Ieškote "Dixa" alternatyvos?

Atraskite, kodėl LiveAgent yra geriausia “Dixa” slternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų pagalbos tarnybos programinė įranga?

Atraskite LiveAgent – klientų aptarnavimo programinę įrangą su daugybe funkcijų, kurios apima kelis bendravimo kanalus ir Socialinę žiniasklaidą. Palaikykite ryšį su klientais naudodami el. paštą, internetinius pokalbius, skambučių centrą, kliento portalą, “Viber” ir socialinę žiniasklaidą. Sužinokite daugiau apie LiveAgent arba pradėkite savo nemokamą 14-os dienų bandymo laikotarpį ir įsitikinkite patys.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

"Dixa" ir LiveAgent palyginimas

Funkcijos Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikalaujama kreditinė kortelė.
Dixa
Bilietavimas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarrnavimo užklausas.
LiveAgent siūlo bilietavimą.
"Dixa" siūlo bilietavimą.
Internetiniai Pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje.
LiveAgent siūlo internetinius pokalbius.
"Dixa" siūlo internetinius pokalbius.
Skambučių Centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent siūlo Skambučių Centrą.
"Dixa" siūlo Skambučių Centrą.
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio.
LiveAgent siūlo Savitarnos portalą.
"Dixa" nesiūlo Savitarnos portalo.
"Facebook"
"Facebook" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Facebook" integraciją.
Dixa siūlo "Facebook" integraciją.
"Twitter"
"Twitter" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas "Twitter" žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Twitter" integraciją.
"Dixa" nesiūlo "Twitter" integracijos.
"Instagram"
"Instagram" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Instagram" integraciją.
"Dixa" nesiūlo "Instagram" integracijos.
"Viber"
"Viber" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti "Viber" pranešimus tiesiogiai iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Viber" integraciją.
"Dixa" nesiūlo "Viber" integracijos.
Žinių Bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir "how-to" straipsnius.
LiveAgent siūlo žinių bazę.
"Dixa" nesiūlo žinių bazės.
Klientų Forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri randasi tiesiogiai jūsų žinių bazėje.
LiveAgent siūlo klientų forumą.
"Dixa" nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir Taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis.
LiveAgent siūlo automatizaciją ir taisykles.
"Dixa" siūlo automatizaciją ir taisykles.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu.
LiveAgent siūlo API funkcijas.
"Dixa" siūlo API funkcijas.
Interaktyvusis Atsakiklis (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemoje, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
LiveAgent siūlo IVR funkcijas.
"Dixa" siūlo IVR funkcijas.
Vaizdo Skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip "Skype", "Zoom" ar "Facetime" skambučiai.
LiveAgent siūlo vaizdo skambučius.
"Dixa" nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota Istorija
Nesibaigia Bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami - galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą istoriją.
"Dixa" siūlo neribotą istoriją.
Neribotos Interneto Svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje.
LiveAgent siūlo neribotas interneto svetaines.
"Dixa" siūlo neribotas interneto svetaines.
Neriboti Pokalbių Mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
"Dixa" siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
Neriboti Bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus bilietus/laiškus.
"Dixa" siūlo neribotus bilietus/laiškus.
Neribotas Skambučių Įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą skambučių įrašymą.
"Dixa" siūlo neribotą skambučių įrašymą.
Neribota Pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus.
LiveAgent siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
"Dixa" siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Tvarkykite bendravimą su klientais naudojant daugiau kanalų

Išskirtinį klientų aptarnavimą reikia teikti naudojant keletą jūsų klientams patogių vietų. Laimei, jūs galite teikti kokybišką klientų aptarnavimą vienoje bilietavimo sistemoje. Tvarkykite el. laiškų bilietavimą ir skambučius, nustatykite savo internetinių pokalbių valdiklį ir sujunkite “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” bei “Viber”. Viskas po vienu stogu. Taip ir turėtų būti, siekiant, kad jūsų agentai visą dėmesį skirtų į pagalbą, o ne aplikacijų perjunginėjimą.

Specialus klientų aptarnavimo įrankis, kuris rūpinasi viskuo

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Suteikite vartotojams pasitenkinimą, plačiau naudodami socialinę žiniasklaidą

Socialinė žiniasklaida tampta geresnis ir greitesnis klientų aptarnavimo įrankis jūsų agentams. Todėl LiveAgent yra įtrauktos “Facebook” ir “Facebook Messenger” integracijos ir jums belieka tik prisijungti prie savo paskyros. Tas pats galioja ir “Twitter” bei “Instagram”. Bendraukite naudodami vartotojams draugišką bilietavimo sistemą, valdykite savo įrašus, atsakykite į komentarus ir paprasčiausiai darykite daugiau iš vienos vietos.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Socialinės žiniasklaidos bilietų valdymas vienoje sąsajoje

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Pokalbis realiuoju laiku su intuityviomis funkcijomis

Greičiau išspręskite klientų problemas naudodami teisingą klientų aptarnavimo sprendimą. Dėka greičiausio internetinių pokalbių valdiklio rinkoje, gaukite nuostabius klientų atsiliepimus. Internetiniai Pokalbiai yra vienas iš geriausių klientų aptarnavimo įrankių, kurį LiveAgent palaiko kartu su pagrindinėmis funkcijomis ir užtikrina sklandžią patirtį. Peržiūrėkite pilną internetinių pokalbių funkcijų sąrašą ir pamatykite, kas gerai veikia klientų pasitenkinimą.

Greičiau tvarkykite klientų užklausas su mūsų internetiniais pokalbiais

Iš mūsų pagalbos komandos gaukite puikų klientų aptarnavimą

Norėdami užtikrinti, kad visiems galėtume padėti bet kuriuo metu, mes palaikome klientų pokalbius 24/7. Paskambinkite mums, bendraukite su mumis ar atsiųskite el. laišką, kai jums bus reikalinga mūsų pagalba sprendžiant problemas ar tada, kai norėsite sužinoti ką nors naujo apie LiveAgent. Jūs taip pat galite pasikonsultuoti mūsų pagalbos portale, kuris yra užpildytas naudingais straipsniais apie mūsų klientų aptarnavimo sprendimą.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pasiruošę išbandyti LiveAgent?

Peržiūrėkite mūsų pažintinę vaizdo medžiagą ir pamatysite papildomas LiveAgent galimybes arba pradėkite mūsų nemokamą 14-os dienų bandymo laikotarpį ir įsitikinkite patys. Jūs taip pat galite peržiūrėti mūsų prieinamus kainodaros planus, pritaikytus daugelio dydžių ir įvairių pramonės šakų įmonėms. Jau šiandien prisijunkite prie LiveAgent ir su mūsų pagalbos tarnybos sprendimu, pagerinkite savo produktyvumą

Palyginkite mus su kitais

Susiję straipsniai su“Dixa” alternatyva
Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Olark“ alternatyva - be įdiegimo mokesčio, 24/7 klientų aptarnavimas, ir nereikalinga kreditinė kortelė. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąjį laikotarpį ir atraskite daugiau nei 175 funkcijas, kurios palengvins jūsų darbo eigą ir padidins klientų pasitenkinimą. Išbandykite dabar!

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

Atraskite „LiveAgent“ kaip geriausią „Gmail“ alternatyvą su daugiakanale klientų aptarnavimo įranga. Be įdiegimo mokesčių, 24/7 klientų aptarnavimo ir kreditinės kortelės reikalavimų, „LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir agentų produktyvumą. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandymą ir patirkite, kaip galinga universali pašto dėžutė gali pakeisti jūsų verslo aptarnavimą!

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x