Kas yra automatizavimo taisyklės?
Automatizavimo taisyklės – tai sistemos veiksmai, kurie vykdomi automatiškai, jei tenkinamos iš anksto nustatytos sąlygos. Dažniausiai jos naudojamos bilietams perkelti į tam tikrus skyrius, žymoms pridėti, bilietams žymėti kaip brukalui arba bilietams išspręsti. Automatizavimo taisyklės paprastai yra visose pažangiose aptarnavimo tarnybų programinėse įrangose ir gali būti nustatomos pagal veiksmus, laiką arba SLA.
Kaip veikia automatizavimo taisyklės?
Sistemos, kuriose yra automatizavimo taisyklių, periodiškai atlieka savikontrolę fone. Jei sistema nustato, kad tam tikros taisyklės sąlygos yra įvykdytos, taisyklė automatiškai įvykdoma.
Kodėl automatizavimo taisyklės yra svarbios?
Automatizavimo taisyklės yra labai naudingos bet kokiam verslui su dideliais bilietų kiekiais, nes jos gali per trumpą laiką atlikti nuobodžias ir pasikartojančias užduotis. Pagrindiniai automatizavimo taisyklių privalumai:
- Pagerėjusi agentų darbo eiga / efektyvumas
- Sutrumpėjęs atsakymo laikas
- Mažiau vietos žmogiškoms klaidoms
- Sumažinamos aptarnavimo išlaidos ir sutaupoma laiko
Kokių tipų automatizavimo taisyklės prieinamos „LiveAgent“ sistemoje?
Veiksmo taisyklės
Veiksmo taisyklės – tai pamatinės veiksmais sukeliamos taisyklės. „LiveAgent“ naudotojai gali nustatyti paleidiklį ir veiksmą, o kai paleidiklio sąlygos įvykdomos, įvykdomas ir veiksmas. Pavyzdžiui, galite nustatyti taisyklę, pagal kurią bet koks bilietas, kuriame yra žodžiai „sąskaita“ arba „mokėjimas“, bus automatiškai priskirtas sąskaitų skyriui.
Laiko taisyklės
Laiko taisyklės priklauso nuo laiko, todėl jos vykdomos tik tada, kai įvykdomos taisyklės laiko sąlygos. Pavyzdžiui, galite nustatyti taisyklę, kuri paskatins sistemą automatiškai susisiekti su klientu, jei jis per tam tikrą laiką, pavyzdžiui, 48 valandas, neatsakė į jūsų pranešimą.
SLA taisyklės
SLA taisyklės gali būti taikomos tik SLA nustatymui ir yra susietos su SLA lygiais. SLA taisyklės pavyzdys gali būti bilieto SLA lygio pakeitimas arba kitų taisyklių vykdymo sustabdymas.
Put an end to repetitive tasks
Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.
Ką galite nuveikti su „LiveAgent“ automatizavimo taisyklėmis?
Taisyklės gali būti pritaikytos kai:
- Sukuriamas bilietas iš el. laiško
- Sukuriamas bilietas
- Pasikeičia bilieto būsena
- Bilietas perkeliamas
- Pridedama atjungties pranešimų grupė
- Įvertinamas agentas
- Pasikeičia bilieto žymos
Sąlygos, kurios gali būti taikomos taisyklėms
- Tema
- Siuntėjas
- Kopija (CC)
- Nematomoji kopija (BCC)
- Gavėjas
- Turinys
- Bilieto būsena
- Bilieto sukūrimas (data)
- Bilieto pakeitimas (data)
- Bilietas ištrintas
- Bilieto pradžios nurodžiusiojo URL
- Bilieto prioritetas
- Paskutinis pranešimas
- Paskirto agento būsena
- Pasirinktinis laukelis
- Bilieto skyrius
- Kam priskirtas bilietas
- Klientų grupė
- Sukurta iš kvietimo
- Bilieto žymos
Veiksmai, kuriuos gali atlikti taisyklės
- Bilieto perkėlimas
- Bilieto išsprendimas
- Bilieto ištrynimas
- Bilieto prioriteto pakeitimas
- SLA lygio pakeitimas
- Pažymėjimas brukalu
- Pažymėjimas ne brukalu
- Bilieto pašalinimas
- Atsakymo siuntimas
- Bilieto temos pakeitimas
- URL kvietimas
- Žymos pridėjimas
- Žymos pašalinimas
- Laiško siuntimas gavėjui
- Kitų taisyklių sustabdymas
- HTTP užklausa
Kaip automatizavimo taisyklės atrodo praktikoje?
Jei bilietui pritaikoma taisyklė, pakeitimas bus rodomas išsamiame bilieto rodinyje (siekiant užtikrinti aiškią atsakomybę už bilieto tvarkymą). Tiek administratoriai, tiek agentai gali matyti su aktyviomis taisyklėmis atliktus bilieto pakeitimus.
Kaip „LiveAgent“ sistemoje nustatyti taisykles?
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
- Spustelėkite Automation.
- Spustelėkite Rules, Time Rules arba SLA (priklausomai nuo to, kokio tipo taisyklę norite sukurti). Šiame sąrankos vadove toliau veiksime su pasirinkimu Rules.
- Spustelėkite Create.
- Pažymėkite Status žymimąjį langelį Active.
- Nurodykite savo taisyklės pavadinimą.
- Skirsnį Notes galite palikti tuščią arba jame aprašyti taisyklę išsamiau. Šis laukelis skirtas jūsų patogumui.
- Pasirinkite kintamąjį.
- Spustelėkite ADD CONDITION GROUP.
- Pasirinkite sąlygas pagal savo pageidavimus.
- Pasirinkite veiksmų atlikimo laukelius pagal savo pageidavimus.
- Spustelėkite Save.
Automatizavimo taisyklių privalumai
Mažiau vietos žmogiškoms klaidoms
Automatika yra tiksli, o žmonės – ne visada. Sumažinę žmogiškąjį faktorių, pašalinkite klaidų tikimybę, nes tai gali kainuoti jums klientų, pajamų ar reputacijos. Kuo jūsų aptarnavimas bus tikslesnis, tuo labiau patenkinti bus jūsų klientai.
Didesnis klientų pasitenkinimas
Patenkinti klientai yra kiekvienos įmonės pagrindas, nes nuo jų priklauso rekomendacijos, atsiliepimai internete, geri gandai ir pardavimai. Kiekviena įmonė turėtų stengtis, kad klientai liktų patenkinti puikiu suasmenintu aptarnavimu ir greitais atsakymais.
Automatizavimo taisyklės taupo laiką ir pinigus
Ar galite įsivaizduoti, jei dėl kiekvieno neatsakyto bilieto reikėtų imtis tolesnių veiksmų rankiniu būdu? Tai ne tik užimtų begalę laiko, bet ir labai brangiai kainuotų bei siaubingai erzintų. Laimei, aptarnavimo tarnybos programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, gali vykdyti nesuskaičiuojamą daugybę automatizavimo taisyklių, kurios sutaupys jūsų agentams daugybę laiko. Palikite logistiką mums, kad jūsų agentai galėtų susitelkti į tai, kas svarbiausia – santykių su klientais puoselėjimą.
Žinių bazės ištekliai
Norėdami sužinoti daugiau apie automatizavimo taisykles, peržiūrėkite mūsų žinių bazės išteklius:
- Sužinoti daugiau apie taisykles
- Taisyklių naudojimas pasirinktiniams „Slack“ pranešimams
- Automatinių atsakymų klientui po bilieto sukūrimo siuntimas
Pasiruošę kurti automatizavimo taisykles?
Atraskite begalines automatizavimo galimybes nemokamai išbandę programą 14 dienų. Nereikia banko kortelės duomenų. Išbandykite jau šiandien.
Frequently Asked Questions
Kokios yra automatizavimo taisyklės?
Automatizavimo taisyklės – tai sistemos veiksmai, kurie įvykdomi automatiškai, jei tenkinamos iš anksto nustatytos sąlygos.
Kaip veikia automatizavimo taisyklės?
Sistemos, kuriose yra automatizavimo taisyklių, periodiškai atlieka savipatikras antrame plane. Jei sistema nustato, kad tam tikros taisyklės sąlygos yra įvykdytos, taisyklė įvykdoma automatiškai.
Kodėl svarbios automatizavimo taisyklės?
Automatizavimo taisyklės yra labai naudingos bet kokiam verslui, turinčiam daug bilietų, nes jos gali per trumpą laiką atlikti įprastas ir pasikartojančias užduotis.
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!
Atsisiųskite nemokamą „LiveAgent“ iOS programėlę ir aptarnaukite savo klientus kelyje. Ši galinga pagalbos tarnybos sistema su integracijomis ir VoIP palaikymu leidžia efektyviai valdyti bilietus, bendrauti tiesiogiai ir stebėti klientų užklausas bet kuriuo metu. Pradėkite nemokamą išbandymą ir patirkite puikų klientų aptarnavimą jau šiandien!