„Dropbox“ klientų aptarnavimas teikiamas el. paštu, gyvu pokalbiu, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir per žinių bazę. Kontaktai apima support@dropbox.com, gyvo pokalbio mygtuką svetainėje ir tel. +800-620-5395. Daugiau info: help.dropbox.com.
Panašu, kad bandote susisiekti su Dropbox klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Dropbox pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Dropbox interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Dropbox atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
Dropbox pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 1 Diena .
Dropbox gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 15 Minučių .
Dropbox atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 1 Valanda .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Dropbox“ yra paslaugų įmonės programinė įranga. „Dropbox“ yra failų prieglobos paslauga, siūlanti saugyklą debesyje, failų sinchronizavimą, asmeninį debesį ir kliento programinę įrangą.
„Dropbox“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Dropbox“ el. paštu, pradėti pokalbį su agentu jų svetainėje arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Dropbox“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://www.dropbox.com/support
Taip, „Dropbox“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu. Eikite į svetainę: https://www.dropbox.com/support
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti pagalbos linijomis: https://experience.dropbox.com/contact
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.