„LiveAgent“ siūlo agento ataskaitą apie darbo laiką, atsakymus į bilietus, pokalbius, skambučius, pardavimus, atlygį ir dar daugiau (žr. visas parinktis žemiau) per tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal datą, skyrių, kanalą ir agentą. Agento ataskaitas galima eksportuoti į CSV failą.
Agento ataskaitos rodymo parinktys (stulpeliai):
- Žyma
- Atsakas
- Vidutinis atsako į naują bilietą laikas
- Vidutinis bilieto išsprendimo laikas
- Skambučiai
- Praleisti skambučiai
- Skambučio minutės
- Pokalbių internetu pranešimai
- Pokalbiai
- Praleisti pokalbiai
- Vidutinis laikas iki pokalbio pradžios
- Vidutinis pokalbio laikas
- Nevertinta
- Nevertinta %
- Apdovanojimai
- Apdovanojimų %
- Papeikimai
- Papeikimų %
- Gaunamos žinutės
- Gaunami skambučiai
- Baigti skambučiai
- Gaunami pokalbiai
- Baigti pokalbiai
Agento ataskaita gali rodyti jūsų duomenis šių tipų diagramose:
Naudokite agentų ataskaitas su API
Naudokite „LiveAgent“ REST API, kad gauti reikšmes iš kanalų ataskaitų.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skyriaus ataskaitos funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo procesą, organizuojant užklausas ir optimizuojant bilietų valdymą. Sužinokite, kaip efektyviai paskirstyti darbus, padidinti atsakymų kokybę, ir naudokite API integracijai. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Atraskite efektyvų klientų aptarnavimo sprendimą su „LiveAgent“ kanalo ataskaita! Gaukite išsamią informaciją apie komunikacijos kanalus, padidinkite klientų laimingumą ir pajamas. Pabandykite nemokamai be įsipareigojimų ir sužinokite, koks yra populiariausias klientų susisiekimo būdas. Pradėkite savo nemokamą 14 dienų bandomąją versiją dabar!