„Fitbit“ klientų aptarnavimas siūlo pagalbą gyvu pokalbiu, skambučių centre, socialiniuose tinkluose ir forume. Susisiekti galima per svetainės pokalbį, telefonu ar socialiniuose tinkluose. El. pašto palaikymo nėra.
Panašu, kad bandote susisiekti su Fitbit klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Fitbit pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Fitbit interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Fitbit atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Fitbit“ yra skirtas padėti žmonėms gyventi sveikiau ir aktyviau.
„Fitbit“ yra skirtas padėti žmonėms gyventi sveikiau ir aktyviau.
„Fitbit“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, skambučių centre, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Fitbit“ pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Fitbit“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Taip, „Fitbit“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainę ir raskite pokalbio mygtuką: https://myhelp.fitbit.com/s/support?language=en_US
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija (877) 623-4997
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.