Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas padeda verslo savininkams, darbuotojams ir vadovams nustatyti tikslus, vertinti skambučių skaičių, pasirinkti įrankius ir organizuoti procesus efektyviai veiklai užtikrinti.
Skambučių centras – tai jau dešimtmečius gyvuojanti klientų aptarnavimo forma. Tai neatsiejama bet kurios įmonės dalis, tačiau jį paruošti ir sėkmingai integruoti gali būti sudėtinga.
Šis vadovas padės jums kuo veiksmingiau suruošti skambučių centrą. Pateiksime patarimų, pradedant komandos narių paieška ir baigiant tuo, kokią programinę įrangą turėtumėte naudoti jo valdymui.
Skambučių centras gali būti didžiulė rampa į sėkmę bet kuriai įmonei, tačiau netinkamai suruoštas jis gali tapti sunkia našta. Todėl labai svarbu sudaryti skambučių centro įrengimo kontrolinį sąrašą. Jis padės užtikrinti, kad viskas bus tvarkoje prieš agentams pradedant atsakinėti į skambučius.
Peržiūrėkite visus skambučių centro kūrimo etapus, kad įsitikintumėte, jog kiekvienas žingsnis atliekamas teisingai. Šio vadovo tikslas paprastas: padėti jums įsteigti savo skambučių centrą ir sėkmingai jį valdyti.
Ar priklausote vienai šių grupių? Jei taip, skaitykite toliau.
Prieš pradėdami skambučių centro veiklą, aiškiai apsibrėžkite savo verslo tikslus. Tai padės jums priimti sprendimus.
Kai kuriate skambučių centrą, lengva nuklysti į šalį. Gali būti, kad norėsite pridėti per daug funkcijų arba įpusėjus įgyvendinimui pakeisti skambučių centro tikslą. Išankstinis tikslų nustatymas padės jums parengti verslo planą ir įvykdyti visus reikalavimus.
Labai svarbu savo skambučių centrą kurti pagal savo poreikius, nes kiekvienas verslas yra skirtingas ir turi savo metodus.
Vienas svarbiausių žingsnių kuriant išeinančių ir įeinančių skambučių centrą yra įvertinti atliekamų ir priimamų skambučių skaičių. Tai padės jums nustatyti, kiek agentų jums reikia, taip pat kokios programinės ar kitos įrangos jums reikės.
Labai svarbu žinoti, kiek skambučių jūsų skambučių centras atliks ir priims kasdien, kas savaitę ir kas mėnesį. Tai yra svarbu, kad galėtumėte tinkamai sukomplektuoti savo skambučių centrą ir įrengti reikiamą įrangą.
Šie trys metodai papildo vienas kitą, o norint susidaryti išsamų vaizdą apie skambučius, kurie bus atliekami ateityje, labai svarbu juos visus naudoti.
Skambučių centrai gali būti dviejų tipų: vietiniai ir virtualūs. Pirmuoju atveju agentai, techninė ir programinė įranga laikomi ir naudojami jūsų įmonėje, o antruoju atveju telefonų bendrovė juos talpina išoriniame serveryje.
Įrengimo tipas yra labai svarbus jūsų skambučių centro sėkmei. Kiekvienas jų turi savų privalumų ir trūkumų, kuriuos turite įvertinti prieš priimdami sprendimą.
Vietoje įrengti skambučių centrai paprastai geriau tinka įmonėms, kurios turi daug klientų aptarnavimo poreikių arba nori labiau kontroliuoti savo agentus. Tačiau jiems reikia daugiau vietos ir įrangos.
Virtualūs skambučių centrai tinka įmonėms, kurių biudžetas ribotas, arba įmonėms, norinčioms teikti klientų aptarnavimo paslaugas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Nereikia jokios fizinės vietos, nes visiems duomenims saugoti naudojamas debesis, o tai taip pat reiškia, kad tokios organizacijos gali būti lankstesnės ir lengviau plečiamos (agentai gali naudotis programine įranga, kad ir kur jie būtų).
Geriausias būdas nustatyti jūsų verslui tinkantį įrengimo tipą – užduoti sau keletą klausimų:
Atsakymai į šiuos klausimus padės nustatyti, ar jūsų verslui geriau tinka vietoje įrengtas skambučių centras, ar virtualus skambučių centras.
Telefonų sistemos gali būti labai brangios. Jų įsigijimas ir priežiūra yra brangūs, todėl bet kuriai įmonei, norinčiai sėkmingai valdyti skambučių centrą, labai svarbu pasirinkti tinkamą verslo telefonų sistemą.
Labai svarbu įvertinti telefonų sistemos išlaidas, nes tai padės nustatyti, kuri sistema geriausiai tinka jūsų verslui. Yra daug skirtingų telefonų sistemų tipų, ir kiekviena jų turi savų privalumų ir trūkumų.
Norėdami įvertinti telefonų sistemos kainą, turėtumėte atsižvelgti į šiuos dalykus:
Vieno universalaus atsakymo į šį klausimą nėra. Vietoj to, reikia atsižvelgti į savo verslo poreikius ir telefonų sistemos tipą, kuris geriausiai atitiktų šiuos poreikius.
Išsirinkę, ar naudosite vietinį, ar virtualų skambučių centrą, kitą žingsnį ženkite nustatydami, kiek reikės lėšų ir darbuotojų.
Skambučių centro biudžetas ir personalo reikalavimai yra labai svarbūs nustatant, kiek pinigų ir darbo jėgos reikės skambučių centrui įkurti ir vykdyti. Ši informacija taip pat labai svarbi renkant lėšas arba samdant darbuotojus.
Norėdami apskaičiuoti skambučių centro biudžetą ir darbuotojų poreikius, turite atsižvelgti į šiuos dalykus:
Atsakydami į šiuos klausimus galite sudaryti realų skambučių centro biudžetą ir personalo planą.
Patarimas: sudarant biudžetą ir personalo planą svarbu nepamiršti, kad šie skaičiai laikui bėgant keisis. Augant skambučių centrui, gali tekti pasamdyti daugiau darbuotojų arba atnaujinti įrangą. Įsitikinkite, kad esate pasirengę šiems pokyčiams, kad jūsų skambučių centras ir toliau veiktų sklandžiai.
Rinkoje yra daug įvairių skambučių centro programinės įrangos tipų. Svarbu pasirinkti tinkamą skambučių centro programinę įrangą, kad jūsų verslas būtų vykdomas efektyviai.
Labai svarbu pasirinkti tinkamą skambučių centro programinę įrangą, nes siūlomi sprendimai skiriasi kaina, diegimo modeliu, priežiūra, prisitaikymu prie poreikių pokyčių ir patikimumu. Turite rasti tokią, kuri geriausiai tinka jūsų verslui.
Rinkdamiesi jums reikalingą skambučių centro programinę įrangą, turėtumėte atsižvelgti į šiuos veiksnius:
Nusprendus, kokios skambučių centro programinės įrangos jums reikia, reikia pasirinkti tiekėją. Ne visi paslaugų teikėjai siūlo tas pačias paslaugas, todėl prieš priimant sprendimą būtina atlikti tyrimą.
Paslaugų teikėjas turėtų patenkinti visus jūsų poreikius. Jei jis to nesugebės, negalėsite efektyviai valdyti savo skambučių centro.
Ieškodami skambučių centro programinės įrangos teikėjo, įsitikinkite, kad jis siūlo šias funkcijas:
Verta dėmesio! Jei ieškote patikimo, pritaikomo ir lengvai naudojamo sprendimo, kuris būtų nebrangus ir galingas, „LiveAgent“ yra skirta jums. Ji siūlo visas šias funkcijas ir kartu yra ekonomiškai efektyvi skambučių centro programinė įranga. Geriausia, kad ją galima išbandyti visiškai nemokamai.
Įdiegus skambučių centro programinę įrangą, laikas optimizuoti jos funkcijas.
Skambučių centro funkcijų optimizavimas padės padidinti našumą ir pagerinti klientų patirtį.
Pirmiausia apmokykite savo darbuotojus naudotis programine įranga ir suprasti jos funkcijas. Tai padės jiems greitai ir efektyviai atsiliepti į skambučius.
Antra, sukonfigūravus programinę įrangą taip, kad ji atitiktų jūsų verslo poreikius, padidės našumas ir klientų pasitenkinimas. Nepamirškite išbandyti programinės įrangos, kad įsitikintumėte, jog ji veikia tinkamai, ir taip padėsite išvengti bet kokių problemų skambučių centre.
Laikas pradėti įdarbinimo procesą.
Samdydami tvirtą darbuotojų komandą ir sėkmingai vykdydami įdarbinimo procesą galėsite užtikrinti, kad visi klientai būtų aptarnaujami greitai ir veiksmingai. Taip pat galite padidinti našumą suteikdami agentams daugiau galimybių mokytis, kad jie galėtų geriau atlikti savo darbą.
Sudarius svajonių skambučių centro komandą, svarbu ją apmokyti apie bet kokius galimus incidentus.
Pasinaudoję tinkama agentų mokymo programa galėsite būti tikri, kad visi darbuotojai yra pasirengę bet kokiai situacijai. Be to, tai leidžia jūsų komandai mokytis ir tobulinti savo įgūdžius, kad galėtų puikiai aptarnauti klientus. Galiausiai tai padeda darbuotojams labiau pasitikėti savo jėgomis ir paruošia juos iššūkiams, su kuriais jie gali susidurti dirbdami.
Su komanda turite aptarti daugelį skambučių centrų aspektų ir nuolat atlikti mokymus. Štai keletas svarbiausių temų:
Kad jūsų komanda dirbtų tinkamai, turite aprūpinti ją tinkama įranga.
Skambučių centro darbuotojams reikia tinkamos įrangos, kad jie galėtų atlikti savo darbą taip, kaip buvo apmokyti.
Tai priklauso nuo kelių veiksnių:
Sėkmingai pradžiai labai svarbu organizuoti skambučių centro procesus. Jūsų komanda dirbs efektyviau ir geriau aptarnaus klientus, jei sukursite užklausų, pardavimo skambučių ir kitų veiksmų tvarkymo tvarką.
Organizuodami skambučių centro procesus užtikrinate, kad agentai galėtų dirbti efektyviai ir teikti geriausią įmanomą aptarnavimą klientams. Tai taip pat padeda sumažinti bet kokią painiavą pačioje skambučių centro veiklos pradžioje.
Steigiant skambučių centrą organizuojami daugybė procesų, įskaitant:
Skambučių centro organizacinę struktūrą modeliuokite pagal savo įmonės organizacinę schemą, nes tai padės agentams patogiau jaustis naujame darbe. Be to, bus daug lengviau palaikyti vidinį ryšį tarp skyrių.
Skambučių centro organizacinę struktūrą galima modeliuoti įvairiais būdais, pvz:
Tinkamų pagrindinių veiklos rodiklių (KPI) nustatymas gali turėti didžiulę įtaką skambučių centro sėkmei.
Stebėdami rodiklius galite matyti, kaip veikia jūsų skambučių centras, ir nustatyti sritis, kurias reikia tobulinti. Tai padės jums priimti duomenimis pagrįstus sprendimus dėl verslo operacijų tobulinimo.
Keletas svarbiausiųjų:
Kad ir kaip gerai viską suplanuotumėte, skambučių centre visada gali įvykti nesklandumų.
Turėdami atkūrimo po nelaimės planą, galite greitai atkurti skambučių centro veiklą, jei kas nors nutiktų ne taip. Tai padeda sumažinti nelaimės poveikį skambučių centro veiklai.
Norint užtikrinti, kad skambučių centras užtikrintų nuoseklią klientų patirtį, būtina daugiau dėmesio skirti kokybės užtikrinimo procedūroms.
Jos padeda stebėti skambučių centro teikiamų klientų aptarnavimo paslaugų lygį ir nustatyti sritis, kurias reikia tobulinti.
Prieš pradedant išeinančių / įeinančių skambučių centro veikimą, labai svarbu atlikti keletą bandymų ir įsitikinti, kad viskas veikia teisingai.
Prieš pradedant skambučių centru naudotis didesnei auditorijai, reikia nustatyti ir išspręsti visas esamas problemas. Pasiruošę iš anksto, užtikrinsite, kad paleidimo metu niekas nesutriks.
Prieš pradėdami veikti, turėtumėte patikrinti šiuos dalykus:
Dabar, kai skambučių centras jau paruoštas, galite jį paleisti.
Įrengti skambučių centrą gali būti sudėtinga, tačiau naudojant tinkamas priemones tai gali būti gana paprastas procesas. Jei nuosekliai eisite jau aptartais punktais, nieko nepraleisite. Taikydami šį metodą, galite išvengti būsimų pokyčių skambučių centro veiklos sutrikdymo, be to, sutaupysite pinigų ir reikės mažiau pastangų.
Skambučių centro startavimo dieną įsitikinkite, kad viskas tvarkoje. Visos technologijos turėtų veikti tinkamai ir taip pat turėtų būti išbandyti visi scenarijai bei procedūros. Būkite pasirengę, kad pirmąją dieną gali pasitaikyti keletas nesklandumų, tačiau, kruopščiai suplanavus procesą, viskas turėtų vykti sklandžiai.
Norėdami įsteigti skambučių centrą, turite pasirinkti tinkamą technologiją, nustatyti procedūras ir išbandyti kai kuriuos vyksmus. Mūsų skambučių centro sąrankos kontrolinis sąrašas padės jums atlikti kiekvieną šio proceso žingsnį.
Taip, „LiveAgent“ gali padėti jums įsteigti savo skambučių centro verslą. Mūsų sistemoje rasite visus įrankius ir išteklius, kurių jums reikia, kad galėtumėte pradėti, be to, mūsų ekspertų komanda padės jums kiekviename žingsnyje.
Skambučių centro audito kontrolinis sąrašas
Norite sužinoti, kaip atlikti skambučių centro auditą? Žemiau pateikiame pirminį kontrolinį sąrašą, kurį galite naudoti savo audito proceso metu.
Skambučių Centro Paruošimas – Dizainas ir Struktūra
Išsamus skambučių centro vadovas: tikslai, biudžetas, programinė įranga, komanda ir valdymas. Sužinokite daugiau dabar!
Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Norite pakeisti programinės įrangos tiekėją, bet nežinote, nuo ko pradėti? Šis išbaigtas skambučių centro pakeitimo kontrolinis sąrašas padės jums įveikti šį procesą be jokio vargo.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team