Viber yra nemokama daugiaplatformė skambučių ir pranešimų siuntimo programa, naudojama Android, iOS, Microsoft Windows, MacOS ir Linux. Viber yra panašus į kitas pranešimų siuntimo programas, tokias kaip WhatsApp, Signal ar Telegram. Pagrindinės jos funkcijos yra momentiniai pranešimai, skambučiai, vaizdo skambučiai ir transliaciniai pranešimai kitiems vartotojams.
Kodėl Viber klientų aptarnavimas yra svarbus?
Šiuolaikiniai klientai turi didelių lūkesčių. Jie tikisi puikaus aptarnavimo ir nori bendrauti su įmonėmis įvairiose platformose, įskaitant socialinius tinklus ir tekstinių pranešimų programas, tokias kaip Viber. Kodėl?
Daugeliui klientų paprasčiau susisiekti žinute, palyginti su įmonės kontaktinės informacijos paieška per Google ar problemų sprendimų paieška įmonės svetainėje. Kiekvienas klientas turi skirtingus lūkesčius ir poreikius, todėl įmonės turėtų stengtis patenkinti kiekvieno kliento poreikius.
Laimingi klientai yra geriausi klientai
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Kaip galite greitai suteikti klientų aptarnavimą per Viber?
Naudojant tinkamus įrankius, lengva per Viber teikti greitą ir asmenišką klientų aptarnavimą. LiveAgent yra vienas vienintelių pagalbos centrų, kuris šiuo metu integruojamas su Viber.
Mūsų integracija užtikrina, kad būsite informuoti kiekvieną kartą, kai gausite naują Viber tekstinį pranešimą. Be to, ji automatiškai konvertuoja kiekvieną pranešimą į pagalbos centro bilietą. Turėdami šios rūšies technologijas savo arsenale, jūs nebeturėsite nuolat stebėti visų įrenginių ir užtikrinsite, kad visi Viber tekstiniai pranešimai būtų tvarkingai surūšiuoti ir prieinami visiems aptarnaujantiems agentams.
Ką galite padaryti su integracija?
Mes sudarėme pagrindinių integracijos funkcijų sąrašą, kad suprastume, kaip naudojant Viber klientų aptarnavimui galima pagerinti jūsų komandos produktyvumą ir padidinti klientų pasitenkinimą.
LiveAgent teikiama Viber pagalbos centro programinės įrangos integracija suteiks šias galimybes:
- Viber tekstinių pranešimų gavimas ir jų konvertavimas į bilietus. Nereikia stebėti savo išmaniųjų telefonų ar darbalaukio programos laukiant naujų pranešimų.
- Atsakymai į Viber tekstinius pranešimus per LiveAgent prietaisų skydelį. Kaip minėta aukščiau, po ranka nereikia turėti kitų prietaisų. Atsakykite į savo kliento užklausą naudodami LiveAgent prietaisų skydelį ir jie gaus atsakymą savo Viber programoje. Tai taip paprasta!
- Ankstesnių Viber bilietų archyvavimas ir organizavimas. LiveAgent dėka galite lengvai peržiūrėti ankstesnius pokalbius ir priskirti jiems žymas, užuot turėję ilgai ieškoti savo telefone.
Kaip tai atrodo ir veikia praktikoje?
Jei jums įdomu, ar jūsų klientai galės pasakyti, kad naudojate išorinį įrankį, atsakydami į jų Viber pranešimus, atsakymas yra ne. Sužinokite, kaip tai veikia šioje išsamioje vaizdo pamokoje.
Kaip integruoti Viber su LiveAgent
1. Pirmiausia turite sukurti aktyvų robotą. Eikite į šią svetainę ir įveskite telefono numerį, susietą su jūsų Viber paskyra.
2. Netrukus po to gausite tekstinį pranešimą Viber su kodu. Įveskite kodą svetainėje ir prisijunkite.
3. Spustelėkite Sukurti roboto paskyrą
4. Atsidarys naujas langas. Įveskite visą reikiamą informaciją ir spustelėkite išsaugoti. Kai tai padarysite, sistema automatiškai sugeneruos prieigos raktą.
5. Nukopijuokite prieigos raktą ir prisijunkite prie LiveAgent.
6. Eikite į Konfigūraciją
7. Spustelėkite Sistema
8. Spauskite Įskiepiai
9. Raskite Viber ir įjunkite įskiepį paspausdami mygtuką (jis turi tapti žalias)
Kai suaktyvinsite Viber įskiepį, grįžkite į Konfigūraciją.
10. Spustelėkite Viber paskyros
11. Spustelėkite Prisijungti. Pasirodys naujas langas.
12. Įklijuokite prieigos raktą į stulpelį „Prieigos raktas“.
13. Pasirinkite skyrių, kuriam norite nukreipti gaunamus Viber pranešimus
14. Spustelėkite Prisijungti ir viskas! Jūsų Viber paskyra turėtų veikti!
Papildoma nauda: Jei norite, kad jūsų klientai galėtų lengviau susisiekti su jumis per Viber, patalpinkite QR kodą iš savo „Viber Active Bot“ paskyros savo svetainėje. Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip jūsų klientai gali naudoti QR kodą, kad galėtų su jumis susisiekti, peržiūrėkite šio integravimo vadovo pabaigą.
Kokios naudos jūsų verslas gali gauti iš šios integracijos?
- LiveAgent teikiama Viber integracija gali sutaupyti laiko ir pinigų, nes jūsų agentai praleis mažiau laiko stebėdami įrenginius
- Tai gali padėti greičiau teikti pagalbą naudojant išplėstinius įrankius, tokius kaip iš anksto paruošti pranešimai
- Tai gali padėti jums pateikti labiau suasmenintus atsakymus dėl mūsų integruoto santykių su klientais valdymo (CRM), kuris yra po ranka, kai atsakote į Viber pranešimus per LiveAgent
- Tai gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir pasitenkinimą, suteikiant įžvalgų apie duomenis. Pavyzdžiui, jei norite sužinoti, kiek Viber užklausų buvo išspręsta per pirmąjį kontaktą pastarąjį mėnesį, tiesiog sukurkite ataskaitą. Naudodami LiveAgent ataskaitų teikimo funkciją, galite lengvai segmentuoti savo duomenis pagal našumą, pagal agentą, skyrių ar kanalą.
- Atsakymas į Viber pranešimus per LiveAgent yra saugesnis.Kodėl? Viber bilietai saugomi bendroje universalioje pašto dėžutėje, kurią gali pasiekti kiekvienas aptarnaujantis agentas. Tai reiškia, kad jums nereikia jaudintis dėl:
- Viber prisijungimo duomenų bendrinimo su visias darbuotojais
- Prisijungimo iš viešų įrenginių
- Įrenginių, prijungtų prie jūsų Viber paskyros, praradimo
- Konkurencinis pranašumas. LiveAgent yra viena iš nedaugelio pagalbos centro programinių įrangų, siūlančių Viber integraciją.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Esate pasirengę išbandyti mūsų integraciją?
Leiskite mums pasirūpinti organizavimu ir logistika, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į sklandų ir patikimą visų klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandomąją versiją jau šiandien. Nereikia kredito kortelės.
Looking for a powerful messaging platform to connect with your customers?
With LiveAgent's Viber feature, you can easily connect with your customers on their preferred messaging platform.
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent – patikima pagalbos tarnybos programine įranga, kuri padės efektyviai valdyti klientų užklausas ir socialinių tinklų komentarus. Pasinaudokite 30 dienų nemokamu bandymu ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo rinkodarą bei klientų pasitenkinimą. Nereikalaujama kreditinė kortelė.
Apsilankykite LiveAgent svetainės žemėlapyje ir atraskite platų pagalbos tarnybos programinės įrangos asortimentą, nuo bilietavimo ir skambučių centro sprendimų iki socialinės žiniasklaidos ir klientų patirties valdymo įrankių. Sužinokite, kaip galite pagerinti klientų aptarnavimą ir padidinti pasitenkinimą naudodami mūsų galingas ir integruotas sistemas.
Atraskite „Sipcall“ integraciją su „LiveAgent“ – patikimą VoIP sprendimą jūsų verslui! Mėgaukitės aukštos kokybės virtualiomis telefonų sistemomis ir sklandžiu ryšiu su „SIP trunk“ ar „Microsoft Teams“. Pagerinkite klientų aptarnavimą su „LiveAgent“ skambučių centro programine įranga ir optimizuokite savo verslo komunikaciją. Sužinokite daugiau apie mūsų sprendimus ir pradėkite nemokamai!