Ar kada nors susimąstėte, kaip sutvarkyti bilietą, kai klientui reikia išspręsti keletą problemų, deleguojamų skirtingiems agentams/departamentams? Su Bilietų Padalijimo funkcija, galite greičiau ir efektyviau išspręsti abi problemas.
Kaip tai veikia?
Kai gaunate Bilietą, kuriame klientas siekia išspręsti dvi ar daugiau skirtingų problemų, jums paprasčiausiai reikia paspausti “Padalinti” mygtuką. Taip bus sukurta originalaus bilieto kopija su nauju nuorodos numeriu ir galėsite jį naudoti kaip įprastą bilietą, naudodami visas funkcijas. Peržiūrėkime schemą, kaip viskas veikia:
Pavyzdys
Jūsų klientas Deividas domisi, kaip sukonfigūruoti savo numtatytąjį el. pašto adresą bendravimui su klientais, o taip, ar yra galimybė pritaikyti mūsų dizainerių pateikiamus pokalbių mygtukus. Galime aiškiai matyti, kad šis atvejis yra skirtas dviems skirtingiems departamentams, todėl jūsų agentai gali pasinaudoti Bilieto Padalijimo funkcija, kad padalintų ir priskirtų bilietą kitam, labiau tinkamiems agentams ar departamentams.
Padalijimo mygtukas paprasčiausiai nukopijuoja bilietą su nauju nuorodos numeriu ir agentas gali jį priskirti teisingam Departmentui.
Bendravimas Biliete A, nepriklausomai nuo nustatymų ir el. pašto konfigūracijos, bus tęsiamas originaliame biliete. Bendravimas dėl dizaino galimybių, bus vykdomas Biliete B, su nauju nuorodos numeriu ir priskirtu agentu.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.