Kas yra kontaktų grupės?
Kontaktų grupės – tai klientų segmentai, kuriuos sieja kažkas bendro. Bendrumas gali būti panašūs interesai, darbas toje pačioje įmonėje, buvimas toje pačioje laiko juostoje, kalbėjimas ta pačia kalba, naudojimasis tų pačių tipų produktais arba tos pačios prenumeratos lygio pakopos.
Ką galima daryti su kontaktų grupėmis?
Įtraukdami kontaktus į grupes galite segmentuoti klientus ir lengviau valdyti aptarnavimo skyriaus darbo eigą. Kontaktų grupių kūrimas taip pat puikiai tinka rinkodarai ir pardavimams, nes kiekvienai grupei leidžia pateikti labiau suasmenintą turinį.
Kontaktų grupės leidžia:
- Rūšiuoti verslo kontaktus
- Įtraukti kelis adresatus į vieną grupę
- Vienam kontaktui priskirti kelias kontaktų grupes
- Priskirti konkrečias taisykles
- Priskirti konkrečias laiko taisykles
- Priskirti konkrečias SLA taisykles
- Naršyti po bilietus, kontaktus ir įmones pagal kontaktų grupes
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Kaip LiveAgent sistemoje sukurti kontaktų grupes
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Spustelėkite Customers
- Paspauskite Contact groups
- Spustelėkite oranžinį mygtuką Create
- Pavadinkite savo klientų grupę
- Pasirinkite kliento segmento žymos teksto spalvą ir fono spalvą
- Spustelėkite Create
Kaip įtraukti klientus į kontaktų grupes
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Spustelėkite Customers
- Pasirinkite klientą
- Raskite laukelį Groups ir spustelėkite žymą
- Pasirinkite grupę, į kurią norite juos įtraukti
- Paspauskite Save
Kaip redaguoti arba ištrinti esamas kontaktų grupes
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Spustelėkite Customers
- Paspauskite Contact groups
- Pasirinkite norimą redaguoti kontaktų grupę spustelėdami redagavimo mygtuką
- Redaguokite kontaktų grupės pavadinimą, žymių spalvą arba teksto spalvą
- Paspauskite Save
- Pasirinktinai: pasirinkite norimą ištrinti kontaktų grupę spustelėdami mygtuką Delete
Kuo klientų grupavimas gali būti naudingas?
Geresnė darbo eiga
Labai veiksminga ir produktyvu kurti bilietų nukreipimo darbo eigą, kurioje atsižvelgiama į klientų segmentus. Pavyzdžiui, nukreipdami konkrečių klientų grupių (pvz., VIP arba perpardavėjų) bilietus tiesiai jų paskyrų vadybininkams, pagerinsite atsakymo laiką, pirmojo kontakto išsprendimo lygį ir, svarbiausia, klientų pasitenkinimą. Be to, išvengsite bet kokios painiavos ar bilietų sąstingio.
Padidėjęs įsitraukimas
Klientų grupės taip pat puikiai tinka rinkodaros ir pardavimo segmentavimui. Pavyzdžiui, galite sukurti LiveAgent taisyklę pagal kurią kiekvienai klientų grupei bus siunčiami unikalūs asmeniniai ir iš anksto suformatuoti tolesnio pasiteiravimo el. laiškai. Tokie suasmeninti pranešimai pagerins klientų įsitraukimą, o tai padidins pajamas ir generuos daugiau pardavimų.
Lengvesnis bilietų filtravimas
Klientų grupės taip pat gali padėti surasti bilietus aptarnavimo skyriaus universalioje pašto dėžutėje. Visada naudinga turėti priemones, kurios palengvina bilietų filtravimą, nes jums nereikės prisiminti konkrečios informacijos apie kiekvieną bilietą, kurį bandote surasti. Vietoj to, jums pakaks prisiminti klientų grupę, todėl tai gerokai palengvins darbą.
Naudojimo atvejis: kontaktų grupių naudojimas siekiant greičiau atsakyti VIP klientams
Tarkime, norite sukurti VIP grupę ir pirmenybę teikti atsakymams į jų užklausas. Norėdami tai padaryti, galite nustatyti taisyklę, kuri suveiks, kai tik vienas iš šių konkrečių klientų pateiks pagalbos bilietą. Tai galite padaryti nukreipdami jų bilietus į konkretų skyrių arba pakeisdami jų bilietų SLA lygius, kad jūsų agentai greičiau atsakytų į jų pranešimus. Bet kuriuo atveju taisyklės nustatymuose turėsite rasti kontaktų grupę.
Žinių bazės ištekliai
Jei norite sužinoti daugiau apie kontaktų grupes arba su jomis susijusias temas, peržiūrėkite mūsų žinių bazę, akademiją, terminus ir internetinių seminarų išteklius. Nepamirškite užmesti akį į mūsų tinklaraštį ir el. pašto šablonus, kuriuos galite naudoti suasmenintų el. pašto naujienlaiškių savo kontaktų grupėms kūrimu.
- Kaip sukurti kontaktų grupes
- Kaip nustatyti ir sukurti kontaktus
- Kontaktų grupių naudojimas siekiant greičiau atsakyti VIP klientams
Pasirengę kurti unikalias kontaktų grupes?
Sužinokite, kaip lengva teikti kompetentingas ir suasmenintas paslaugas naudojant unikalius kontaktų laukelius. Galite išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 30 dienų platformos išbandymą. Nereikia banko kortelės duomenų.
Is managing and organizing customer contacts becoming a hassle?
Take control of your customer communication and boost efficiency with LiveAgent's contact groups feature!
Teikite puikų klientų aptarnavimą
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.
Atraskite, kaip LiveAgent integracija su Facebook gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir sutaupyti laiko bei pinigų. Lengvai valdykite Facebook pranešimus ir komentarus tiesiogiai iš LiveAgent, padidinkite agentų produktyvumą bei klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir sužinokite, kodėl tai yra būtina jūsų verslui!