Savitarnos paslauga sparčiai tampa pirmuoju pasirinkimu daugeliui vartotojų, kai kalbama apie klientų aptarnavimą. Tyrimai rodo, kad 2 iš 3 vartotojų verčiau patys ieškotų atsakymų, o ne kalbėtųsi su klientų aptarnavimo agentu, todėl DUK yra dažniausiai naudojamas savitarnos pasirinkimas.
Naudodami „LiveAgent“ pagalbos tarnybą ir DUK programinę įrangą galite suteikti savo klientams galimybę greitai, efektyviai ir patogiai rasti jų ieškomus atsakymus.
Kai klientai pakartotinai kreipiasi į jūsų aptarnavimo komandą su tais pačiais klausimais, tai neleidžia agentams spręsti kitų problemų ir sumažina jų produktyvumą. DUK (dažnai užduodami klausimai) programinė įranga leidžia įmonėms atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos jie reguliariai gauna iš klientų apie savo produktus ar paslaugas ir sumažinti klientų aptarnavimo komandų darbo krūvį. Paprastai tai yra sudėtingesnės klientų aptarnavimo platformos dalis.
DUK programinė įranga siūlo kelis būdus, kaip organizuoti, saugoti ir supažindinti klientus su savo organizacijos žinių baze. Tai naudinga tiek klientams, tiek agentams:
DUK yra veiksmingas jūsų savitarnos funkcijų priedas, padedantis sumažinti pasikartojančių klientų klausimų skaičių, suteikiant aptarnavimo komandai daugiau laiko susitelkti į svarbesnes problemas.
Daugiau nei 70% vartotojų nori ieškoti atsakymų į savo klausimus įmonės svetainėje, o ne susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. DUK skiltis leidžia jiems greitai rasti atsakymus ir didina pasitenkinimą.
DUK programinė įranga gali pagerinti agento efektyvumą ir produktyvumą. Sukurkite vidinę žinių bazę savo aptarnavimo komandai ir saugokite svarbią informaciją lengvai prieinamoje vietoje.
Sukurkite išsamią žinių bazę su DUK atlikdami 4 paprastus veiksmus, kad atsakytumėte į įprastus klientų klausimus, visą parą teiktumėtę savitarnos paslaugas ir suteiktumėte galimybę klientams padėti patiems sau.
Naudodami paprastą, bet galingą integruotą WYSIWYG redaktorių, galite lengvai sukurti tvarkingai suformatuotą turinį, kurį galima suskirstyti į įvairių kategorijų straipsnius. Pridėkite paveikslėlių ir kitų vizualinių efektų, kad turinys būtų patrauklesnis ir lengviau įsisavinamas.
Padarykite savo žinių bazės turinį dar naudingesnį ir vertingesnį papildydami jį atsisiunčiamais priedais, kuriuos klientai gali saugoti savo kompiuteriuose ir pasiekti, kai tik reikia.
Kurdami kategorijas ir pridėdami straipsnių prie savo žinių bazės ir DUK, galite pasirinkti, ar turinys bus viešai prieinamas visiems klientams, ar bus vidinis ir matomas tik jūsų klientų aptarnavimo komandai agentų skydelyje.
Vienoje „LiveAgent“ paskyroje skirtingoms auditorijoms sukurkite neribotą skaičių žinių bazių ir DUK, kurių kiekviena turi savo unikalų dizainą, nustatymus ir turinį. Tai labai naudinga, jei turite kelias įmones, produktus, paslaugas ar prekės ženklus.
Leiskite savo klientams greitai ir lengvai rasti ieškomą informaciją su paieškos valdikliu, kuris automatiškai generuoja pasiūlymus realiuoju laiku. Valdiklis pasiūlys susijusį turinį iš jūsų žinių bazės, remiantis įvestais raktiniais žodžiais.
Įsitikinkite, kad savitarnos portalas atitinka jūsų įmonės tapatybę. Lengvai pritaikykite žinių bazę savo poreikiams naudodami temą, kuri geriausiai atitinka jūsų įmonės įvaizdį, logotipą, prekės ženklo spalvas, antraštės ar poraštės pakeitimus, pasirinktinį CSS ir kt.
DUK ir žinių bazės programinė įranga yra tik mūsų visapusiškos daugiakanalės įrangos dalis, kurioje yra daugiau nei 180 funkcijos. Patobulinkite bendrą klientų aptarnavimo strategiją ir padidinkite klientų pasitenkinimą naudodami visas „LiveAgent“ siūlomas pažangias funkcijas.
Mėgaukitės visomis bilietų valdymo funkcijomis, įskaitant išmanųjį bilietų nukreipimą, automatikos taisykles, SLA, atsakomybės už bilietus valdymą, iš anksto paruoštus atsakymus, agentų bendradarbiavimo įrankius, patikimas ataskaitų teikimo funkcijas ir dar daugiau. Lengvai tvarkykite visą komunikaciją su klientais iš vienos vietos naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.
63% vartotojų dažniau grįžta į svetainę, kurioje teikiama pagalba tiesioginiu pokalbiu. „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių įrankis siūlo ir įprastas, ir išplėstines funkcijas – nuo įvairių pokalbių paskirstymo parinkčių, aktyvių kvietimų pokalbiui ir lankytojų stebėjimo iki pokalbių istorijos, vidinių pokalbių ir rašymo realiuoju laiku rodinio.
Sukurkite virtualų skambučių centrą debesijos pagrindu, integruokite su bet kuriuo VoIP teikėju ir priimkite skambučius iš fiksuotojo ryšio telefonų arba tiesiai iš savo svetainės (tiek balso, tiek vaizdo) be jokių papildomų mokesčių už minutę. Sukurkite įvairius asmeninius IVR medžius, neribotai įrašykite skambučius ir dar daugiau!
„LiveAgent“ sklandžiai integruojasi su populiariausiais socialiniais tinklais, tokiais kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“. Stebėkite visus pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus socialiniuose tinkluose, o tada atsakykite į juos iš vieno prietaisų skydelio. Nereikia pastoviai stebėti daugelio paskyrų ar bendrinti prisijungimo duomenų.
90% vartotojų tikisi, kad prekės ženklai pasiūlys internetinį savitarnos portalą. Be žinių bazės ir DUK, galite išplėsti savitarnos galimybes bendruomenės forume, kuriame klientai gali lengvai pateikti bilietus ir stebėti jų būseną tiesiai iš savo klientų portalo.
„LiveAgent“ siūlo 4 skirtingus planus be jokių sutarčių ir taikant visiškai skaidrią, teisingą kainodarą. Mūsų savitarnos galimybės su žinių baze ir DUK yra įtrauktos į kiekvieną mokamą planą. Pasirinkite tą, kuris geriausiai tinka jūsų verslui ir pakelkite klientų aptarnavimą į kitą lygį.
Populiariausias
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.
Pirmaujanti virtualaus telefono programinė įranga skirta B2B ir B2C verslams
Atraskite LiveAgent – pirmaujančią virtualaus telefono programinę įrangą B2B ir B2C verslams. Mėgaukitės SIP pagrįstu VoIP palaikymu, sklandžiais skambučiais ir nuotolinio darbo galimybėmis iš bet kurios vietos. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandomąjį laikotarpį be kreditinės kortelės!
Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?
Nemokama LiveAgent pokalbių programinė įranga pagerina klientų pasitenkinimą ir agentų produktyvumą su greita integracija. Išbandykite dabar!
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team