„Microsoft“ klientų aptarnavimas teikiamas per tiesioginį pokalbį, socialinius tinklus, forumus ir savitarną. Susisiekite el. paštu, gyvai svetainėje arba per socialinius tinklus. Daugiau informacijos rasite jų žinių bazėje.
Panašu, kad bandote susisiekti su Microsoft klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Microsoft pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Microsoft interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Microsoft atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje
N/A
N/A
Microsoft pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 3 Dienos .
Microsoft gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 3 Dienos .
Microsoft atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 3 Dienos .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Microsoft“ yra pirmaujanti pasaulinė kompiuterių programinės įrangos pardavėja.
„Microsoft“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „Microsoft“ yra pirmaujanti pasaulinė kompiuterių programinės įrangos pardavėja.
„„Microsoft“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Microsoft“ el. paštu, pradėti pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Taip, „Microsoft“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu. Eikite į https://support.microsoft.com/en-us/contact/virtual-agent/ ir pradėkite pokalbį su agentu gyvai.
„Microsoft“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.