Kas yra aptarnavimo tarnybos agentas?
Aptarnavimo tarnybos agentai yra klientų aptarnavimo atstovai. Jie teikia techninę pagalbą ir atsako į visus potencialių ir esamų klientų klausimus apie jūsų verslą, produktus ar paslaugas.
Ką daro aptarnavimo tarnybos agentas?
Aptarnavimo tarnybos agentai gali atlikti skirtingus vaidmenis, priklausomai nuo jų pamonės šakos ir įmonės, kuriai jie atstovauja. Tačiau bendras bruožas yra tas, kad aptarnavimo tarnybų agentai teikia pagalbą el. paštu, pokalbiais gyvai, telefonu ir dažnai socialiniais tinklais arba asmeniškai. Jie paprastai sprendžia klausimus, susijusius su:
- Atsiskaitymu
- Pinigų grąžinimais
- Klaidomis
- Trikčių šalinimu
- Funkcionalumu
- Prieinamumu
Kai kurie aptarnavimo tarnybos darbuotojai taip pat rengia žinių bazės straipsnius ir techninius vadovus, kuriuose paaiškinama, kaip konfigūruoti, šalinti trikdžius ir naudoti jų įmonės parduodamus produktus ir (arba) paslaugas.
Kaip į aptarnavimo tarnybą įtraukti agentus
Norėdami pakviesti agentus į aptarnavimo tarnybą, turite būti „LiveAgent“ paskyros savininkas arba administratorius. Atkreipkite dėmesį, kad agentai negali pridėti / pakviesti kitų agentų į bilietų tvarkymo programą.
- Prisijunkite į LiveAgent.
- Spustelėkite Configuration.
- Paspauskite Agents.
- Spustelėkite oranžinį mygtuką Create Agent.
- Įrašykite jų vardą ir pavardę skydelyje Name.
- Įrašykite jų el. pašto adresą skiltyje Email.
- Pasirinkite vaidmenį (Role), kurį norite jiems suteikti.
- Pasirinkite jų lytį (Gender).
- Spustelėkite oranžinį mygtuką Create.
Paspaudus mygtuką „Create“, agentas el. paštu gaus pakvietimą į aptarnavimo tarnybą, kuriame bus automatiškai sugeneruoti prisijungimo duomenys.
Kiek agentų galiu pakviesti į savo LiveAgent aptarnavimo tarnybą?
LiveAgent aptarnavimo tarnybos programinė įranga leidžia į savo paskyrą pakviesti neribotą aptarnavimo tarnybos naudotojų skaičių. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad į aptarnavimo tarnybą įtraukus naujų agentų, padidės jūsų mėnesio prenumeratos kaina, nebent naudojate nemokamą LiveAgent paskyrą.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 30-day trial. No credit card required.
Kaip galiu ištrinti agentą?
- Prisijunkite į LiveAgent.
- Spustelėkite Configuration.
- Paspauskite Agents.
- Agento vardo dešinėje pusėje raskite šiukšliadėžės mygtuką. Spustelėkite šį mygtuką.
5. Bus rodomas patvirtinimo pranešimas. Patvirtinkite savo pasirinkimą spustelėdami oranžinį mygtuką Delete agent.
Ką agentas gali daryti LiveAgent platformoje?
Agentai gali rūpintis visomis klientų užklausomis, atsakyti į pokalbius, telefono skambučius ir pranešimus iš visų kitų kanalų, prijungtų prie aptarnavimo tarnybos programinės įrangos. Jie taip pat gali tvarkyti žinių bazės straipsnius.
Tačiau jie neturi prieigos prie konfigūracijos parinkčių ar ataskaitų / analizės skydelių. Agentai gali naudotis tik savo darbo ataskaitomis.
Kokių dar naudotojų vaidmenų yra?
- Administratorius – administratoriai gali konfigūruoti sistemą, peržiūrėti ataskaitas ir valdyti kitus naudotojus.
- Savininkas – savininkas yra tam tikro tipo administratorius, kuris gali ne tik konfigūruoti nustatymus, peržiūrėti ataskaitas ir valdyti naudotojus, bet ir keisti arba atnaujinti „LiveAgent“ prenumeratos planą. Jis taip pat turi prieigą prie atsiskaitymo informacijos ir sąskaitų faktūrų.
Kaip keisti agento leidimus?
- Prisijunkite į LiveAgent.
- Spustelėkite Configuration.
- Paspauskite Agents.
- Agento vardo dešinėje pusėje suieškokite pieštuko / redagavimo mygtuką. Spustelėkite šį mygtuką.
- Raskite laukelį Role. Pasirinkite norimą vaidmenį.
- Spustelėkite oranžinį mygtuką Save.
Kaip agentai gali keisti savo agentų profilius?
Norėdami redaguoti savo profilį ir nuostatas, agentai tiesiog turi spustelėti savo avatarą / profilio nuotrauką viršutiniame dešiniajame ekrano kampe ir spustelėti Edit profile.
Ką agentai gali keisti savo agento profilyje?
Asmeninę informaciją
- Nuotrauką / avatarą (profilio paveikslėlį)
- Vardą
- Slapyvardį
- Lytį
- Slaptažodį
- 2 veiksnių autentifikavimą
Pranešimus
- El. pašto pranešimus
- Slack pranešimus
Bilietus, pokalbius ir skambučius
- Skyrius, iš kurių bus gaunami bilietai, pokalbiai ir skambučiai
- Skambučių centro įrenginius
- Skambučių centro plėtinį
Parašą
- Parašą, kuris bus dedamas visų siunčiamų pranešimų pabaigoje.
Nustatymus
- Agento skydelio temą
Garsus
- Naujų skambučių, naujų pokalbių, naujų pranešimų, naujų sistemos pranešimų ir naujų bilietų pranešimų garsinius signalus
Veiklos ataskaitas
- Veiklos rezultatų ataskaitos vertes (galėsite peržiūrėti veiklos rezultatų ataskaitą pagal mėnesį, savaitę, dieną, valandą ir t. t.)
Kodėl verta pridėti agentų į savo paskyrą?
Jei nesate maža įmonė arba pats sau dirbantis verslininkas, patartina į aptarnavimo tarnybos paskyrą įtraukti daugiau agentų, kad galėtumėte laiku atsakyti į klientų el. laiškus, skambučius ir pokalbius. Viską daryti savarankiškai gali būti neįveikiama, ypač jei kasdien gaunate daugybę bilietų.
Laimingi klientai yra geriausi klientai
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Kokių įgūdžių reikia norint tapti klientų aptarnavimo agentu?
Klientų aptarnavimo agentai turi puikiai bendrauti raštu ir žodžiu. Jie turi turėti aktyvaus klausymosi įgūdžių, būti empatiški ir gerai išmanyti jūsų produktus bei paslaugas. Be to, jie turėtų būti:
- Analitiški
- Išmanantys apie techniką
- Gebėti greitai ir tiksliai spausdinti (nedvejodami išbandykite mūsų nemokamą spausdinimo testavimo įrankį! Ar galite spausdinti taip greitai kaip pagalbos tarnybos darbuotojas? Pabandykite pasiekti 80 ŽPM)
- Gebėti paaiškinti sudėtingas sąvokas lengvai suprantamais terminais
- Gerai išmanyti stresinių situacijų sprendimo būdus
- Žinoti, kaip kalbėti suvaldant savo emocijas
- Gebėti užsiimti daugiaveika
- Būti lankstūs savo darbo grafike
- Mokėti daugiau nei vieną kalbą (nebūtina, bet pageidautina)
Žinių bazės ištekliai
Jei norite sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo agentus ir jiems reikalingus įgūdžius, apsilankykite mūsų žinių bazėje, tinklaraštyje, akademijoje ir terminų žodyne.
- Nemokamas spausdinimo testast
- Agentai
- Paskyros administratorius
- Agentai ir naudotojai
- Kaip įtraukti agentų į LiveAgent
- Nekilnojamojo turto klientų aptarnavimo klaidos, kurių jūsų agentai turėtų vengti bet kokia kaina
- 7 naudingiausi įrankiai IT aptarnavimo agentams
Pasirengę padidinti savo produktyvumą pasitelkdami daugiau agentų?
Sužinokite, kaip paprasta gali būti aptarnauti klientus su LiveAgent. Išbandykite visas funkcijas 30 dienų nemokamai. Jokių įsipareigojimų ar banko kortelės duomenų.
Enhance productivity, improve response times, and provide exceptional customer experiences.
Experience the power of efficient customer support with LiveAgent's robust agent features.
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimo tarnybos agentas?
Aptarnavimo tarnybos agentai yra klientų aptarnavimo atstovai. Jie teikia techninę pagalbą ir atsako į visus potencialių ir esamų klientų klausimus apie jūsų verslą, produktus ar paslaugas.
Ką veikia aptarnavimo tarnybos darbuotojas?
Aptarnavimo tarnybos agentai gali atlikti skirtingus vaidmenis, priklausomai nuo jų pramonės šakos ir įmonės, kuriai jie atstovauja. Tačiau bendras bruožas yra tas, kad aptarnavimo tarnybų agentai teikia pagalbą el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, telefonu, dažnai socialiniuose tinkluose ir asmeniškai.
Kokių įgūdžių reikia norint tapti klientų aptarnavimo agentu?
Klientų aptarnavimo agentai turi puikiai bendrauti raštu ir žodžiu. Jie turi turėti aktyvaus klausymosi įgūdžių, būti empatiški ir gerai išmanyti jūsų produktus bei paslaugas.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ įmonių funkcija padeda rinkti ir tvarkyti informaciją apie įmones, gerinant klientų aptarnavimo procesus. Sužinokite, kaip kurti įmonių profilius, pridėti kontaktus ir pasinaudoti pasirinktiniais laukais. Išbandykite nemokamai ir patirkite patogią kontaktų valdymo patirtį!
Aptarnavimo centro programinė įranga geresnei klientų patirčiai užtikrinti
„LiveAgent“ yra visapusiškai funkcionali aptarnavimo centro programinė įranga, kuri naudoja bilietų sistemą, kad sujungtų visus jūsų aptarnavimo centro procesus.