„Moodle“ klientų aptarnavimas pasiekiamas per socialinius tinklus, forumą ir žinių bazę, tačiau nėra tiesioginio palaikymo telefonu ar el. paštu. Norint susisiekti, naudokite socialinių tinklų platformas arba žinių bazę.
Panašu, kad bandote susisiekti su Moodle klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Moodle pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Moodle interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Moodle atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Moodle“ yra patikima ir visapusiška atvirojo kodo mokymosi platforma, kurios misija yra suteikti pedagogams galimybių tobulinti mūsų pasaulį.
„Moodle“ yra patikima ir visapusiška atvirojo kodo mokymosi platforma, kurios misija yra suteikti pedagogams galimybių tobulinti mūsų pasaulį.
„Moodle“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Moodle“ palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Moodle“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu. Su jais galite susisiekti užpildę formą: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Ne, „Moodle“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
„Moodle“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.