Slack yra gerai žinoma debesijos pagrindu veikianti momentinių pranešimų platforma. Slack yra naudojamas norint užmegzti ryšį su savo bendradarbiais ir akimirksniu kalbėtis su jais apie su darbu susijusias problemas, projektus ar net laisvalaikį ne darbo metu. Jis populiarus, nes yra paprastas ir daugelis įmonių jį pradėjo naudoti kaip pagrindinį komunikacijos kanalą. Slack prasidėjo kaip paprastas projektas, kurio tikslas – suteikti pirmenybę klientų atsiliepimams ir suteikti paprastą erdvę bendravimui įmonėse. Todėl nenuostabu, kad Slack tapo populiariausia verslo pranešimų platforma visame pasaulyje.
Kiekvieną kartą, kai kas nors siunčia žinutę jums ar visiems, esantiems tame pačiame kanale, gaunate pranešimą. Pardavimai, žmogiškieji ištekliai ar produktų kūrimas – viskas sujungta į vieną centrą.
Bet kaip dėl klientų aptarnavimo? Siekdami kuo geriau išnaudoti Slack ir LiveAgent, pristatėme naują funkciją, kuri jums padės net ir tada, kai rūpinatės kitais reikalais. Jūsų klientų aptarnavimo įgūdžiai išliks nepriekaištingi.
LiveAgent leidžia lengviau sekti bilietus per Slack pranešimus.
Niekada nepraleiskite kliento užklausos, net kai diskutuojate apie kitas idėjas. Praneškite savo agentams apie naujausius Slack ir LiveAgent integravimo naujinimus.
Pagrindiniai privalumai
- Niekada nepraleiskite nė vieno bilieto, kol naudojatės Slack
Naudodamiesi LiveAgent integracija Slack galite pamatyti, kas vyksta su jūsų bilietais, kol naudojatės Slack. Kiekvieną kartą, kai atidaromas ar išsprendžiamas naujas bilietas arba kai gaunate atsakymą iš kliento, per Slack pranešimų skydelį būsite apie tai informuoti.
- Sužinokite svarbius naujinius apie taisykles
Sužinokite, ar kas nors svarbaus pasikeitė nustatant LiveAgent taisykles Kiekvieną kartą, kai taisyklė keičiama, gausite apie tai pranešimą būdami Slack.
- Lengva sąranka
Sąranką lengva atlikti naudojant LiveAgent konfigūravimo skydelį, o tam reikia tik kelių minučių. Viskas bus paruošta ir sukurta per trumpą laiką, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į svarbius dalykus.
- Lesikite savo darbuotojams bendrauti
Išsiųskite pranešimus į Slack iš LiveAgent, kad galėtumėte aptarti idėjas, pateikti patarimų naudodami parinktį „Siųsti Slack pranešimą“.
- Pritaikykite savo pranešimus
Pranešimų šablonus galima lengvai pritaikyti pagal jūsų pageidavimus.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Nauda verslui
- Slack integracija taupo jūsų brangų laiką, nes visada žinote, kas vyksta jūsų ataskaitų skyriuje
- Automatiniai pranešimai apie naujai sukurtus bilietus, esamus bilietus ir naujas taisykles
- Lengvai informuokite savo darbuotojus, esančius Slack per LiveAgent, siųsdami pranešimą į savo kanalą
- Lengva įdiegti, nėra sudėtingų procedūrų
Įdiegimas ir nustatymas
Slack pranešimus galite lengvai nustatyti patys. Niekada neleiskite niekam praleisti bilieto ar svarbaus jūsų taisyklių atnaujinimo. Reikia atlikti tik kelis žingsnius; pažvelkime, kokie jie yra.
1 žingsnis
Pirmasis žingsnis yra nustatyti „Slack“ funkciją. Funkcijų sąrašą galite rasti LiveAgent administratoriaus skydelyje. Eikite į konfigūraciją ir raskite Slack.
2 žingsnis
Baigę suaktyvinti, spustelėkite mygtuką Pridėti prie Slack. Mygtukas vėl pasirodys pasirinkus Slack konfigūraciją. Tada pasirodo standartinis autorizacijos langas.
3 žingsnis
Kai sėkmingai baigsite integruoti Slack su LiveAgent, galite nustatyti naują veiksmą ,,Siųsti Slack pranešimą”. Kiekvienas agentas taip pat turi galimybę nustatyti „Slack“ pranešimus skiltyje „Redaguoti profilį“. Kai jie nustatys savo Slack, reikia vartotojo patvirtinimo bandomojo pranešimo, kurį reikia atlikti tiesiogiai per Slack.
Pasiruošę pabandyti? Atlikite šiuos tris paprastus veiksmus ir pabandykite išsiųsti bilietą iš LiveAgent ataskaitų skyriaus, kad pamatytumėte, kaip tai veikia. Nustatyti pranešimus yra pakankamai lengva. Tiesiog eikite į Slack konfigūraciją ir peržiūrėkite visas parinktis. Pasirinkite tą, kuri jums labiausiai tinka.
Pasirengę įveikti vangumą?
Slack ir LiveAgent yra labai galingi įrankiai, kurių kiekvienas atlieka skirtingą funkciją. Stabilios, patikimos ir intuityvios programinės įrangos įsigijimas visada yra vertinga investicija jums ir jūsų įmonei. Slack, kaip komunikacijos įrankis, yra neįkainojamas, o kartu naudojant Slack ir LiveAgent jūsų verslas bus pasirengęs klestėti, jūsų agentams visada bus pranešta apie atnaujinimus, o klientais visada bus rūpinamasi greitai ir efektyviai. Teikite aptarnavimą visiškai nauju būdu ir pasidalykite gero klientų aptarnavimo pavyzdžiais savo kanaluose.
Kodėl gi nesužinojus patiems? LiveAgent siūlo puikias kainas ir patikimą aptarnavimą už priimtiną kainą. Peržiūrėkite mūsų lanksčius kainų planus arba išbandykite nemokamai.
„Mes ieškojome Kayako pakaitalo, nes jis mus tikrai nuvylė. Iš pradžių bandėme Freshdesk, bet kai suradau LiveAgent, įsitikinau, kad tai geriausias variantas. Geriausia LiveAgent funkcija yra tai, kaip jis paskirsto bilietus darbuotojams. Tai teikia nuolatinį užduočių srautą mūsų klientų aptarnavimo personalui ir užkerta kelią rinktis lengviausias užduotis, o ne sunkesnes. Taip pat puiku turėti tokį didžiulį funkcijų kiekį. Net jei jums jų visų neprireiks, tikrai rasite viską, kas reikalinga“. Sampo S G2
Atraskite, kaip LiveAgent integracija su Facebook gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir sutaupyti laiko bei pinigų. Lengvai valdykite Facebook pranešimus ir komentarus tiesiogiai iš LiveAgent, padidinkite agentų produktyvumą bei klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir sužinokite, kodėl tai yra būtina jūsų verslui!
Atraskite, kaip Twitter integracija su LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir socialinę žiniasklaidą. Sužinokite, kodėl Twitter yra svarbus klientų pagalbai, ir kaip galite greitai reaguoti į paminėjimus bei žinutes realiuoju laiku. Išbandykite nemokamai ir padidinkite klientų pasitenkinimą.