savininkams, kurie tik pradeda kurti naują svetainę. Tačiau net jei jūsų svetainei jau keleri metai, visada pravartu peržiūrėti šiuos veiksmus ir įsitikinti, kad naudojatės visais naujausiais paieškos sistemų optimizavimo būdais.
Kokius pagrindinius veiksmus turite atlikti?
Optimizavimas paieškos sistemoms prasideda nuo raktinių žodžių tyrimo.
Jei neatliksite tinkamo raktinių žodžių tyrimo, nerasite tinkamų paieškos terminų. Dėl to jūsų svetainė nesulauks pakankamo lankytojų srauto, o tai reiškia, kad ji nebus konvertuojama taip gerai, kaip galėtų.
Pirmiausia turite nustatyti savo svetainės temą. Kai turėsite bendrą supratimą, apie ką yra jūsų svetainė, galėsite pradėti ieškoti tikslinių raktažodžių, kurie yra susiję su jūsų turiniu.
Taip pat galite naudoti pačias paieškos sistemas, kad surastumėte raktinius žodžius, kuriuos žmonės iš tikrųjų naudoja ieškodami informacijos internete. Pavyzdžiui, jei norite pasirinkti raktažodį „pica“, įveskite jį į Google ir pažiūrėkite, kokie kiti susiję raktažodžiai rodomi rezultatuose.
Taip pat galite stebėti prekės ženklo paminėjimus ir konkuruojančius raktažodžius, kad sužinotumėte, į ką orientuojasi kiti. Sudarę tikslinių raktažodžių sąrašą, galite pradėti juos įtraukti į turinį ir svetainės struktūrą.
Tai vienas svarbiausių žingsnių optimizuojant svetainę paieškos sistemoms. Rinkdamiesi domeno pavadinimą įsitikinkite, kad jis tiksliai apibūdina jūsų verslą ar svetainę.
Užregistravę domeno pavadinimą taip pat įgyjate atitinkamą IP adresą, su kuriuo jūsų svetainė bus susieta tol, kol ją valdysite. Tai svarbu, nes paieškos sistemos IP adresus naudoja tam, kad nustatytų, kur yra svetainių prieglobos vieta.
Kitas žingsnis optimizuojant svetainę – pasirinkti tinkamą saityno platformą. Rinkdamiesi būtinai pasirinkite tokią, kuri būtų patogi paieškos sistemoms ir leistų lengvai pagerinti svetainės SEO.
Tai įrankis, nuo kurio priklausysite daugelį metų – redaguosite esamus puslapius ir pridėsite naujų, ypač jei turite tinklaraštį. Platforma neturėtų jūsų niekaip riboti.
Kai kurios populiariausios SEO palankios interneto platformos yra šios:
Kuriant svetainę svarbu atidžiai pasirinkti temas ir įskiepius. Rinkdamiesi temą įsitikinkite, kad ji yra gerai sukoduota ir pritaikyta SEO.
SEO palankios temos sukurtos atsižvelgiant į paieškos sistemas. Paprastai jose yra integruotų funkcijų, kurios padeda pagerinti svetainės reitingą paieškos rezultatų puslapiuose (SERP), pvz., optimizuotas kodas ir metaduomenys.
Nėra konkrečios temos, kuri padėtų jums užimti aukštesnę poziciją, arba tokios, kuri pakenktų jūsų SEO strategijai. Vietoj to atsižvelkite į tokius veiksnius, kaip:
Prieš priimdami sprendimą patikrinkite atsiliepimus, nuomones ir sėkmės istorijas apie konkrečią temą.
Planuojant svetainę svarbu ją struktūrizuoti taip, kad ir skaitytojams, ir paieškos sistemoms būtų lengva naršyti.
Planuodami svetainės struktūrą, kuriate veiksmų planą. Aiškiai išdėstę puslapių hierarchiją ir naudodami raktažodžių turtingus pavadinimus bei aprašymus, pagerinsite savo svetainės reitingą SERP.
Tinklalapio struktūros planavimas ir turinio tvarkymas yra labai daug laiko reikalaujantis procesas, tačiau vertas pastangų. Pradėkite nuo puslapių, kuriuos norite turėti savo svetainėje, sąrašo sudarymo, tada sudarykite hierarchiją, pradedant pagrindiniu puslapiu ir baigiant atskirais puslapiais.
Patarimas: puslapis turėtų būti ne giliau kaip trys paspaudimai į svetainę.
Gerai organizuota ir intuityvi navigacija yra labai svarbi svetainės SEO. Įsitikinkite, kad meniu punktai yra lengvai pasiekiami ir kad visus puslapius galima pasiekti iš pagrindinio meniu. Be to, naudokite aiškias navigacijos mygtukų etiketes, kad lankytojai žinotų, kur jie eina.
Matomi ir lengvai pasiekiami navigacijos meniu elementai skatina lankytojus tyrinėti svetainę. Jei jie neras to, ko ieško, nusivylę paliks svetainę ir greičiausiai niekada nebegrįš.
Vieno universalaus atsakymo į šį klausimą nėra. Tačiau yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad navigacija būtų patogesnė naudotojui.
Patarimas: nuolat galvokite apie lankytojų elgseną (ką jie paspaudžia, kaip sąveikauja) ir nepamirškite pridėti, pvz., socialinių profilių, kad nukreiptumėte srautą į savo socialinių tinklų puslapius.
Trumpi, glausti ir raktiniais žodžiais turtingi URL adresai padidins jūsų svetainės SEO reitingą.
Į puslapių URL įtraukdami raktinius žodžius galite padėti Google ir kitoms paieškos sistemoms geriau suprasti, apie ką yra jūsų puslapiai. Tai savo ruožtu gali padėti jūsų svetainei užimti aukštesnę vietą SERP.
Pirmiausia turėtumėte patikrinti, ar jūsų turinio valdymo sistema (TVS) leidžia keisti URL struktūrą. Jei taip, būtinai nustatykite 301 nukreipimą iš senųjų URL adresų į naujuosius.
Jei jūsų TVS neleidžia keisti URL struktūros, vis tiek galite padaryti keletą dalykų:
Nuo pat pradžių turite atkreipti dėmesį į savo svetainės reagavimą. Daugėja žmonių, naršančių internete telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, todėl nenorite prarasti potencialių klientų dėl to, kad svetainė neatrodo gerai mažesniuose ekranuose.
Google pareiškė, kad savo SERP pirmenybę teiks mobiliesiems įrenginiams pritaikytoms svetainėms. Tai reiškia, kad jei jūsų svetainės dizainas nėra universalus, ji gali būti nubausta ir užimti žemesnę vietą nei tos, kurios yra universalios.
Pirmiausia įsitikinkite, kad visą turinį galima perskaityti be priartinimo. Naudokite didelius mygtukus ir lengvai valdomus meniu, venkite naudoti „flash“ ar kitus įskiepius, kurių nepalaiko dauguma mobiliųjų įrenginių. Išbandykite svetainę įvairiuose įrenginiuose, kad įsitikintumėte, jog ji gerai veikia ir atrodo.
Šiais laikais nėra pasiteisinimo nenaudoti SSL sertifikato / HTTPS šifravimo savo svetainėje. Jei vis dar naudojate HTTP, pats laikas jį atnaujinti.
Google vis daugiau dėmesio skiria svetainėms, kuriose naudojami SSL sertifikatai, todėl turėtumėte kuo greičiau pereiti prie šio protokolo. Be to, perėję prie SSL galėsite savo svetainėje naudoti Google Analytics ir apsaugoti ją nuo kenkėjiškų programų ir įsilaužėlių.
Turėsite iš patikimo paslaugų teikėjo įsigyti SSL sertifikatą ir jį įdiegti į savo saityno serverį. Taip pat turėsite atnaujinti visas savo svetainės nuorodas, kad jos naudotų naująjį protokolą.
Paieškos sistemų robotai randa viešai prieinamus tinklalapius juos indeksuodami. Jie saugo visos rastos informacijos kopijas savo serveriuose. Tada, kai naudotojas atlieka paiešką, sistema jam parodo atitinkamus rezultatus.
Paprasčiau tariant, jei jūsų svetainė nėra naršoma ir indeksuojama, ji nebus rodoma paieškos sistemos rezultatų puslapiuose.
Kalbėdami apie indeksavimą, turite pateikti svetainę „Google“ paieškos konsolėje, kad paieškos sistemų paieškos serveriai galėtų tai atlikti.
Ji leidžia matyti, kaip jūsų svetainė veikia Google paieškos rezultatuose, ir padeda diagnozuoti bei ištaisyti klaidas, kurios gali trukdyti jūsų svetainei užimti aukštas pozicijas. Be to, gausite vertingos informacijos apie raktinius žodžius, kuriuos žmonės naudoja ieškodami jūsų svetainės.
Svetainės nustatymas Google paieškos konsolėje yra gana paprastas:
Šiandien Google My Business yra nebe papildoma, o esminė bet kokio buvimo internete funkcija.
Jūsų svetainė yra viena svarbiausių rinkodaros priemonių. Įtraukdami ją į Google My Business profilį, padėsite klientams lengvai ją rasti ir aplankyti. Be to, jei savo profilyje turėsite patikrintą svetainę, tai, žinoma, padės pagerinti ir jūsų reitingą SERP.
Norėdami įtraukti savo svetainę į Google My Business profilį, turite pateikti šią informaciją:
Turinio strategija yra vienas svarbiausių SEO aspektų. Į savo svetainę turite reguliariai įtraukti aktualų turinį.
Aukštos kokybės turinys ne tik kuria profesionalų jūsų prekės ženklo įvaizdį, bet ir gali pagerinti jūsų SEO. Jie privers lankytojus įsitraukti ir domėtis jūsų verslu.
Turinio idėjos skiriasi priklausomai nuo jūsų verslo ir auditorijos, todėl standartinio atsakymo į šį klausimą nėra. Toliau pateikiama keletas bendrų patarimų, kurių reikėtų nepamiršti kuriant turinį:
Galima dar labiau įtraukti klientus ir atkreipti jų dėmesį. Pavyzdžiui, galite pridėti klientų atsiliepimų, kad dar labiau įtikintumėte lankytojus tapti klientais.
Įsitikinkite, kad kiekviename svetainės puslapyje pasirinkote pagrindinį raktažodį. Tai padės pagerinti SEO optimizavimą ir padės klientams lengviau rasti jūsų svetainėje ieškomą informaciją.
Kai kiekviename puslapyje pasirenkate pagrindinį raktažodį, Google nurodo, kad puslapis yra būtent apie tą temą. Taip padidinsite savo galimybes užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose.
Jei produktus ar paslaugas siūlote keliomis kalbomis, svarbu, kad svetainė būtų pritaikyta toms kalboms.
Nes tai leidžia orientuotis į užsienio auditoriją, kuri ieško informacijos apie jūsų produktus ar paslaugas savo gimtąja kalba. Svetainės optimizavimas skirtingomis kalbomis taip pat gali padėti pagerinti jūsų pozicijas užsienio paieškos sistemose.
Optimizuojant svetainę dėl SEO svarbu sekti naujausius Google atnaujinimus. Gera žinia ta, kad daugumoje populiarių interneto platformų yra funkcijų, kurios padeda neatsilikti nuo naujausių tendencijų.
Jei jūsų svetainė nėra optimizuota pagal dabartinę Google algoritmo versiją, gali sumažėti srautas. Patikrinę naujausius Google algoritmo atnaujinimus, galite užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų sukonfigūruota taip, kad pagerėtų jūsų SEO ir sumažėtų rizika, kad Google jus nubaus.
Turite stebėti naujausius Google atnaujinimus skaitydami tinklaraščius, tokius kaip MOZ, Search Engine Land ir kitus. Be to, naudodamiesi Google Analytics ar kita analitine priemone turėtumėte stebėti, kas jūsų svetainėje veikia, o kas ne.
Reguliariai tikrinkite, ar nėra klaidų, ir kuo greičiau jas ištaisykite.
Techninės SEO klaidos gali sutrukdyti jūsų svetainei užimti aukštą vietą SERP. Kai kuriais atvejais dėl tokių klaidų Google gali net uždrausti jūsų svetainę, todėl svarbu kuo greičiau jas aptikti ir ištaisyti.
Gerai optimizuoti meta aprašymai ir antraštinės žymos yra labai vertinami SEO proceso aspektai. Norėdami kuo geriau pasinaudoti šia galimybe, užtikrinkite, kad jūsų svetainės antraštinės žymos ir meta aprašymai būtų išskirtiniai.
Pasirinktinės antraštinės žymos ir meta aprašymai padeda užimti aukštesnę vietą paieškos sistemose. Jos taip pat padeda padidinti paspaudimų skaičių, todėl gali padidėti kokybiškas srautas ir konversijos.
Vienas iš veiksnių, į kuriuos Google atsižvelgia vertindama svetaines, yra jų įkėlimo greitis ir serverio atsako laikas (kiek laiko užtrunka, kai saityno klientas pateikia užklausą).
Lėtas serverio atsakas gali neigiamai paveikti naudotojų patirtį ir priversti lankytojus palikti svetainę, taip pat pakenkti svetainės SEO reitingui.
Nustatę, kad jūsų svetainės krovimo greitis sutriko, galite imtis keleto veiksmų, kad jį pagerintumėte.
Svetainės veikimo laikas reiškia jos prieinamumą ir pasiekiamumą.
Prastovos kartais pasitaiko atliekant sistemos techninę priežiūrą. Kai jūsų domenas neveikia, joks lankytojas, apsilankęs jūsų domene, negali pasiekti jūsų svetainės.
Dėl to paieškos sistemos gali jus nubausti ir padaryti nematomą naudotojams. Tai tikra problema, tačiau tam tikru mastu galite jos išvengti.
Yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad užtikrintumėte pastovų svetainės veikimo laiką:
Susiedami vieną savo svetainės puslapį su kitu, sukursite įeinančias nuorodas. Išeinančios nuorodos – tai nuorodos, nukreipiančios į kitas svetaines.
Nuorodų kūrimo taktika yra svarbi, nes padeda didinti svetainės autoritetą ir matomumą. Kokybiškos atgalinės nuorodos praneša paieškos sistemoms, kad jūsų svetainė yra patikimas informacijos šaltinis.
Yra keli būdai, kaip pateikti nuorodas į kitus svetainės puslapius. Galite naudoti pririšimo tašką – nuorodą (paslėptą tekste), kuri veda į kitą puslapį. Kitas būdas – naudoti URL puslapio, į kurį norite pateikti nuorodą. Taip pat galite sukurti hipersaitą, kuris yra specialaus tipo nuoroda, atidaroma naujame lange.
Norint užtikrinti gerą optimizavimą paieškos sistemoms, labai svarbu palaikyti svetainės būklę.
Yra daug įvairių būdų, kaip stebėti savo svetainės veikimą, tačiau vienas iš veiksmingiausių – Google Analytics. Ši nemokama paslauga suteikia daugybę informacijos apie jūsų svetainės našumą, įskaitant:
Google Analytics yra galingas įrankis, kuriuo būtina naudotis, jei norite pagerinti savo svetainės SEO. Būtinai susikurkite paskyrą ir į savo svetainę pridėkite stebėjimo kodą, kad galėtumėte pradėti stebėti savo svetainės našumą.
Socialiniai tinklai yra svarbūs SEO ir gali turėti didžiulę įtaką, ypač naujoms svetainėms.
Bendravimas su vartotojais ir reguliarus turinio skelbimas socialinėje erdvėje padės jums sukurti pasitikėjimą prekės ženklu internete (o tai padeda SEO). Socialiniai tinklai taip pat gali sustiprinti SEO, nes įgyjama natūralių nuorodų.
Pasidalykite įdomiu turiniu savo socialiniuose tinkluose. Jis gali būti perduotas kitiems naudotojams, todėl gali būti paskelbtas išoriniuose šaltiniuose, pvz., forumuose.
Nuorodų kūrimas yra labai svarbus efektyvaus pozicionavimo aspektas, todėl tokiu būdu gaunamos nuorodos pagerina SEO. Pasinaudokite tuo ir pasistenkite suteikti kuo daugiau galimybių bendrauti su sekėjais (skelbkite įdomų turinį, naudokite vaizdo įrašus, smagiai praleiskite šį kūrybinį procesą).
Reguliariai atsakinėkite į jų klausimus, komentarus ir nuomones – čia gali praversti „LiveAgent“. Patikrinkite šią socialinių tinklų aptarnavimo programinę įrangą, kuri visas sąveikas sujungia į vieną pašto dėžutę, kad galėtumėte jas valdyti iš vienos vietos. Todėl palaikyti ryšį su klientais bus lengviau.
It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.
In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.
There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.
You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.
Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Norite pakeisti programinės įrangos tiekėją, bet nežinote, nuo ko pradėti? Šis išbaigtas skambučių centro pakeitimo kontrolinis sąrašas padės jums įveikti šį procesą be jokio vargo.
Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas
Atraskite, kaip tapti socialinių tinklų nindze su mūsų kontroliniu sąrašu! Patobulinkite savo socialinių tinklų strategiją, valdykite profilius, stebėkite konkurentus ir planuokite kampanijas efektyviai. Nepamirškite jokių svarbiausių užduočių – tapkite socialinių tinklų valdymo profesionalu!
El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai
Atraskite, kaip efektyviai dalintis svarbia informacija su savo klientais per el. laiškus, kuriuos privaloma perskaityti. Gaukite nemokamus šablonų pavyzdžius ir patarimus, kaip kurti nepastebimus temų eilutes, kad jūsų pranešimai išsiskirtų perpildytose pašto dėžutėse. Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai ir padidinkite savo klientų informuotumą.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.