Kas yra darbo valandos?
Darbo valandos – tai biuro darbo valandos, paprastai nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9:00 iki 17:00 val. Iš esmės verslo valandos – tai valandos, kuriomis vykdote veiklą. Darbo valandos skirtingose įmonėse ir pramonės šakose skiriasi.
Kodėl reikia nustatyti darbo valandas?
Svarbu nustatyti klientų aptarnavimo centro darbo valandas, nes jos turi įtakos paslaugų lygio sutarties (SLA) laikymuisi. Pavyzdžiui, jei nebūtų darbo valandų, savaitgaliais ar švenčių dienomis (arba tiesiog kai jūsų agentai nedirba) gauti bilietai liktų neatsakyti per nustatytą SLA trukmę ir už tai kažkas turėtų būti nubaustas.
To, žinoma, galima išvengti paprasčiausiai nustačius darbo valandas. Pavyzdžiui, jei klientų aptarnavimo centro darbo laikas yra nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9:00 iki 17:00 ir penktadienį 16:00 gaunate bilietą, tai pirmadienį 9:00 bilietas bus tik vienos darbo valandos senumo. Taip jūsų agentai turės pakankamai laiko į jį atsakyti ir nesinervins dėl SLA terminų praleidimo.
Set up help desk business hours
Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kas yra paslaugų lygio susitarimai (SLA)?
Paslaugų lygio susitarimas (SLA) – tai paslaugų teikėjo ir kliento sutartis, kurioje apibrėžiama, kokio lygio paslaugos turi būti nuolat teikiamos klientui. SLA paprastai apima paslaugų kokybę, paslaugų prieinamumą ir paslaugų teikėjo atsakomybę.
Pavyzdžiui, paslaugų lygio susitarime gali būti nurodyta, kad programinės įrangos teikėjo aptarnavimo centras turi atsakyti į kliento užklausas el. paštu, tiesioginiu pokalbiu ir telefonu per vieną darbo valandą. Jei šio tikslo nepasiekiama, klientas turi teisę reikalauti kompensacijos.
Kokios nuobaudos taikomos, jei nesilaikoma SLA?
Paprastai į SLA įtraukiamos iš anksto nustatytos nuobaudos, kurias klientas gali taikyti, jei paslaugų teikėjas nesilaiko paslaugų teikimo sąlygų. Šios nuobaudos dažnai skiriamos per tam tikrai pardavėjo mėnesinio pelno, gauto iš kliento paskyros, procentinei daliai lygius kreditus. Jei SLA tikslas nepasiekiamas, klientas turi teisę gauti kompensaciją kredito forma, kurią gali taikyti būsimiems mėnesiniams abonentiniams mokesčiams.
Kaip veikia verslo valandos?
„LiveAgent“ darbo valandų funkcija sukonfigūruoja SLA lygius, kad būtų imtasi veiksmų tik nurodytais laikotarpiais su galimybe neįtraukti švenčių.
Kaip „LiveAgent“ sistemoje nustatyti darbo valandas
- Prisijunkite prie „LiveAgent“
- Spustelėkite Configuration
- Tuomet Automation
- Paspauskite SLA
- Spustelėkite dešinėje esantį oranžinį mygtuką Create Level
5. Pavadinkite savo SLA lygį 6. Pažymėkite „Times are defined within following business hours“ (laikas nustatomas per šias darbo valandas).
7. Pasirinkite savo laiko juostą 8. Pažymėkite kiekvieną langelį (nuo pirmadienio iki sekmadienio) ir nustatykite savo darbo valandas
9. Pasirinktinai: pažymėkite „exclude holidays“ (neįtraukti švenčių dienų) ir nurodykite nedarbo dienas YYYY-MM-DD formatu. Jei norite nustatyti kasmet pasikartojančias švenčių dienas, galite naudoti tokį formatą: *-MM-DD 10. Spustelėkite Save
Laimingi klientai yra geriausi klientai
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Kuo darbo valandų nustatymas gali būti naudingas?
Įvykdyti SLA
Nustatę darbo valandas nerizikuosite praleisti SLA terminų. Jūsų agentai turės pakankamai laiko atsakyti į VIP klientų bilietus, o jums nereikės jaudintis dėl nuobaudų (kad ir kokios jos būtų pagal paslaugų lygio sutartį).
Ilgalaikiai santykiai su klientais
Laikantis paslaugų lygio susitarimų (terminų), klientai liks patenkinti jūsų paslaugomis. Taip sustiprinsite savo paslaugų teikėjo ir klientų santykius ir ilgam įtvirtinsite jų lojalumą savo verslui. Žinodami, kad jie gali pasikliauti jumis dėl greitų atsakymų į klausimus, klientai yra linkę išleisti daugiau ir rinktis papildomų prekių.
Prekės ženklo palaikymas ir daugiau pardavimų
Patenkinti klientai gali būti puikūs prekės ženklo rėmėjai. Jie mėgsta dalytis savo teigiama patirtimi su draugais, šeima, kolegomis ir bendradarbiais. Tokios rekomendacijos yra labai paveikios. Remiantis „American Express“ atliktu tyrimu, 42 % vartotojų yra apsisprendžia pirkti pasiremdami savo artimųjų rekomendacijomis.
Žinių bazės ištekliai
Jei norite sužinoti daugiau apie darbo valandas ir SLA, peržiūrėkite mūsų žinių bazės išteklius, tinklaraščio įrašus, internetinius seminarus ir kt.
- Darbo valandų nustatymas
- SLA nustatymas
- Paslaugų lygio susitarimai (aptarnavimo portalas)
- Paslaugų lygio susitarimai (funkcija)
- Mygtukas Išspręsti
- SLA žurnalai
- Paslaugų lygio susitarimas: raktas į efektyvumą ar didžiausias aptarnavimo komandos košmaras?
- Taisyklės (iš anksto nustatyti veiksmai)
- Laiko taisyklės
- Paleidikliai, sąlygos ir veiksmai
Pasirengę nustatyti savo darbo valandas?
Užsiregistruokite nemokamam 14 dienų platformos visokeriopam išbandymui (nereikia banko kortelės!) ir išbandykite mūsų verslo valandų funkciją. Sužinokite, kaip iš tikrųjų lengva laikytis paslaugų lygio susitarimo terminų ir išlaikyti klientų pasitenkinimą.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Nežinote, kaip atsakyti į užklausas per socialinius tinklus apie savo darbo laiką? Pasinaudokite mūsų visiškai pritaikomais iš anksto parengtais šablonais.
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Atraskite, kaip „LiveAgent“ įmonių funkcija padeda rinkti ir tvarkyti informaciją apie įmones, gerinant klientų aptarnavimo procesus. Sužinokite, kaip kurti įmonių profilius, pridėti kontaktus ir pasinaudoti pasirinktiniais laukais. Išbandykite nemokamai ir patirkite patogią kontaktų valdymo patirtį!