Kas yra brukalo filtrai?
Brukalo filtrai pagal įvairius kriterijus atpažįsta nepageidaujamus ir kenkėjiškomis programomis užkrėstus el. laiškus ir neleidžia jiems patekti į jūsų pašto dėžutę. Jei el. laiškas pažymimas kaip šlamštas, jis automatiškai siunčiamas į šlamštlaiškių aplanką dar prieš jums jį pastebint.
Kas yra elektroninis šlamštas / brukalas?
Kalbant apie el. paštą, šlamštlaiškiai yra nepageidaujami, masiškai siunčiami el. laiškai. Norėdami suskaidyti apibrėžtį, panagrinėkime abi dalis. Brukalas apibrėžiamas kaip nepageidaujamas / ne gavėjo noru brukamas, nes jis neprašė gauti el. laiško arba nedavė leidimo jį siųsti. Masiškai siunčiamas reiškia, kad el. laiškas vienu metu siunčiamas daugybei gavėjų.
Kaip veikia e. šlamšto filtrai?
E. šlamšto filtrai naudoja algoritmus, kad nustatytų, ar el. pašto pranešimai yra brukalas. Pirmiausia jie kiekvieną el. laišką (siunčiamą ir gaunamą) įvertina skaitmeniniu balu, ir jei balas yra didesnis už tam tikrą skaičių arba artimas ribiniam šlamštlaiškio procentui, atitinkamas el. laiškas pažymimas kaip brukalas.
Ar el. laiškas kategorizuojamas kaip šlamštas įprastai nustato keturių skirtingų tipų laiškų filtrai.
Skirtingų tipų šlamštlaiškų filtrai
- Turinio filtrai – turinio filtrai tikrina el. pašto turinį, ieškodami žodžių ar frazių, kurie dažniausiai naudojami nepageidaujamuose el. laiškuose.
- Antraštės filtrai – antraštės filtrai tikrina el. pašto antraštes, ieškodami šlamštlaiškių siuntėjo adresų.
- Juodojo sąrašo filtrai – juodojo sąrašo filtrai tikrina el. laiškų siuntėjų IP adresus ir stabdo el. laiškus iš įtartinų IP adresų.
- Taisyklėmis pagrįsti filtrai – taisyklėmis pagrįsti filtrai yra visiškai pritaikomi ir leidžia organizacijoms ir įmonėms filtruoti laiškus iš konkrečių siuntėjų arba laiškus, kuriuose yra konkrečių žodžių ir frazių.
Automatic SPAM filtering for free
Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 30-day trial. No credit card required.
Kodėl brukalo filtrai yra svarbūs?
Brukalo filtrai yra svarbūs, nes apsaugo mus nuo sukčių, sukčiavimo atakų, virusų ir kenkėjiškų programų. Jei nebūtų nepageidaujamų laiškų filtrų, būtų didžiulė rizika lengvai atsisiųsti virusų pripildytus priedus, spustelėti nuorodas, iš kurių sukčiai gautų mūsų asmeninę informaciją, slaptažodžius arba prieigą prie mūsų kompiuterių.
Daugybė žmonių tapo pavojingų šlamštlaiškių aukomis sukčiams išviliojus pinigus, kai jie patikėjo netikrais prizais ar įtikinamais grasinimais atskleisti jų paslaptis. Todėl labai svarbu naudoti programinę įrangą ir el. laiškus, kuriuose naudojami nepageidaujamų laiškų filtrai.
Šlamšto filtrai ne tik saugo mus ir mūsų privatumą, bet ir apsaugo mūsų pašto dėžutes nuo perpildymo nereikalingais laiškais.
Kokių tipų brukalo filtravimo sprendimų yra?
Yra daugybė brukalo filtravimo sprendimų. Jie gali būti patalpinti debesijoje, kompiuterių serveriuose arba integruoti į el. pašto programinę įrangą, pvz., Gmail, Mail arba Outlook. Taip pat yra specialios programinės įrangos sprendimų, pavyzdžiui, SpamAssassin.
Kaip LiveAgent filtruoja el. pašto šlamštą?
Žymėdama el. laiškus kaip šlamštą LiveAgent veikia kartu su pašto serveriais. Iš pradžių pašto serveris identifikuoja ir pažymi šlamštlaiškius patalpindamas į e. laišką x-spam antraštę. Tada LiveAgent interpretuoja šias antraštes.
Jei pašto serveris gautą el. laišką pažymi kaip nepageidaujamą, LiveAgent konvertuos jį į bilietą su būsena Brukalas. Šis mechanizmas įdiegtas tam, kad prireikus vėliau būtų galima rasti e. laišką (pavyzdžiui, jei paaiškėtų, kad jis nėra šlamštlaiškis.) Tokiu būdu LiveAgent suteikia galimybę rasti tariamus nepageidaujamus laiškus ir leidžia į juos atsakyti, jei jie visgi nėra šlamštas ir į juos reikia atsakyti.
Kur LiveAgent sistemoje galiu rasti šlamštlaiškius?
- Prisijunkite prie LiveAgent.
- Spustelėkite Tickets.
- Spustelėkite Custom filter.
- Atžymėkite visus tipus ir pažymėkite Spam.
- Spustelėkite Apply.
Kas atsitinka su brukalu pažymėtais bilietais?
Laikui bėgant LiveAgent gali ištrinti brukalu pažymėtus bilietus, kad jie bereikalingai neužimtų vietos jūsų LiveAgent pašto dėžutėje.
Kodėl kai kurie el. laiškai žymimi kaip nepageidaujami, net jei jie nėra brukalas?
Kai kurie el. laiškai gali būti klaidingai pažymėti kaip nepageidaujami, nes yra netinkamai suformatuoti, siunčiami iš įtartino IP adreso arba juose vartojamos frazės ir žodžiai, kuriuos įprastai naudoja brukalo siuntėjai ir sukčiai.
Jei klientai nuolat praneša, kad jūsų laiškus randa savo šlamštlaiškių dėžutėje, patariame pasinaudoti pašto testavimu ir nustatyti, kodėl jie pažymimi kaip nepageidaujami. Mokymasis iš šių įžvalgų gali padėti pagerinti el. pašto rinkodaros ir pardavimo pastangas. Atlikus siūlomus pakeitimus, turėtų pagerėti laišk atidarymų ir paspaudimų juose rodikliai. Be to, turėtų padidėti pelningumas, klientų pasitenkinimas bei jų lojalumas.
Ar šlamštlaiškių filtrai yra būtini?
Šlamštlaiškių filtras gali apsaugoti jus ir jūsų klientus nuo kenkėjiškų atakų. Todėl labai svarbu pasirinkti šlamšto filtravimo funkciją turinčią pagalbos tarnybos programinę įrangą, arba tokią programą, kuri veikia kartu su pašto serveriais, kad atpažintų brukalą ir užtikrintų tiek jūsų, tiek jūsų klientų duomenų saugumą.
Jei dėl brukalo filtrų trūkumų nutekės klientų duomenys, labai nukentės jūsų įmonės reputacija, pelningumas ir įvaizdis. Klientai nenori patekti į nemalonias situacijas dėl jūsų aplaidumo.
Žinių bazės ištekliai
- Sustabdytas bilietas [paaiškinta]
- Filtrai (paaiškinta)
- Bilietų rodinys [paaiškinta]
- Kaip LiveAgent atpažįsta brukalą
- Filtrai
- Bilietų filtrai
Pasirengę naudoti saugią pagalbos tarnybą?
Atraskite viską, ką gali pasiūlyti LiveAgent išbandydami visą sistemą 30 dienų nemokamai.. Norint pradėti, nereikia jokių banko kortelės duomenų. Susipažinkite su mūsų turtingomis automatizavimo, bilietų tvarkymo ir ataskaitų teikimo funkcijomis, taip pat su patikimu tiesioginių pokalbių valdikliu ir skambučių centru. Padarykite klientus laimingesnius jau šiandien.
Tired of wasting time on spam emails and messages?
LiveAgent's Spam Filters feature has got you covered! Protect your inbox and focus on genuine customer inquiries..