Ketinate sukurti kurti naują svetainę? Jei taip, būtinai pirmiausia peržiūrėkite šį paieškos sistemų optimizavimo kontrolinį sąrašą. Gerai optimizuota svetainė yra labai svarbi norint pasiekti aukštas pozicijas paieškos sistemose ir padidinti lankytojų srautą. Šiame kontroliniame sąraše aptarsime svarbiausius veiksmus, kurių turite imtis, kad svetainė būtų pritaikyta SEO nuo pat pirmos dienos.

SEO kontrolinio sąrašo svarba naujoms svetainėms

Jei tik pradedate kurti naują svetainę, svarbu skirti laiko jos optimizavimui paieškos sistemoms ir atsižvelgti į reitingavimo veiksnius. Gera žinia ta, kad svetainės SEO nebūtinai turi būti sudėtingas ir daugeliu atvejų gali būti atliktas gana greitai.

Šiek tiek pasistengę galite padaryti savo svetainę geriau matomą paieškos sistemose ir pradėti gauti daugiau organinio srauto.

Kam gali būti naudingas naujų svetainių SEO kontrolinis sąrašas?

Šis SEO vadovas skirtas verslo ir svetainių savininkams, kurie tik pradeda kurti naują svetainę. Tačiau net jei jūsų svetainei jau keleri metai, visada pravartu peržiūrėti šiuos veiksmus ir įsitikinti, kad naudojatės visais naujausiais paieškos sistemų optimizavimo būdais.

Kokius pagrindinius veiksmus turite atlikti?

Kaip atlikti naujų svetainių SEO

SEO kontrolinis sąrašas naujoms svetainėms

Optimizavimas paieškos sistemoms prasideda nuo raktinių žodžių tyrimo.

Kodėl svarbu atlikti raktažodžių tyrimus?

Jei neatliksite tinkamo raktinių žodžių tyrimo, nerasite tinkamų paieškos terminų. Dėl to jūsų svetainė nesulauks pakankamo lankytojų srauto, o tai reiškia, kad ji nebus konvertuojama taip gerai, kaip galėtų.

Kaip atlikti raktažodžių tyrimą?

Pirmiausia turite nustatyti savo svetainės temą. Kai turėsite bendrą supratimą, apie ką yra jūsų svetainė, galėsite pradėti ieškoti tikslinių raktažodžių, kurie yra susiję su jūsų turiniu.

Taip pat galite naudoti pačias paieškos sistemas, kad surastumėte raktinius žodžius, kuriuos žmonės iš tikrųjų naudoja ieškodami informacijos internete. Pavyzdžiui, jei norite pasirinkti raktažodį „pica“, įveskite jį į Google ir pažiūrėkite, kokie kiti susiję raktažodžiai rodomi rezultatuose.

Taip pat galite stebėti prekės ženklo paminėjimus ir konkuruojančius raktažodžius, kad sužinotumėte, į ką orientuojasi kiti. Sudarę tikslinių raktažodžių sąrašą, galite pradėti juos įtraukti į turinį ir svetainės struktūrą.

Kokius įrankius naudoti raktažodžių tyrimams atlikti?

  • Google Ads Keyword Planner tai nemokamas įrankis, kuriuo galite nustatyti su savo verslu susijusius raktinius žodžius, sužinoti, kaip dažnai jų ieškoma, ir sužinoti, kokia yra jų konkurencija.
  • Moz’s Keyword Explorer yra mokamas įrankis, kuriuo galite atlikti išsamesnius raktažodžių tyrimus. Jame pateikiami duomenys apie paieškos apimtį, konkurenciją ir kitus veiksnius, kurie gali padėti nustatyti, ar verta orientuotis į tam tikrą raktažodį.
  • žiniasklaidos stebėsenos įrankius, pavyzdžiui, Mediatoolkit, kad galėtumėte stebėti nesusijusius paminėjimus ir sužinoti, ką žmonės kalba apie jūsų prekės ženklą.

Tai vienas svarbiausių žingsnių optimizuojant svetainę paieškos sistemoms. Rinkdamiesi domeno pavadinimą įsitikinkite, kad jis tiksliai apibūdina jūsų verslą ar svetainę.

Kodėl svarbu pasirinkti domeno pavadinimą?

Užregistravę domeno pavadinimą taip pat įgyjate atitinkamą IP adresą, su kuriuo jūsų svetainė bus susieta tol, kol ją valdysite. Tai svarbu, nes paieškos sistemos IP adresus naudoja tam, kad nustatytų, kur yra svetainių prieglobos vieta.

Choose the right domain name graphic
Nuo domeno pavadinimo pasirinkimo priklausys jūsų puslapio ateitis

Kaip pasirinkti domeno pavadinimą?

  • pasirinkite tokį, kuris tiksliai atspindėtų jūsų verslą ar svetainę
  • naudokite tinkamą plėtinį (.com, .org ir t. t.).
  • sugalvokite trumpą pavadinimą
  • venkite brūkšnelių ir skaičių
  • įtraukite raktinius žodžius, kad pagerintumėte savo svetainės reitingą SERP
  • įsitikinkite, kad jį galima įsigyti ir kad jis dar nėra užimtas
  • užregistruoti atitinkamą IP adresą, kad pagerintumėte jo reitingą

Kokius įrankius naudoti renkantis domeno pavadinimą?

  • domeno pavadinimo paieškos įrankį, pvz., Namecheap, GoDaddy
  • domeno pavadinimų generatorių, pvz., Shopify

Kitas žingsnis optimizuojant svetainę – pasirinkti tinkamą saityno platformą. Rinkdamiesi būtinai pasirinkite tokią, kuri būtų patogi paieškos sistemoms ir leistų lengvai pagerinti svetainės SEO.

Kodėl svarbu naudoti paieškos sistemoms pritaikytą saityno platformą?

Tai įrankis, nuo kurio priklausysite daugelį metų – redaguosite esamus puslapius ir pridėsite naujų, ypač jei turite tinklaraštį. Platforma neturėtų jūsų niekaip riboti.

Į ką turėtumėte atsižvelgti rinkdamiesi saityno platformą?

  • jūsų numatomas naudojimas
  • kainodara
  • mokymosi kreivė
  • pritaikymo parinktys
  • pagalba kuriant
  • lengvai atnaujinamas
  • analizė
  • integracija su kitais įrankiais

Kurios saityno platformos yra palankios paieškos sistemoms?

Kai kurios populiariausios SEO palankios interneto platformos yra šios:

  • WordPress
  • Wix
  • Weebly
  • Shopify

Kuriant svetainę svarbu atidžiai pasirinkti temas ir įskiepius. Rinkdamiesi temą įsitikinkite, kad ji yra gerai sukoduota ir pritaikyta SEO.

Kodėl svarbu naudoti SEO palankias temas?

SEO palankios temos sukurtos atsižvelgiant į paieškos sistemas. Paprastai jose yra integruotų funkcijų, kurios padeda pagerinti svetainės reitingą paieškos rezultatų puslapiuose (SERP), pvz., optimizuotas kodas ir metaduomenys.

Web developer
Pasirinkite temą, kuri yra tinkama SEO

Kaip pasirinkti SEO palankias temas ir įskiepius?

Nėra konkrečios temos, kuri padėtų jums užimti aukštesnę poziciją, arba tokios, kuri pakenktų jūsų SEO strategijai. Vietoj to atsižvelkite į tokius veiksnius, kaip:

  • kodavimo kokybė
  • įkrovimo greitis
  • reagavimas
  • atnaujinimų reguliarumas
  • SEO įskiepių suderinamumas
  • veikimas įvairiose naršyklėse

Prieš priimdami sprendimą patikrinkite atsiliepimus, nuomones ir sėkmės istorijas apie konkrečią temą.

Kurios temos ir įskiepiai yra tinkami SEO?

  • HubSpot WordPress įskiepis
  • Yoast SEO tool
  • WPForms
  • Astra

Planuojant svetainę svarbu ją struktūrizuoti taip, kad ir skaitytojams, ir paieškos sistemoms būtų lengva naršyti.

Kodėl svarbu planuoti svetainės struktūrą?

Planuodami svetainės struktūrą, kuriate veiksmų planą. Aiškiai išdėstę puslapių hierarchiją ir naudodami raktažodžių turtingus pavadinimus bei aprašymus, pagerinsite savo svetainės reitingą SERP.

Plan site structure with others
Tinklalapio struktūros planavimas bus naudingas

Kaip planuoti svetainės struktūrą?

Tinklalapio struktūros planavimas ir turinio tvarkymas yra labai daug laiko reikalaujantis procesas, tačiau vertas pastangų. Pradėkite nuo puslapių, kuriuos norite turėti savo svetainėje, sąrašo sudarymo, tada sudarykite hierarchiją, pradedant pagrindiniu puslapiu ir baigiant atskirais puslapiais.

Patarimas: puslapis turėtų būti ne giliau kaip trys paspaudimai į svetainę.

Kokius įrankius naudoti planuojant svetainės struktūrą?

  • Google Analytics Site Structure ataskaitą
  • Yoast SEO įskiepį
  • Shopify temų redaktorių
  • svetainės šablonus

Gerai organizuota ir intuityvi navigacija yra labai svarbi svetainės SEO. Įsitikinkite, kad meniu punktai yra lengvai pasiekiami ir kad visus puslapius galima pasiekti iš pagrindinio meniu. Be to, naudokite aiškias navigacijos mygtukų etiketes, kad lankytojai žinotų, kur jie eina.

Kodėl svarbu teikti pirmenybę intuityviai navigacijai?

Matomi ir lengvai pasiekiami navigacijos meniu elementai skatina lankytojus tyrinėti svetainę. Jei jie neras to, ko ieško, nusivylę paliks svetainę ir greičiausiai niekada nebegrįš.

LiveAgent’s product navigation
Example of LiveAgent puslapio navigacijos pavyzdys

Kaip sukurti intuityvią navigaciją?

Vieno universalaus atsakymo į šį klausimą nėra. Tačiau yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad navigacija būtų patogesnė naudotojui.

  • aiškios etiketės – lankytojai žinos, kur eiti, ir jiems nereikės spėlioti (taip padidėja tikimybė, kad jie ras tai, ko jiems reikia jūsų svetainėje.)
  • logiškai išdėstykite meniu punktus
  • įsitikinkite, kad visus puslapius galima pasiekti iš pagrindinio meniu
  • svarbiausius puslapius pateikite meniu viršuje
  • nepamirškite paieškos juostos

Patarimas: nuolat galvokite apie lankytojų elgseną (ką jie paspaudžia, kaip sąveikauja) ir nepamirškite pridėti, pvz., socialinių profilių, kad nukreiptumėte srautą į savo socialinių tinklų puslapius.

Kokius įrankius naudoti kuriant intuityvią navigaciją?

  • WordPress temos, pavyzdžiui, Divi ir„Avada, turi iš anksto paruoštus navigacijos meniu, kuriuos galite pritaikyti pagal savo poreikius.
  • Hotjar pateikia įžvalgų, kaip lankytojai sąveikauja su jūsų svetaine, kurias galite panaudoti navigacijai tobulinti.
  • Google Analytics teikia išsamią informaciją apie svetainės lankomumą, leidžia pamatyti, kurie puslapiai yra populiariausi, ir atlikti atitinkamus pakeitimus.

Trumpi, glausti ir raktiniais žodžiais turtingi URL adresai padidins jūsų svetainės SEO reitingą.

Kodėl svarbu optimizuoti puslapių URL adresus?

Į puslapių URL įtraukdami raktinius žodžius galite padėti Google ir kitoms paieškos sistemoms geriau suprasti, apie ką yra jūsų puslapiai. Tai savo ruožtu gali padėti jūsų svetainei užimti aukštesnę vietą SERP.

Kaip optimizuoti puslapių URL adresus?

Pirmiausia turėtumėte patikrinti, ar jūsų turinio valdymo sistema (TVS) leidžia keisti URL struktūrą. Jei taip, būtinai nustatykite 301 nukreipimą iš senųjų URL adresų į naujuosius.

Jei jūsų TVS neleidžia keisti URL struktūros, vis tiek galite padaryti keletą dalykų:

  • naudokite raktinius žodžius failų pavadinimuose (pvz., “mano-raktazodziu-kupinas-puslapis.html”).
  • naudokite brūkšnelius (-) žodžiams atskirti URL adresuose.
  • nenaudokite specialiųjų ženklų ar simbolių, pavyzdžiui, & ir %.

Kokius įrankius naudoti puslapių URL optimizavimui?

  • Shopify siūlo URL optimizavimo įrankį, kuris leidžia keisti URL struktūrą ir įtraukti į juos raktinius žodžius.
  • WordPress taip pat turi daug įskiepių, kurie gali padėti optimizuoti puslapių URL adresus.

Nuo pat pradžių turite atkreipti dėmesį į savo svetainės reagavimą. Daugėja žmonių, naršančių internete telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, todėl nenorite prarasti potencialių klientų dėl to, kad svetainė neatrodo gerai mažesniuose ekranuose.

Kodėl svarbus mobiliesiems įrenginiams pritaikytas dizainas?

Google pareiškė, kad savo SERP pirmenybę teiks mobiliesiems įrenginiams pritaikytoms svetainėms. Tai reiškia, kad jei jūsų svetainės dizainas nėra universalus, ji gali būti nubausta ir užimti žemesnę vietą nei tos, kurios yra universalios.

mobile app liveagent iphone
mobilioji programa LiveAgent iPhone

Kaip sukurti mobiliesiems įrenginiams pritaikytą svetainę?

Pirmiausia įsitikinkite, kad visą turinį galima perskaityti be priartinimo. Naudokite didelius mygtukus ir lengvai valdomus meniu, venkite naudoti „flash“ ar kitus įskiepius, kurių nepalaiko dauguma mobiliųjų įrenginių. Išbandykite svetainę įvairiuose įrenginiuose, kad įsitikintumėte, jog ji gerai veikia ir atrodo.

Kokius įrankius naudoti kuriant mobiliesiems įrenginiams pritaikytą svetainę?

  • Google turi savo įrankį, vadinamą Google Mobile-Friendly Test, kuris parodys, ar jūsų svetainė optimizuota mobiliesiems naudotojams.
  • WebAIM Responsive Design Checker kuriuo galima patikrinti, kaip jūsų svetainė reaguoja į skirtingų dydžių ekranus.
  • Luigi’s Box paieška – naudojama užklausoms ieškoti naudojant dirbtinį intelektą.

Šiais laikais nėra pasiteisinimo nenaudoti SSL sertifikato / HTTPS šifravimo savo svetainėje. Jei vis dar naudojate HTTP, pats laikas jį atnaujinti.

Kodėl SSL sertifikatas yra svarbus?

Google vis daugiau dėmesio skiria svetainėms, kuriose naudojami SSL sertifikatai, todėl turėtumėte kuo greičiau pereiti prie šio protokolo. Be to, perėję prie SSL galėsite savo svetainėje naudoti Google Analytics ir apsaugoti ją nuo kenkėjiškų programų ir įsilaužėlių.

Kaip perjungti svetainę į SSL?

Turėsite iš patikimo paslaugų teikėjo įsigyti SSL sertifikatą ir jį įdiegti į savo saityno serverį. Taip pat turėsite atnaujinti visas savo svetainės nuorodas, kad jos naudotų naująjį protokolą.

Kokius įrankius naudoti pereinant prie SSL?

  • Let’s Encrypt – nemokamas atvirojo kodo SSL sertifikatų teikėjas.
  • Cloudflare įskiepis WordPress, kuris padės apsaugoti svetainę vienu spustelėjimu.

Paieškos sistemų robotai randa viešai prieinamus tinklalapius juos indeksuodami. Jie saugo visos rastos informacijos kopijas savo serveriuose. Tada, kai naudotojas atlieka paiešką, sistema jam parodo atitinkamus rezultatus.

Kodėl svarbu, kad naršyklės indeksuotų jūsų svetainę?

Paprasčiau tariant, jei jūsų svetainė nėra naršoma ir indeksuojama, ji nebus rodoma paieškos sistemos rezultatų puslapiuose.

LiveAgent indexing
LiveAgent puslapių indeksavimo pavyzdys

Ką galima padaryti, kad naršyklės lengviau indeksuotų jūsų svetainę?

  • Patikrinkite, ar visus svetainės puslapius galima nuskaityti, t. y. įsitikinkite, kad robots.txt failas ir metažymos neblokuoja naršyklių.
  • Paieškos sistemų paieškos serveriai supras jūsų puslapių turinį, jei juose naudosite tinkamus pavadinimus, aprašymus ir raktinius žodžius.
  • Stebėkite paieškos serverių klaidas ir ištaisykite rastas klaidas, kai tik jas pastebite, nes jos gali turėti įtakos puslapių indeksuojamumui.
  • Kuo dažniau atnaujinkite svetainės šviežią turinį, kad pagerintumėte indeksavimą, nes naršyklės dažniau lankosi svetainėse, kai į jas įtraukiamas naujas turinys.

Kokius įrankius naudoti, kad paieškos serveriai galėtų indeksuoti jūsų svetainę?

  • permalink struktūra
  • Google Search Console

Kalbėdami apie indeksavimą, turite pateikti svetainę „Google“ paieškos konsolėje, kad paieškos sistemų paieškos serveriai galėtų tai atlikti.

Kodėl Google paieškos konsolė yra svarbi?

Ji leidžia matyti, kaip jūsų svetainė veikia Google paieškos rezultatuose, ir padeda diagnozuoti bei ištaisyti klaidas, kurios gali trukdyti jūsų svetainei užimti aukštas pozicijas. Be to, gausite vertingos informacijos apie raktinius žodžius, kuriuos žmonės naudoja ieškodami jūsų svetainės.

Google Search Console Performance example
LiveAgent rezultatai Google paieškos konsolėje

Kaip pateikti savo svetainę Google paieškos konsolėje?

Svetainės nustatymas Google paieškos konsolėje yra gana paprastas:

  • susikurkite nemokamą paskyrą Google Search Console svetainėje
  • pridėkite savo svetainės URL
  • patikrinkite, ar svetainė priklauso jums
  • pridėkite savo svetainės žemėlapį
  • palaukite, kol Google suindeksuos jūsų svetainę
  • pradėkite stebėti savo svetainės našumą

Kokius įrankius naudoti norint pateikti svetainę Google Search Console?

  • Yoast SEO – nemokamas WordPress svetainių įskiepis
  • Google Search Console įskiepis, skirtas WordPress

Šiandien Google My Business yra nebe papildoma, o esminė bet kokio buvimo internete funkcija.

Kodėl svarbu sukurti profilį My Business?

Jūsų svetainė yra viena svarbiausių rinkodaros priemonių. Įtraukdami ją į Google My Business profilį, padėsite klientams lengvai ją rasti ir aplankyti. Be to, jei savo profilyje turėsite patikrintą svetainę, tai, žinoma, padės pagerinti ir jūsų reitingą SERP.

Google my business profile
Example of LiveAgent mano verslo profilio pavyzdys

Kaip sukurti „My business“ profilį?

Norėdami įtraukti savo svetainę į Google My Business profilį, turite pateikti šią informaciją:

  • svetainės adresas
  • kategorijos (pvz., maisto prekių parduotuvė, viešbutis, restoranas ir t. t.)
  • jūsų verslo aprašymas
  • būtinai užpildykite visus laukelius ir pateikite nuorodą į savo svetainę. Taip pat galite pridėti paveikslėlių ir vaizdo įrašų, kurie padės jį reklamuoti

Kokius įrankius naudoti norint sukurti Google My Business profilį?

  • Google parengtą Google My Business profilio kūrimo vadovą, kuriame pateikiamos žingsnis po žingsnio instrukcijos, kaip sukurti profilį, taip pat patarimai ir gudrybės, kaip jį kuo geriau išnaudoti.
  • Hootsuite parengtą Google My Business profilio nustatymo vadovą, įskaitant profilio kūrimo ir redagavimo instrukcijas.

Turinio strategija yra vienas svarbiausių SEO aspektų. Į savo svetainę turite reguliariai įtraukti aktualų turinį.

Kodėl turinio kokybė tokia svarbi?

Aukštos kokybės turinys ne tik kuria profesionalų jūsų prekės ženklo įvaizdį, bet ir gali pagerinti jūsų SEO. Jie privers lankytojus įsitraukti ir domėtis jūsų verslu.

LiveAgent content
LiveAgent puslapyje pateikiama daug aukštos kokybės turinio

Kaip kurti aukštos kokybės turinį?

Turinio idėjos skiriasi priklausomai nuo jūsų verslo ir auditorijos, todėl standartinio atsakymo į šį klausimą nėra. Toliau pateikiama keletas bendrų patarimų, kurių reikėtų nepamiršti kuriant turinį:

  • užtikrinkite, kad jis būtų susijęs su jūsų verslu
  • įtraukite raktinių žodžių turtingus pavadinimus ir aprašymus
  • įsitikinkite, kad turinys yra gerai parašytas ir lengvai skaitomas
  • jei įmanoma, naudokite paveikslėlius ir vaizdo įrašus
  • nekelkite pasikartojančio turinio į savo svetainę
  • naudokite turinio lenteles

Galima dar labiau įtraukti klientus ir atkreipti jų dėmesį. Pavyzdžiui, galite pridėti klientų atsiliepimų, kad dar labiau įtikintumėte lankytojus tapti klientais.

Kokius įrankius naudoti kuriant aukštos kokybės turinį?

  • Kontentino turinio kalendorius padeda planuoti ir planuoti turinį, taip pat stebėti jo našumą.
  • Naudodamiesi Google dokumentais ir lentelėmis galite lengvai kurti ir redaguoti dokumentus ir skaičiuokles, kurie gali būti naudingi kuriant turinį.
  • Canva yra nemokama internetinė dizaino platforma, kurioje lengva kurti vaizdinę medžiagą svetainei ar tinklaraščio įrašams.
  • Turinio kontrolinis sąrašas padės nepraleisti jokių svarbių punktų.

Įsitikinkite, kad kiekviename svetainės puslapyje pasirinkote pagrindinį raktažodį. Tai padės pagerinti SEO optimizavimą ir padės klientams lengviau rasti jūsų svetainėje ieškomą informaciją.

Kodėl raktažodžiai yra svarbūs?

Kai kiekviename puslapyje pasirenkate pagrindinį raktažodį, Google nurodo, kad puslapis yra būtent apie tą temą. Taip padidinsite savo galimybes užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose.

Kaip rasti tinkamus raktažodžius?

  • pagalvokite, kokius terminus žmonės naudotų ieškodami jūsų produktų ar paslaugų
  • atsižvelkite į ilgus raktažodžius, t. y. konkrečias ir tikslines frazes, kurios dažniau lemia konversijas
  • įtraukite raktinius žodžius į svetainės turinį, antraštes, meta aprašymus ir antraštės žymas
Focus word in WP in Yoast SEO plugin

Kokie įrankiai naudojami pagrindiniams raktažodžiams parinkti?

  • Google skelbimų raktažodžių planuotojas
  • SEMrush tai įrankis, kuriame pateikiama išsami informacija apie jūsų svetainės konkurentus, įskaitant jų raktinius žodžius ir skelbimų strategijas.
  • Moz Keyword Explorer leidžia rasti raktinius žodžius pagal jūsų svetainės turinį ir išmatuoti jų sudėtingumą.

Jei produktus ar paslaugas siūlote keliomis kalbomis, svarbu, kad svetainė būtų pritaikyta toms kalboms.

Kodėl svarbu daugiakalbis SEO?

Nes tai leidžia orientuotis į užsienio auditoriją, kuri ieško informacijos apie jūsų produktus ar paslaugas savo gimtąja kalba. Svetainės optimizavimas skirtingomis kalbomis taip pat gali padėti pagerinti jūsų pozicijas užsienio paieškos sistemose.

Translation domains example
LiveAgent kalbų vertimai

Kaip parengti skirtingų kalbų svetainės versijas?

  • naudokite vertimo įskiepį arba įrankį
  • įsitikinkite, kad visas jūsų svetainės turinys yra gerai išverstas, įskaitant pavadinimus, aprašymus ir paveikslėlius
  • sukurkite atskirus puslapius kiekvienai svetainės kalbinei versijai

Kokius įrankius naudoti verčiant svetainę?

  • Google Translate, kuris yra nemokamas ir leidžia versti tekstą, svetaines ir dokumentus.
  • Bing Translator taip pat siūlo nemokamus teksto, svetainių ir dokumentų vertimus
  • WordPress Translation vertimo įskiepis padeda lengvai išversti WordPress svetainę į įvairias kalbas.

Optimizuojant svetainę dėl SEO svarbu sekti naujausius Google atnaujinimus. Gera žinia ta, kad daugumoje populiarių interneto platformų yra funkcijų, kurios padeda neatsilikti nuo naujausių tendencijų.

Kodėl svarbu tikrinti naujausius Google atnaujinimus?

Jei jūsų svetainė nėra optimizuota pagal dabartinę Google algoritmo versiją, gali sumažėti srautas. Patikrinę naujausius Google algoritmo atnaujinimus, galite užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų sukonfigūruota taip, kad pagerėtų jūsų SEO ir sumažėtų rizika, kad Google jus nubaus.

Kaip neatsilikti nuo naujausių Google atnaujinimų?

Turite stebėti naujausius Google atnaujinimus skaitydami tinklaraščius, tokius kaip MOZ, Search Engine Land ir kitus. Be to, naudodamiesi Google Analytics ar kita analitine priemone turėtumėte stebėti, kas jūsų svetainėje veikia, o kas ne.

Kokius įrankius naudoti norint patikrinti naujausius Google atnaujinimus?

  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Google Webmaster Tools
  • MozCast

Reguliariai tikrinkite, ar nėra klaidų, ir kuo greičiau jas ištaisykite.

Kodėl svarbu nustatyti technines SEO klaidas?

Techninės SEO klaidos gali sutrukdyti jūsų svetainei užimti aukštą vietą SERP. Kai kuriais atvejais dėl tokių klaidų Google gali net uždrausti jūsų svetainę, todėl svarbu kuo greičiau jas aptikti ir ištaisyti.

Check SEO errors in Google Search Console
Pabandykite atrasti visas SEO klaidas ir pagerinti savo reitingą

Kaip aptikti technines SEO klaidas?

  • nustatykite vidinį susiejimą ir išorinių nuorodų kūrimą
  • atpažinkite neturiningą turinį
  • skenuokite raktinių žodžių optimizavimą
  • įsitikinkite, kad metažymos yra optimizuotos
  • patikrinkite, ar turinys nesidubliuoja
  • pataisykite neveikiančias nuorodas

Kokius įrankius naudoti techninėms SEO klaidoms aptikti ir ištaisyti?

  • Google Search Console padeda rasti ir ištaisyti svetainės klaidas.
  • Google Analytics teikia informaciją apie svetainės lankomumą, įskaitant informaciją apie tai, kuriuose puslapiuose yra daugiausia klaidų.
  • Screaming Frog SEO Spider naršo jūsų svetainę ir randa bet kokias klaidas, kurios gali turėti įtakos jūsų reitingui.

Gerai optimizuoti meta aprašymai ir antraštinės žymos yra labai vertinami SEO proceso aspektai. Norėdami kuo geriau pasinaudoti šia galimybe, užtikrinkite, kad jūsų svetainės antraštinės žymos ir meta aprašymai būtų išskirtiniai.

LiveAgent - example of keyphrase, SEO title and meta description

Kodėl svarbios originalios antraštinės žymos ir meta aprašymai?

Pasirinktinės antraštinės žymos ir meta aprašymai padeda užimti aukštesnę vietą paieškos sistemose. Jos taip pat padeda padidinti paspaudimų skaičių, todėl gali padidėti kokybiškas srautas ir konversijos.

Kaip sukurti unikalias antraštines žymas ir meta aprašymus?

  • kiekviename puslapyje naudokite skirtingus raktažodžius
  • parašykite unikalų kiekvieno puslapio aprašymą
  • naudokite patrauklias antraštes, kad paskatintumėte žmones spustelėti jūsų nuorodą

Kokius įrankius naudoti kuriant unikalias antraštines žymas ir meta aprašymus?

  • Frase sukurtą meta aprašymo generatorių
  • Dirbtinio intelekto valdomas pavadinimų žymų generatorių, pvz., Jarvis

Vienas iš veiksnių, į kuriuos Google atsižvelgia vertindama svetaines, yra jų įkėlimo greitis ir serverio atsako laikas (kiek laiko užtrunka, kai saityno klientas pateikia užklausą).

Kodėl svarbu patikrinti krovimo greitį?

Lėtas serverio atsakas gali neigiamai paveikti naudotojų patirtį ir priversti lankytojus palikti svetainę, taip pat pakenkti svetainės SEO reitingui.

Stenkitės padaryti viską, kad pagerintumėte puslapio įkrovimo greitį

Kaip pagerinti svetainės krovimo greitį?

Nustatę, kad jūsų svetainės krovimo greitis sutriko, galite imtis keleto veiksmų, kad jį pagerintumėte.

  • optimizuokite vaizdus (tai vienas iš paprasčiausių pataisymų)
  • sumažinkite JavaScript ir CSS failus
  • naudokite spartinančiosios talpyklos įskiepį, kad pagerintumėte svetainės krovimo greitį

Kokius įrankius naudoti svetainės krovimo greičiui tikrinti?

  • Google įrankis PageSpeed Insights, kuris pateiks rezultatų ir pasiūlymų, kaip pagerinti krovimo greitį
  • Pingdom greičio testavimo įrankis

Svetainės veikimo laikas reiškia jos prieinamumą ir pasiekiamumą.

Kodėl svarbus aukštas veikimo laikas?

Prastovos kartais pasitaiko atliekant sistemos techninę priežiūrą. Kai jūsų domenas neveikia, joks lankytojas, apsilankęs jūsų domene, negali pasiekti jūsų svetainės.

Dėl to paieškos sistemos gali jus nubausti ir padaryti nematomą naudotojams. Tai tikra problema, tačiau tam tikru mastu galite jos išvengti.

Check high uptime
LiveAgent būsenos paslaugų puslapis

Ką galima padaryti, kad būtų užtikrintas pastovus veikimo laikas?

Yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad užtikrintumėte pastovų svetainės veikimo laiką:

  • naudokite patikimą prieglobos bendrovę
  • pasirinkite neperkrautą serverį
  • naudokite spartinimo įskiepius
  • sumažinkite JavaScrip“ ir CSS failus
  • užtikrinkite svetainės saugumą

Kokius įrankius naudoti, kad užtikrintumėte pastovų veikimo laiką?

  • UptimeRobot siunčia pranešimą el. paštu, jei jūsų svetainė tampa nepasiekiama

Susiedami vieną savo svetainės puslapį su kitu, sukursite įeinančias nuorodas. Išeinančios nuorodos – tai nuorodos, nukreipiančios į kitas svetaines.

Nuorodų kūrimo taktika yra svarbi, nes padeda didinti svetainės autoritetą ir matomumą. Kokybiškos atgalinės nuorodos praneša paieškos sistemoms, kad jūsų svetainė yra patikimas informacijos šaltinis.

Example of link building in LiveAgent's article

Yra keli būdai, kaip pateikti nuorodas į kitus svetainės puslapius. Galite naudoti pririšimo tašką – nuorodą (paslėptą tekste), kuri veda į kitą puslapį. Kitas būdas – naudoti URL puslapio, į kurį norite pateikti nuorodą. Taip pat galite sukurti hipersaitą, kuris yra specialaus tipo nuoroda, atidaroma naujame lange.

Kokius įrankius naudoti nuorodoms į kitus puslapius kurti?

  • Yoast SEO
  • All in One SEO Pack įskiepis

Norint užtikrinti gerą optimizavimą paieškos sistemoms, labai svarbu palaikyti svetainės būklę.

Kodėl svarbu stebėti svetainės našumą?

  • užtikrinti, kad paieškos sistemos peržiūrėtų ir indeksuotų jūsų svetainę
  • sekti bet kokius jūsų svetainės reitingo pokyčius pagal tam tikrus raktažodžius ar frazes
  • kiek ir iš kur jūsų svetainė gauna srauto

Koks yra geriausias būdas stebėti svetainės našumą?

Yra daug įvairių būdų, kaip stebėti savo svetainės veikimą, tačiau vienas iš veiksmingiausių – Google Analytics. Ši nemokama paslauga suteikia daugybę informacijos apie jūsų svetainės našumą, įskaitant:

  • kiek lankytojų turite
  • iš kur atvyksta jūsų lankytojai
  • kokiuose puslapiuose jie lankosi
  • kiek laiko jie būna jūsų svetainėje
  • kokie paieškos terminai atveda žmones į jūsų svetainę

Google Analytics yra galingas įrankis, kuriuo būtina naudotis, jei norite pagerinti savo svetainės SEO. Būtinai susikurkite paskyrą ir į savo svetainę pridėkite stebėjimo kodą, kad galėtumėte pradėti stebėti savo svetainės našumą.

Google Analytics pavyzdys

Kokius įrankius naudoti svetainės našumui stebėti?

  • Google Analytics
  • Bing Webmaster Tools
  • SEO audit

Socialiniai tinklai yra svarbūs SEO ir gali turėti didžiulę įtaką, ypač naujoms svetainėms.

Kodėl socialiniai tinklai svarbu dėl SEO?

Bendravimas su vartotojais ir reguliarus turinio skelbimas socialinėje erdvėje padės jums sukurti pasitikėjimą prekės ženklu internete (o tai padeda SEO). Socialiniai tinklai taip pat gali sustiprinti SEO, nes įgyjama natūralių nuorodų.

LiveAgent - Facebook homepage
Socialiniai tinklai paskatins natūralų srautą į jūsų puslapį

Kaip elgtis su socialinių tinklų matomumu, kad pagerintumėte SEO?

Pasidalykite įdomiu turiniu savo socialiniuose tinkluose. Jis gali būti perduotas kitiems naudotojams, todėl gali būti paskelbtas išoriniuose šaltiniuose, pvz., forumuose.

Nuorodų kūrimas yra labai svarbus efektyvaus pozicionavimo aspektas, todėl tokiu būdu gaunamos nuorodos pagerina SEO. Pasinaudokite tuo ir pasistenkite suteikti kuo daugiau galimybių bendrauti su sekėjais (skelbkite įdomų turinį, naudokite vaizdo įrašus, smagiai praleiskite šį kūrybinį procesą).

Reguliariai atsakinėkite į jų klausimus, komentarus ir nuomones – čia gali praversti „LiveAgent“. Patikrinkite šią socialinių tinklų aptarnavimo programinę įrangą, kuri visas sąveikas sujungia į vieną pašto dėžutę, kad galėtumėte jas valdyti iš vienos vietos. Todėl palaikyti ryšį su klientais bus lengviau.

Kokie yra geriausi įrankiai, kad būtumėte matomi socialiniuose tinkluose?

  • socialinių tinklų valdymo programinė įranga, pvz., Kontentino
  • LiveAgent socialinių tinklų aptarnavimo programinė įranga

Naujų svetainių SEO kontrolinio sąrašo santrauka

  • Atlikite raktinių žodžių tyrimus
  • Pasirinkite tinkamą domeno pavadinimą
  • Pasirinkite saityno platformą
  • Atidžiai rinkitės temas ir įskiepius
  • Suplanuokite svetainės struktūrą
  • Teikite pirmenybę intuityviai navigacijai
  • Optimizuokite puslapių URL adresus
  • Sukurkite mobiliesiems įrenginiams pritaikytą svetainę
  • Perjunkite savo svetainę į SSL
  • Padėkite paieškos sistemų paieškos serveriams (angl. Crawlers) indeksuoti jūsų svetainę
  • Pateikite savo svetainę Google Search Console
  • Nustatykite savo verslo profilį
  • Dalykitės aukštos kokybės turiniu
  • Pasirinkite pagrindinius kiekvieno puslapio raktažodžius
  • Parenkite skirtingų kalbų svetainės versijas
  • Patikrinkite naujausius Google atnaujinimus
  • Aptikite technines SEO klaidas
  • Sukurkite unikalias antraštines žymas ir meta aprašymus
  • Patikrinkite krovimo greitį
  • Užtikrinkite stabilų veikimo laiką
  • Pateikite nuorodų į kitus puslapius
  • Stebėkite savo svetainės našumą
  • Būkite matomi socialinėje erdvėje

Frequently Asked Questions

  • How to use the SEO checklist for new websites?

    It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.

  • How can I perform SEO for a new website?

    In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.

  • How do I find SEO keywords for my website?

    There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.

  • How do I assess SEO for my website?

    You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.

Norite pakeisti programinės įrangos tiekėją, bet nežinote, nuo ko pradėti? Šis išbaigtas skambučių centro pakeitimo kontrolinis sąrašas padės jums įveikti šį procesą be jokio vargo.

Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas

Norite pakeisti programinės įrangos tiekėją, bet nežinote, nuo ko pradėti? Šis išbaigtas skambučių centro pakeitimo kontrolinis sąrašas padės jums įveikti šį procesą be jokio vargo.

Norite valdyti socialinius tinklus kaip profesionalas? Naudodamiesi šiuo socialinių tinklų valdymo kontroliniu sąrašu, priversite savo paskyras efektyviai veikti. 

Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas

Atraskite, kaip tapti socialinių tinklų nindze su mūsų kontroliniu sąrašu! Patobulinkite savo socialinių tinklų strategiją, valdykite profilius, stebėkite konkurentus ir planuokite kampanijas efektyviai. Nepamirškite jokių svarbiausių užduočių – tapkite socialinių tinklų valdymo profesionalu!

Sužinokite, kaip parašyti privalomus perskaityti pagrindinės informacijos el. laiškų šablonus, kuriuos reikia perduoti savo klientams ir darbuotojams.

El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai

Atraskite, kaip efektyviai dalintis svarbia informacija su savo klientais per el. laiškus, kuriuos privaloma perskaityti. Gaukite nemokamus šablonų pavyzdžius ir patarimus, kaip kurti nepastebimus temų eilutes, kad jūsų pranešimai išsiskirtų perpildytose pašto dėžutėse. Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai ir padidinkite savo klientų informuotumą.

Per jo gyvavimo ciklą, bilietą galima iš naujo priskirti (perkelti) iš vieno agento kitam. Šio veiksmo priežastys gali būti įvairios.

Priskyrimas iš naujo

Per jo gyvavimo ciklą, bilietą galima iš naujo priskirti (perkelti) iš vieno agento kitam. Šio veiksmo priežastys gali būti įvairios.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x