Kas yra klientų portalas?
Klientų portalas yra būdas jūsų verslui veikti 24/7. Norėdami suteikti geriausią klientų aptarnavimą, turite pateikti geriausią informaciją visiems klientams. Bet kaip tai padaryti, kai jūsų klientų aptarnavimo tarnyba nedirba? Na, „LiveAgent“ klientų portalas gali jums padėti, jei pateiksite reikiamą turinį.
Taip jūsų klientai gali rasti atsakymus į savo klausimus ar svarbias instrukcijas. Taigi jūs esate prieinami be perstojo ir verslas nepraranda klientų. Turėdami žinių bazę galite padėti savo klientams.
Tačiau savo darbuotojams taip pat galite lengvai sukurti kitokią žinių bazę. Tai gali padėti teikti informaciją naujiems darbuotojams arba tiesiog praplėsti agentų žinias. Jei agentas sugalvoja kažką naudingo ar nori duoti patarimą, tai gali būti bendrinama vidiniame forume.
Kaip klientų portalas veikia „LiveAgent“?
Klientų portalas yra integruotas į „LiveAgent“ ir jį gana lengva naudoti. Jei „LiveAgent“ naudojate pirmą kartą, tiesiog susikurkite nemokamą paskyrą arba išbandykite nemokamą bandomąją versiją. Sukūrę paskyrą, užpildykite darbo pradžios vadovą. Tai padeda greitai susipažinti su programine įranga.
Po to galite tiesiog spustelėti Žinių bazė ir pradėti kurti kategoriją, straipsnį, forumą arba pasiūlymų kategoriją. „LiveAgent“ taip pat pateikia pliuso mygtuką viršutiniame dešiniajame kampe. Iš ten galite lengvai sukurti žinių bazės straipsnius ir dar daugiau. Pavyzdžiui, galite sukurti straipsnį iš savo informacijos suvestinės.
Sukūrę savitarnos turinį, galite pridėti paieškos valdiklį ir atsiliepimų mygtukus. Taigi, jei jūsų klientus aptarnaujantys agentai nepasiekiami, jūsų klientai gali spustelėti mygtukus ir ieškoti reikiamos informacijos arba pateikti atsiliepimą.
Kaip nustatyti „LiveAgent“ klientų portalą.
„Live Agent“ klientų portalo išlaidos:
Kadangi kiekvienas verslas turi skirtingus poreikius, „LiveAgent“ siūlo 3 skirtingus planus. Jų pavadinimai yra Bilietas, Bilietas+pokalbiai ir Viskas įskaičiuota. Skirtumas yra galimų funkcijų sąraše. Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite apie kainas.
Bet leiskite sutaupyti šiek tiek jūsų laiko, susijusio su klientų aptarnavimo portalu. Klientų portalas, klientų forumas ir žinių bazė yra nemokami, tačiau jei jūsų įmonė domisi keliomis žinių bazėmis, atkreipkite dėmesį. Kiekviena papildoma žinių bazė kainuoja 19 USD, jei turite planą Bilietas arba Bilietas+pokalbiai. Jei turite Viskas įskaičiuota , gausite 2 žinių bazes nemokamai. Po to kiekviena kainuoja 19 USD.
Taigi, galite paklausti, kodėl man reikia kelių žinių bazių?
Štai pavyzdys: galbūt norėsite skirtingų žinių bazių kiekvienam prekės ženklui. Jei jus kada nors domintų kelios žinių bazės, pirmiausia turėsite aktyvuoti „LiveAgent“ įskiepį, o tada ją sukurti. Jei to nepadarysite, nebūsite apmokestinti.
Yra dar vienas variantas, kurio mes dar nepaminėjome. Suprantame, kad užsisakyti tai, kas jums nepažįstama, dažnai gali būti rizikinga. Taigi „LiveAgent“ siūlo 14 dienų nemokamą kiekvieno plano arba nemokamos paskyros bandomąją versiją.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kodėl jūsų verslas turėtų apsvarstyti galimybę turėti klientų portalą?
Klientų aptarnavimas 24/7
Ne kiekviena pagalbos tarnyba gali pasakyti, kad jie teikia klientų aptarnavimą 24/7. Turėdami išsamius žinių bazės straipsnius, klientai gali gauti esminės informacijos net jums ilsintis.
· Tai sumažina jūsų klientų užklausas
Paprastai klientų atstovai kasdien susiduria su panašiomis užklausomis. Naudodami klientų portalą jie gali sumažinti dažniausiai užduodamų klausimų/problemų kiekį.
· Klientų išlaikymas
Jei klientai gali greitai rasti reikiamą informaciją, didesnė galimybė, kad jie sugrįš. Taip pat kuo sklandesnis procesas, tuo didesnė tikimybė, kad klientas grįš. Svarbus veiksnys yra ne tik tai, kaip greitai jie gali pasiekti informaciją, bet ir kiek ji yra vertinga.
· Padidina srautą svetainėje
Tinkami žinių bazės straipsniai gali pritraukti daug dėmesio. Taigi, jei daugeliui žmonių jūsų straipsniai atrodo vertingi, jie pasidalins jais su kitais. Tai reiškia, kad galite pritraukti daugiau srauto į svetainę, o tai reiškia daugiau potencialių klientų. Be to, sustiprinsite savo svetainės autoritetą.
Klientų portalo apžvalga
Klientų portalas:
Kalbėjome apie klientų portalą bendrai, tačiau čia yra keletas papildomų funkcijų, kurias teikia „LiveAgent“ klientų portalas. Jis leidžia jums ir jūsų agentams peržiūrėti kliento bilietų istoriją. Taip pat klientas gali tiesiog prisijungti ir peržiūrėti visą bilietų istoriją portale. Klientų portale taip pat yra žinių bazės straipsnių, forumų, pasiūlymų lentų ir kt.
Žinių bazė:
Žinių bazėje jūsų įmonė gali sukurti begalę informatyvių straipsnių. Puikus aspektas yra tai, kad galite lengvai priskirti žinių bazės straipsnį kaip bilietą agentui. Turinys gali būti sukurtas tiek vidiniam, tiek išoriniam naudojimui. Tai reiškia, kad galite kurti informacinius straipsnius ir savo darbuotojams, ir klientams. Kiekvieno verslo turinys skiriasi.
Viduje sukurti žinių bazės straipsniai gali padėti jums padėti priimant naujus darbuotojus/juos apmokant. Turint struktūrizuotus straipsnius su priedais, šis procesas gali būti sklandus ir organizuotas. Viduje naudojami straipsniai taip pat gali padėti jūsų darbuotojams visada pateikti tikslią informaciją savo klientams. Taigi ji gali veikti kaip tam tikra žinių bazė jūsų verslui. Pavyzdžiui, galite užrašyti įmonės naujienas, atnaujinimus ar tiesiog bendras žinias.
Kita vertus, išorės/viešuose žinių bazės straipsniuose pagrindinis dėmesys skiriamas klientams, kad jie surastų ieškomą informaciją. Šiais laikais klientas nori gauti informaciją iš karto. Jei negali jos rasti, yra didelė tikimybė, kad jis (ji) susisieks su klientų aptarnavimo tarnyba arba nueis pas jūsų konkurentą. Rašydami nuodugnius, apgalvotus straipsnius galite išvengti tokių situacijų.
Štai keletas išorinių/viešų straipsnių idėjų:
- Vadovai
- Informacija apie produktus/paslaugas
- DUK
- Ekrano kopijos ar vaizdo įrašai
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ žinių bazę.
Try out Knowledge Base for FREE
Handle all customer inquiries outside the business hours. Start your self-service with a 14-day free trial right away!
Daugialypė žinių bazė:
Turėti nesurūšiuotus žinių bazės straipsnius gali būti nepatogu. Daugialypė žinių bazė gali užkirsti kelią šiai problemai.
Kaip jau minėjome, galite sukurti tiek žinių bazių, kiek nori jūsų įmonė. Paprastai tai taikoma įmonėms, kurios turi keletą prekių ženklų, arba toms, kurios nori atskirti turinį. Tačiau, jei norite tiesiog suskirstyti turinį į kategorijas, galite tai padaryti tiesiog naudodami vieną žinių bazę, kuri suteikiama kartu su bet kuriuo planu. Bet jei norite sukurti turinį keliems prekės ženklams, tą reikėtų suaktyvinti atskirai. Tiesiog eikite į įskiepius ir suaktyvinkite. Po to galite sukurti jų tiek, kiek norite.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent Multi“ žinių bazę.
WYSIWYG redaktorius, skirtas straipsniams:
Ansčiau kuriant straipsnį reikėjo daug daugiau nei gerų rašymo įgūdžių ir tinkamų žinių. Šiais laikais sukurti straipsnį negali būti lengviau. Naudodami šį redaktorių galite vizualizuoti turinį prieš jį paskelbdami. „LiveAgent“ žinių bazės straipsnius ar forumus taip paprasta sukurti naudojant WYSIWYG (tai, ką matote, tai ir gaunate) redaktorių. Tai patogus redaktorius, todėl net nepatyręs vartotojas gali lengvai sukurti straipsnį.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ WYSIWYG redaktorių, skirtą straipsniams.
Priedai straipsniuose:
„LiveAgent“ suteikia funkciją, leidžiančią pridėti failus prie žinių bazės straipsnių. Taigi, jei norite sukurti vidinį ar viešą žinių bazės straipsnį, galite tai padaryti naudodami WYSIWYG redaktorių ir tuo pat metu pridėti failą.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ priedus straipsniuose.
Forumas:
Kitas puikus klientų portalo bruožas yra galimybė sukurti forumą. Forumo kūrimas gali padėti sukurti bendruomenę ir leidžia klientui užduoti klausimus.
Taigi, kas atsitiks po to? Kiti klientai gali atsakyti ir efektyviai padėti vieni kitiems. Kita vertus, klientų atstovas taip pat gauna bilietą, kuriame jis gali bendrauti su klientais.
Tokiu būdu galite padidinti bendradarbiavimą ir pagerinti bendravimą su klientais. Visi šie veiksniai padeda kuriant ištikimą jūsų prekės ženklui bendruomenę.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ forumą.
Atsiliepimai ir patarimai:
Atsiliepimai suteikia daug naudos jūsų verslui. Svarbu suprasti, kad neišvengiama gauti grįžtamąjį ryšį. Suteikę galimybę palikti atsiliepimus, galite parodyti savo klientams, kad atidžiai jų klausotės.
Kitaip tariant, jūs norite žinoti jų nuomonę, nes ją vertinate. Pažinti savo klientus yra svarbus verslo aspektas. Ši funkcija gali parodyti jūsų stipriąsias ir silpnąsias puses iš kliento perspektyvos. Žinodami savo silpnybes, galite tobulėti ten, kur ko nors trūksta. Tai net gali tapti motyvacija jūsų klientų personalui. Sąrašas yra begalinis.
Sukurti atsiliepimų forumą „LiveAgent“ yra gana paprasta – klientai tiesiog užsiregistruoja. Kad jie galėtų tai padaryti, pasirinkite atsiliepimų mygtuką arba sukurkite savo HTML. Tada klientas gali sukurti atsiliepimą ar pasiūlymą. Po sukūrimo, klientų atstovas gauna bilietą, į kurį gali nedelsdamas reaguoti.
Kitas pliusas – tai leidžia klientams balsuoti. Todėl, jei norėtumėte sužinoti, su kuo sutinka/nesutinka dauguma jūsų klientų, galite lengvai tai padaryti su šia funkcija.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ atsiliepimus ir pasiūlymus.
Paieškos valdikliai:
Ar kada nors buvote nusivylęs, nes svetainėje negalėjote rasti to, ko ieškojote? „LiveAgent“ paieškos valdiklis padeda jūsų klientams greitai rasti reikiamą informaciją. Įsivaizduokite, kad turite puikių žinių bazės straipsnių, nors jūsų klientai negali jų rasti.
Taigi, kaip tai veikia realioje aplinkoje? Sukūrus/pritaikius paieškos valdiklį, administratorius integruoja jį į jūsų svetainę. Individualizuojant galima pasirinkti vieną kategoriją, kurioje norite, kad klientas matytų valdiklį. Galite sukurti kelis konkrečioms kategorijoms.
Nustačius valdiklį, klientas tiesiog įves tai, ko jis ieško ir pasirodys aktualiausi straipsniai. Šis valdiklis nukreipia jūsų klientus į informaciją, kurios jie ieško.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ paieškos valdiklius.
„LiveAgent“ nustatymai:
Konfigūracija:
„LiveAgent“ klientams siūlo įvairius šablonus, kuriuos jie gali pasirinkti savo klientų portale. Mes siūlome klasikinį, minimalistinį ir „Montana“. Taigi, atsižvelgdami į savo verslo nuostatas, galite pasirinkti dizainą, logotipus, spalvas ir dar daugiau! Nors, jei norite turėti savo HTML antraštę ir poraštę, galite tai padaryti tiesiog nustatę ją klientų portalo nustatymuose.
Pateikti bilietą:
Ši nustatymo parinktis leidžia jūsų klientams pateikti naują bilietą. Jūsų įmonė gali pasirinkti pageidaujamą skyrių, kuris atliktų tokio pobūdžio užklausas. Be to, galite pakeisti kontaktų formos laukus, pavyzdžiui, pavadinimą, aprašymą, vardą, patvirtinimo pranešimą ir dar daugiau.
Pradėti pokalbį:
Pokalbio pradžios nustatymuose galite lengvai sukurti ir tinkinti pokalbių langą. Tai apima mygtuko stilių, vietą ir spalvas. Be to, galite parašyti pasveikinimo pranešimą, kuris pasirodys, kai jūsų klientas pradės pokalbį su jūsų atstovu. Ši automatika sutaupys laiko tiek jūsų agentui, tiek klientams. Įdomi funkcija leidžia slėpti pranešimus. Tai reiškia, kad jei klientas anksčiau kreipėsi į jus per išankstinio pokalbio formą/pokalbių langą, pasveikinimo pranešimas bus paslėptas. Yra ir kitų išmaniųjų funkcijų, tokių kaip įjungti pranešimų palikimą, jums esant neprisijungus, paslėpti mygtuką pokalbiui pradėti ir dar daugiau!
Šie nustatymai leidžia tinkinti klientų portalą, kad klientų patirtis būtų geresnė. Be to, jie padeda jūsų agentams atnaujinti žinių bazės straipsnius, forumus, pasiūlymų lenteles.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
Padidinkite konversijas su LiveAgent: 11% geresnis santykis, greita pagalba, nemokamas bandymas, optimizuotas puslapis. Išbandykite dabar!