„Adyen“ klientų aptarnavimo informacija apima skambučių centrą, socialinės žiniasklaidos palaikymą ir žinių bazę. Platforma jungia „Visa“, „Mastercard“ ir kitus mokėjimo būdus.
Panašu, kad bandote susisiekti su Adyen klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Adyen pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Adyen interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Adyen atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
adyen.com/policies-and-disclaimer/privatumo-politika
N/A
N/A
N/A
N/A
“Adyen” yra mokėjimų platforma, siūlanti šiuolaikinę infrastruktūrą, tiesiogiai apjungiančią “Visa”, “Mastercard” ir vartotojų visame pasaulyje pageidaujamus mokėjimo būdus.
"Adyen" yra mokėjimų platforma, siūlanti šiuolaikinę infrastruktūrą, tiesiogiai apjungiančią "Visa", "Mastercard" ir vartotojų visame pasaulyje pageidaujamus mokėjimo būdus.
"Adyen" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Adyen" skambinant jų pagalbos linija ar paliekant žinutę vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
Jūs galite susisiekti su "Adyen" užpildę formą: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new
Ne, "Adyen" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, jūs galite susisiekti jų pagalbos linijomis: https://www.adyen.com/contact
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.