Žymos yra tiesiog žodžiai ar frazės, kuriuos galite naudoti, kad pridėtumėte papildomų reikšmių bilietams. Žymos suteikia neribotą lankstumą klientų aptarnavimo vykdyme.
Pavyzdys
Visus prašymus, kurie iš tikrųjų yra pardavimų užklausos, galite pažymėti žyma „pardavimai“ arba „išankstiniai pardavimai“.
Štai keletas žymų naudojimo parinkčių:
- Rankiniu būdu arba automatiškai pridėkite žymų prie bilietų ir naudokite šias žymas kurdami savo darbo eigas.
- Naršykite bilietus pagal žymą.
- Naudokite žymas savo verslo taisyklėse (taisyklėse, SLA taisyklėse, laiko taisyklėse), kad sukurtumėte pasirinktines darbo eigas.
- Kurkite rodinius ir ataskaitas pagal žymas.
Pastaba:
Prie vieno bilieto galite pridėti kelias žymas.
Galimų pakeitimų sąrašas:
Kurdami žymą galite ją keisti taip, kaip jums patinka.
- Pavadinimas
- Teksto spalva
- Fono spalva
Žymų pridėjimas prie bilietų
Visus prašymus, kurie iš tikrųjų yra pardavimų užklausos, galite pažymėti žyma „pardavimai“ arba „išankstiniai pardavimai“.
Bilietų filtravimas pagal žymas
Galbūt norėsite filtruoti visus bilietus, kurie iš tiesų yra skubūs, ir išankstinio pardavimo užklausas su žyma „skubus“ arba „išankstinis pardavimas“.
Žymos ataskaita
LiveAgent siūlo ataskaitą apie pridėtas žymas visiems bilietams per tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal laiko intervalą, skyrių, kanalą ir agentą. Žymų ataskaitas galima eksportuoti į CSV failą.
Žymos ataskaita gali rodyti jūsų duomenis šių tipų diagramose:
Žymų ataskaitų rodymo parinktys (stulpeliai):
- Žyma
- Atsakas
- Vidutinis atsako į naują bilietą laikas
- Vidutinis bilieto išsprendimo laikas
- Skambučiai
- Praleisti skambučiai
- Skambučio minutės
- Pokalbių internetu pranešimai
- Pokalbiai
- Praleisti pokalbiai
- Vidutinis laikas iki pokalbio pradžios
- Vidutinis pokalbio laikas
- Nevertinta
- Nevertinta %
- Apdovanojimai
- Apdovanojimai %
- Papeikimai
- Papeikimai %
- Gaunamos žinutės
- Gaunami skambučiai
- Baigti skambučiai
- Gaunami pokalbiai
- Baigti pokalbiai
- Pastabos
- Sukurti bilietai
- Atsakyti bilietai
Žymų ataskaitų naudojimas su API
Naudokite „LiveAgent“ REST API, kad gauti reikšmes iš žymų ataskaitų.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Atraskite efektyvų klientų aptarnavimo sprendimą su „LiveAgent“ kanalo ataskaita! Gaukite išsamią informaciją apie komunikacijos kanalus, padidinkite klientų laimingumą ir pajamas. Pabandykite nemokamai be įsipareigojimų ir sužinokite, koks yra populiariausias klientų susisiekimo būdas. Pradėkite savo nemokamą 14 dienų bandomąją versiją dabar!