„Bose“ klientų aptarnavimo kontaktai apima gyvą pokalbį, telefono pagalbą, žinių bazę ir socialinius tinklus. Susisiekite su „Bose“ tiesiogiai per jų svetainę arba paskambinkite +1-800-379-2073.
Panašu, kad bandote susisiekti su Bose klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Bose pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Bose interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Bose atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Bose Corporation“ yra Amerikos gamybos įmonė, kuri daugiausia parduoda garso įrangą.
„Bose Corporation“ yra Amerikos gamybos įmonė, kuri daugiausia parduoda garso įrangą.
„Bose“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, skambučių centre, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Bose“ pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Bose“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Taip, „Bose“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainę ir rasite pokalbių mygtuką: https://www.bose.com/en_us/contact_us.html
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija 1-800-379-2073
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.