Trello Lietuvoje siūlo klientų aptarnavimą el. paštu per formą ir per socialinius tinklus, tačiau neteikia pagalbos telefonu ar internetu. Naudokite žinių bazę arba socialinius kanalus susisiekti.
Panašu, kad bandote susisiekti su Trello klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Trello pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Trello interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Trello atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Trello” padeda komandoms visame pasaulyje labiau bendradarbiauti.
"Trello" padeda komandoms visame pasaulyje labiau bendradarbiauti.
"Trello" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą naudojant formą, socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Trello" jiems siunčiant el. laišką naudojant formą ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
Jūs galite susisiekti su "Trello", užpildydami formą. Pirmiausiai, jums reikia prisijungti: https://trello.com/contact#/
Ne, "Trello" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
"Trello" nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.