LiveAgent siūlo galimybę turėti keletą vienu metu atidarytų bilietų. Lengvai perjunkite iš vieno bilieto į kitą ir spręskite juos vienu metu.
Jei norite apriboti agentus ir suteikti įgaliojimus dirbti tik prie vieno bilieto, vienu metu, tai galite padaryti pakeitę “Spręsti” algoritmą.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Mygtukas „Išspręsti“
Paspaudę ant “Spręsti” mygtuko, agentai gali atsidaryti jiems priskirtus bilietus, kuriuos reikia išspręsti.
Taip pat yra galimybė nustatyti funkciją, kur jūsų agentai galės atsakyti į bilietus, atidarytus naudojant tik “Spręsti” mygtuką. Tokiu atveju, agentai negalės atsakyti į bilietus, atidarytus iš bilietų sąrašo.
Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)
Saugokite klientų duomenis ir informaciją bilietuose, naudodami bilietų/klientų įžvalgas (CRM). Taip jūs visada galite būti pasirengęs ir turėsite pakankamai žinių.