Kas yra bilietų sujungimas?
Bilietų sujungimas reiškia dviejų ar daugiau bilietų sujungimą į vieną. Bilietų sujungimas dažniausiai naudojamas, kai gaunate dvi pagalbos centro aptarnavimo užklausas iš to paties galutinio vartotojo dėl tos pačios problemos. Daugeliu atvejų pasikartojantys bilietai sujungiami siekiant išvengti painiavos ir užtikrinti agento efektyvumą.
Kas nutinka, kai sujungiate du bilietus į vieną?
Sujungdami du bilietus, sujungiate visą jų turinį, įskaitant privačius užrašus ir su kiekvienu bilietu susijusias žymas. Be to, sujungtas bilietas išlaiko ankstesnio bilieto ID, o pradinis bilietas ištrinamas.
Kaip galima sujungti bilietus LiveAgent programoje?
- Prisijunkite prie LiveAgent.
- Paspauskite ant Bilietai.
- Pasirinkite bilietą.
- Apatiniame dešiniajame kampe spustelėkite Daugiau (trijų taškų piktograma).
- Paspauskite Sujungti į.
6. Spustelėkite paiešką ir pasirinkite bilietą, su kuriuo norite jį sujungti, arba įveskite bilieto, kurį norite sujungti, ID. 7. Spustelėkite Pasirinkti.
Pasirenkama: pažymėkite žymimąjį laukelį Sujungti žymas ir gavėjus.
- Paspauskite Sujungti į.
Ar galiu atšaukti sujungimą?
Bilietų sujungimas yra negrįžtamas, todėl sujunkite bilietus tik tada, kai tai būtina. Techniškai, jei jums reikia padalyti sujungtą bilietą į dvi dalis, galite naudoti bilieto padalijimo funkciją. Tačiau tai nepasiekia norimo rezultato, nes negrąžina bilietų į pradinę būseną. Dėl to bilietų ID pasikeistų, o bilietai nebūtų skaidomi taip pat, kaip buvo prieš sujungimą.
Ar galiu sujungti visus norimus bilietus?
LiveAgent pagalbos centro programinė įranga leidžia sujungti bilietus iš šių šaltinių:
- El. paštas
- Kontaktinė forma
- Tiesioginis pokalbis internetu
- Skambučiai
Deja, negalite sujungti bilietų iš žinių bazės ar socialinių tinklų. Kitų bilietų sujungimo apribojimų nėra. Taip pat galima sujungti skirtingų galutinių vartotojų bilietus.
Ar galiu sujungti atvirą bilietą su uždaru bilietu?
Taip, galite sujungti bilietus, pažymėtus kaip atidaryti, atsakyti, atidėti ir uždaryti. Vieninteliai bilietai, kurių negalima sujungti, yra tie, kurie buvo ištrinti.
Kokios bilieto ypatybės ir bilieto reikšmės sujungiamos?
Kai sujungiate du ar daugiau bilietų į vieną, visas bilieto turinys sujungiamas. Tai apima visą bilieto giją ir bilietų pastabas. Taip pat galite sujungti visus bilietų gavėjus ir žymas, susijusias su dviem bilietais.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Kaip bilietų sujungimas atrodo praktiškai?
Spustelėjus mygtuką „Sujungti į“, LiveAgent <bilietų tvarkymo sistema sujungia pasirinktus bilietus. Tada atidaroma sujungtų bilietų gija. Pastebėsite, kad sistema sukuria pranešimą, informuojantį, kad bilietai sėkmingai sujungti. Sistema taip pat suteikia jums pradinio (dabar ištrinto) bilieto ID.
Galite bet kada peržiūrėti pradinį bilietą spustelėdami jo ID, nepaisant to, kad jis buvo ištrintas. Tačiau bilietas blokuojamas, kad nebūtų atlikti bet kokie veiksmai ir jo negalima ištrinti iš sistemos (netgi naudojant funkciją „ištrinti bilietus po x dienų“). Pirminis bilietas bus ištrintas tik tuo atveju, jei ištrinsite naujai sujungtą bilietą.
Kokios naudos galima gauti iš bilietų sujungimo?
Dviejų ar daugiau panašaus turinio bilietų sujungimas į vieną gali būti labai naudingas klientams ir agentams.
Pašalinkite pasikartojančius darbus
Tarkime, klientas pateikia du vienodus bilietus iš skirtingų šaltinių. Pavyzdžiui, jie siunčia el. laišką, bet negauna greito atsakymo, todėl inicijuoja tiesioginį pokalbį internetu. Sujungę du bilietus užtikrinsite, kad joks agentas negaiš savo laiko spręsdamas el. pašto bilietą po to, kai bus išspręstas tiesioginio pokalbio bilietas.
Tokiu atveju bilietų sujungimas pašalins pasikartojančias užduotis, sumažins agento darbo krūvį ir sutaupys brangų laiką.
Mažiau painiavos ir daugiau skaidrumo
Sujungus bilietus, susijusius su ta pačia problema, galima sumažinti painiavą tiek agentams, tiek klientams. Įsivaizduokite, kad vėl gaunate du bilietus apie tą pačią problemą ir niekas nepastebi pasikartojančio bilieto, todėl jie nėra sujungti. Atsakote į vieną bilietą ir klientas lieka patenkintas. Tačiau po kelių dienų į antrą bilietą atsako kolega, suklaidindamas klientą. Dar blogiau, jie nesąmoningai atšaukia jūsų atliktą darbą.
Kaip matote, tai gali sukelti tam tikrų nesusipratimų ir klientų nusivylimą.
Greitesnis problemų sprendimas
Paskutinis mūsų bilietų sujungimo pavyzdys parodo, kaip ši funkcija gali sutrumpinti klientų laukimo laiką ir problemos sprendimo laiką. Tarkime, kad vienas vartotojas pateikia tris bilietus, kurie visi yra susiję su viena problema. Sujungus tris bilietus į vieną, visiems agentams bus lengviau išspręsti problemą. Užuot ieškoję skirtingų bilietų skirtukų, visa susijusi informacija ir turinys bus pasiekiami vienoje bilietų gijoje. Taip bilietų sujungimas leis lengviau išspręsti problemas daug greičiau.
Žinių bazės ištekliai
Norėdami sužinoti daugiau apie bilietų sujungimą ir kitas panašias funkcijas, peržiūrėkite mūsų žinių bazės straipsnius, susijusius tinklaraščio įrašus, akademijos įrašus, žodynėlius ir kt.
- Bilietų sujungimas (paaiškinimas)
- Bilietų sujungimas
- Eksportuoti bilietus
- Kaip atsakyti į bilietus su ta pačia problema (bilietų sujungimo alternatyva)
- Masinis veiksmas
- Mygtukas Reikia išspręsti
Esate pasiruošę sutaupyti laiko su sujungimo funkcija?
Palengvinkite savo darbo eigą naudodami bilietų sujungimo funkciją. Sužinokite, kaip lengva organizuoti pagalbos tarnybą ir klientų užklausas. Išbandykite LiveAgent jau šiandien su nemokamu „viskas įskaičiuota“ 30 dienų bandomuoju laikotarpiu. Kreditinės kortelės nereikia.
Optimize your support process with the powerful Merge Tickets feature!
Experience the benefits of consolidating related tickets and enhancing agent efficiency with LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas yra bilietų sujungimas?
Bilietų sujungimas reiškia dviejų ar daugiau bilietų sujungimą į vieną. Bilietų sujungimas dažniausiai naudojamas, kai gaunate dvi pagalbos centro aptarnavimo užklausas iš to paties galutinio vartotojo dėl tos pačios problemos. Daugeliu atvejų pasikartojantys bilietai sujungiami siekiant išvengti painiavos ir užtikrinti agento efektyvumą.
Kas nutinka sujungus du bilietus?
Sujungdami du bilietus, sujungiate visą jų turinį, įskaitant privačius užrašus ir su kiekvienu bilietu susijusias žymas. Be to, sujungtas bilietas išlaiko ankstesnio bilieto ID, o pradinis bilietas ištrinamas.
Kokia bilietų sujungimo nauda?
Bilietų sujungimo funkcija pirmiausia palengvina agento darbą. Agentas neturi atlikti tų pačių užduočių kelis kartus. Jis gali efektyviau atlikti savo darbą.
Ar galima sujungimą panaikinti?
Bilietų sujungimas yra negrįžtamas, todėl sujunkite bilietus tik tada, kai tai būtina.
Išsami informacija apie bilietą
Sužinokite viską apie išsamią bilieto informaciją su LiveAgent! Gaukite papildomų duomenų, tokių kaip tema, gavėjai, pastabos ir priedai. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Pereinate iš „Zopim“ į „LiveAgent“?
Pereikite iš „Zopim“ į „LiveAgent“ ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą su daugiakanale platforma, siūlančia integracijas ir 24/7 pagalbą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją dabar ir patirkite geriausią klientų aptarnavimo alternatyvą be kreditinės kortelės!
Pereinate iš „Birdseed“ į „LiveAgent“?
Pereikite iš „Birdseed“ į „LiveAgent“ ir patirkite aukščiausios klasės daugiakanalę pagalbos tarnybos sistemą. Išbandykite nemokamą 30 dienų bandomąją versiją be kreditinės kortelės! Patobulinkite klientų aptarnavimą naudodami greitą tiesioginį pokalbį, integracijas su socialiniais tinklais ir neribotą 24/7 palaikymą. Pradėkite šiandien!