Kas yra aptarnavimo skyriaus kontaktai?
Aptarnavimo skyriaus kontaktuose saugoma bazinė informacija apie klientus, įskaitant jų vardą, el. pašto adresą, telefono numerį ir kitą asmeninę informaciją. Be to, tokios aptarnavimo skyriaus programos kaip „LiveAgent“ suteikia galimybę sukurti pasirinktinius kontaktų laukelius, kuriuose būtų saugoma unikali informacija apie jūsų kontaktus, pavyzdžiui, jų batų dydis arba automobilio modelis.
Kokią informaciją galite saugoti savo kontaktuose?
„LiveAgent“ kontaktų funkcijoje apie jūsų klientus galima saugoti ši informacija:
- Vardas ir pavardė
- Avataras (profilio nuotrauka / paveikslėlis)
- Keli el. pašto adresai
- Keli telefono numeriai
- Laiko juosta
- Lytis
- Įmonė ir darbo vieta
- Kalba
- IP adresas
- Naršyklės informacija (pvz., „Google Chrome“)
- Kontaktų grupės (kontaktų grupės, kurioms juos priskiriate, pvz., VIP klientai arba ispanakalbiai)
- Privačios pastabos (vidinės pastabos, kurios gali pasitarnauti kaip priminimai, pvz., neskambinti 11:00 val.)
- Kontakto bilietai (visi bilietai, kuriuos jie pateikė įvairiais ryšių kanalais)
- Individuali informacija
Kur galiu rasti savo kontaktus?
- Prisijunkite prie „LiveAgent“
- Spustelėkite Contacts
Norėdami sukurti naują kontaktą, spustelėkite oranžinį mygtuką Create. Jei norite peržiūrėti / pridėti / redaguoti esamą kontaktinę informaciją, spustelėkite norimą kontaktą ir užpildykite / pakoreguokite reikiamą informaciją.
Kaip sukurti unikalius kontaktų laukelius?
- Prisijunkite prie „LiveAgent“
- Spustelėkite Configuration
- Tuomet System
- Paspauskite Contact fields
- Spustelėkite oranžinį mygtuką Create
6. Nustatykite pasirinktinio kontaktų laukelio kodinį pavadinimą. Tai gali būti, pavyzdžiui, „plauku_spalva“ arba „salis“. Atkreipkite dėmesį, kad kodą gali sudaryti tik mažosios raidės, skaičiai arba brūkšneliai bei tik lotyniški simboliai. Tarpai neleidžiami.
- Pavadinkite pasirinktinį kontaktų laukelį. Šį kartą galite jį sukurti pavadinimą „Plaukų spalva“ arba „Šalis“ be jokių formatavimo apribojimų.
- Spustelėkite Type ir pasirinkite jums tinkamiausią įvesties būdą. Galite rinktis tekstinio įvesties langelio, sąrašo langelio, žymimojo langelio, žymimųjų langelių grupės arba pašto adreso įvestį.
- Pasirinktinai: spustelėkite aprašymą ir aprašykite pasirinktinį kontaktų laukelį. Aprašyme galite pateikti papildomos informacijos apie kontaktą sau ir savo darbuotojams.
- Spustelėkite Visibility ir pasirinkite, ar norite, kad pasirinktinis kontaktų laukas būtų matomas, kai kuriate kontaktą.
- Spustelėkite Create
Taip pat galite sukurti unikalų kontaktų laukelį tiesiogiai savo kontaktuose. Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos veiksmus:
- Prisijunkite prie „LiveAgent“
- Spustelėkite Contacts
- Spustelėkite norimą kontaktą
- Spustelėkite Add field
- Tuomet Create field
- Atlikite pirmiau pateiktų instrukcijų 6–11 veiksmus.
- Atkreipkite dėmesį, kad jei 10 veiksme nepasirinksite „Always visible“ (visada matomas), turėsite spustelėti „Add field“ (pridėti lauką), kad pamatytumėte / pasirinktumėte kontaktų laukelį, kurį sukursite ateityje.
Kuo naudinga kurti klientų profilius naudojant pagalbos tarnybos kontaktų funkciją?
Kompetentingesnis aptarnavimas
Išsamių kontaktų kortelių kūrimas gali padėti jūsų agentams geriau aptarnauti klientus. Kuo daugiau informacijos surinksite, tuo lengviau bus pateikti kompetentingus ir tikslius atsakymus į klientų klausimus.
Tarkime, dirbate automobilių pramonėje. Potencialus klientas susidomėjo Mercedes AMG automobiliu, bet vis dar nesiryžta pirkti. Jei šią informaciją įrašysite į unikalų kontaktų laukelį, galėsite ja pasinaudoti ateityje.
Kitą kartą, kai jis su jumis susisieks, galėsite jį nustebinti žinodami, kokio modelio ir markės automobiliu jis domėjosi. Tada jam nereikės kartoti savo norų ir poreikių, o tai dauguma klientų laiko prastu klientų aptarnavimu.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Asmeniškesnis aptarnavimas
Pildant kontaktų korteles taip pat galima suasmeninti pardavimų, rinkodaros ir aptarnavimo veiksmus. Tarkime, potencialus klientas su jumis susisieks el. paštu. Jis turi klausimą apie konkrečią batų porą, būtent apie jų kainą.
Potencialus pirkėjas nori žinoti, ar yra taikoma nuolaida ir ar ji bus taikoma ateityje. Įrašę šią informaciją į jų kontaktinę kortelę, galėsite aktyviai su jais susisiekti, kai produktas bus parduodamas su nuolaida. Tai galite padaryti savo bilietų tvarkymo sistemos viduje atidėdami bilietą, kol prekė vėl bus prekyboje.
Galite žengti dar vieną žingsnį pirmyn ir net patikrinti jų batų dydį kontaktinėje kortelėje. Tuomet galėtumėte susisiekti su klientu ir pasakyti, kad produktas, kuriuo jis domisi jau keletą savaičių, pagaliau pardavime, o jūs turite jo dydžio porą. Tokio klientų aptarnavimo pageidauja klientai – reikia žengti papildomus žingsnius, kaip teigė klientų aptarnavimo legenda Shep Hyken. Be to, galite būti tikri, kad po tokio bendravimo įgyjate lojalų klientą ir gero žodžio apie prekės ženklą skleidėją.
Padidėjęs klientų pasitenkinimas
Sukurdami išskirtinę patirtį klientams, asmeninį ir kompetentingą aptarnavimą, užtikrinsite, kad klientai liktų patenkinti jūsų įmone. Išlaikydami juos patenkintus galite užmegzti ilgalaikius santykius ir gauti papildomų privalumų, pavyzdžiui, palankių atsiliepimų, prekės ženklo palaikymo ir pakartotinių pirkimų.
Daugiau pardavimų
Kuo labiau klientai patenkinti jūsų paslaugomis ir rinkodaros pastangomis, tuo daugiau jie perka pas jus. Jie taip pat pritraukia naujų klientų, nes rekomenduoja jūsų įmonę ir dalijasi savo teigiama patirtimi su draugais ir šeimos nariais. Jei ir toliau teiksite išskirtinę klientų patirtį, sukursite gražų ratą, kai laimingi, lojalūs klientai pritraukia naujus klientus, kurie nuolat generuoja naujas pajamas.
Žinių bazės ištekliai
Norite sužinoti daugiau apie aptarnavimo skyriaus kontaktus? Peržiūrėkite mūsų žinių bazę, akademiją ir tinklaraštį, kuriuose rasite viską, ką reikia žinoti.
Pasirengę nustatyti kontaktus?
Sužinokite, kaip lengva teikti kompetentingas ir suasmenintas paslaugas naudojant unikalius kontaktų laukelius. Galite išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 14 dienų platformos išbandymą. Nereikia banko kortelės.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skyriaus ataskaitos funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo procesą, organizuojant užklausas ir optimizuojant bilietų valdymą. Sužinokite, kaip efektyviai paskirstyti darbus, padidinti atsakymų kokybę, ir naudokite API integracijai. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Atraskite, kaip „LiveAgent“ įmonių funkcija padeda rinkti ir tvarkyti informaciją apie įmones, gerinant klientų aptarnavimo procesus. Sužinokite, kaip kurti įmonių profilius, pridėti kontaktus ir pasinaudoti pasirinktiniais laukais. Išbandykite nemokamai ir patirkite patogią kontaktų valdymo patirtį!