Programinės įrangos produktą „LiveAgent“ pagaminusi kompanija „Quality Unit“ visada kūrė stabilius ir saugius produktus. Nuo savo veiklos pradžios 2004 m. mes išaugome iki dešimčių tūkstančių patenkintų klientų, kurie kelia skirtingus reikalavimus paslaugų teikėjams.
Mūsų sistemos yra gana sudėtingos, todėl „LiveAgent“ negalime pasikliauti 1 ar 2 duomenų centrais. Šiuo metu visame pasaulyje turime daugelį duomenų centrų. Mes diegiame savo klientų paskyras kuo geresniame serveryje, atsižvelgiant į tai kur jie yra ir taip pat atsižvelgdami į jų nacionalinę teisinę sistemą.
Dabartinių duomenų centrų visame pasaulyje sąrašas:
- Niuarkas, Naujasis Džersis, JAV
- Dalasas, Teksasas, JAV
- Londonas, Jungtinė Karalystė
- Frankfurtas, Vokietija
- Bratislava, Slovakija
- Singapūras, Singapūras
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Apsilankykite „LiveAgent“ ir sukurkite neribotą kiekį individualizuotų klientų portalų su unikaliais dizainais ir nustatymais. Išbandykite daugialypę žinių bazę nemokamai ir atskirkite savo klientų aptarnavimą pagal prekės ženklo gaires. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją be kreditinės kortelės.
„LiveAgent“ – saugi klientų aptarnavimo programinė įranga, skirta efektyviai valdyti visus klientų klausimus iš vienos sąsajos. Mūsų pagalbos centro saugos funkcijos apima IP blokavimą, patvirtinimą dviem veiksmais, HTTPS šifravimą, kelių duomenų centrų naudojimą ir BDAR atitikimą. Pasitikėkite „LiveAgent“ ir užtikrinkite aukščiausią saugumą savo klientams. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
„Dow“ pagalbos centro kontaktai
Kaip susisiekti su „Dow“ klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, telefonu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.