Išvenkite prasto klientų aptarnavimo, suteikdami galimybę klientams vertinti jūsų aptarnavimo Agentų atsakymus. Nustatykite neigiamas klientų aptarnavimo tendencijas ir reaguokite atitinkamai. Išnaudokite LiveAgent “Vertinimo” funkciją.
Agento vertinimas internetiniame pokalbyje
Jūsų klientai gali suteikti atsiliepimus apie jų aptarnavimo patirtį, vertindami savo bendravimą su klientų aptarnavimo atstovu. Suteikite galimybę klientams vertinti Agento Pokalbį ir atsakymą el. paštu.
Agento vertinimo apžvalga
LiveAgent siūlo apdovanotų ir atmestų Agentų ataskaitą su klientų komentarais. Jūs galite eksportuoti šią ataskaitą į CSV failą.
Turėdami daugiau informacijos apie savo Agentus, jūs galite apdovanoti geriausius Agentus ir padėti tiems, kuriems šiuo metu sekasi prasčiau. Nustatykite neigiamas savo klientų aptarnavimo tendencijas ir reaguokite atitinkamai. Pasinaudokite LiveAgent “Vertinimo” funkcija.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Aplankykite mūsų puslapį apie „LiveAgent“ pokalbių apžvalgą, kuri suteikia išsamios informacijos apie jūsų svetainės lankytojus ir leidžia greitai reaguoti. Patobulinkite klientų aptarnavimą, taupykite laiką bei skatinkite komandą veikti efektyviai. Išbandykite nemokamai ir užtikrinkite klientų pasitenkinimą!
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!