Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Freshcaller“ alternatyva rinkoje.
Gaukite tinkamą programinę įrangą ir suteikite savo klientams geriausią įmanomą pagalbą. „LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems naudodami „LiveAgent“.
Funkcijos | Liveagent
Try the best self-service support alternative for free! No credit card required.
|
Konkurentas
|
---|---|---|
Bendras reitingas
Overall software ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
Received an overall rating of 4.7 out of 5 by verified users on Capterra.
|
4.5
Received an overall rating of 4.5 out of 5 by verified users on Capterra.
|
Naudojimo paprastumas
Ease of use ratings from verified users on Capterra.
|
4.6
Rated 4.6 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra.
|
4.5
Rated 4.5 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra.
|
Klientų aptarnavimas
Customer support ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
Rated 4.7 out of 5 for customer support by verified users on Capterra.
|
4.6
Rated 4.6 out of 5 for customer support by verified users on Capterra.
|
Gautos vertės ir išleistų pinigų santykis
Price to value ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
Rated 4.7 out of 5 for product value vs price by verified users on Capterra.
|
4.4
Rated 4.4 out of 5 for product value vs price by verified users on Capterra.
|
Kaina
Software price in USD per agent per month.
|
$15/month/agent
Price in USD per agent per month.
|
$19/month/agent
Price in USD per agent per month.
|
Įspėjimai
Alerts and escalations for tickets and SLAs based on priority and pre-defined conditions.
|
Offers alerts and escalations.
|
Offers alerts and escalations.
|
Automatinis nukreipimas
Automated ticket routing to specific departments and agents based on pre-defined conditions.
|
Offers automated routing.
|
Offers automated routing.
|
Skambučių centro valdymas
A centralized dashboard for making, receiving, and managing calls.
|
Offers call center management.
|
Offers call center management.
|
Eilių valdymas
A system that is used to manage call queues.
|
Offers queue management.
|
Offers queue management.
|
El. pašto valdymas
The ability to connect the ticketing software with multiple email addresses in order to receive, answer, and write emails directly from the software.
|
Offers email management.
|
Offers email management.
|
Efektyvumo duomenys
Track your website visitor's behavior. See how long they're browsing your site, or which site they're on.
|
Offers performance metrics.
|
Offers performance metrics.
|
Žinių bazės valdymas
A feature that allows users to create and manage comprehensive knowledge repositories.
|
Offers knowledge base management.
|
Offers knowledge base management.
|
Daugiakanalė komunikacija
Connects with multiple lines of communication (such as email, live chat, a call center, or social media) to streamline all messages, and allow users to respond to them from the ticketing software.
|
Offers multi-channel communication.
|
Offers multi-channel communication.
|
Pokalbiai realiuoju laiku
A native live chat widget that can be deployed on your site and used for real-time communication with your website visitors.
|
Offers real-time chat.
|
Offers real-time chat.
|
Ataskaitų teikimas/analizė
An analytics dashboard that enables users to generate performance reports.
|
Offers reporting/analytics.
|
Does not offer reporting/analytics.
|
Savitarnos portalas
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
|
Offers a self-service portal.
|
Offers a self-service portal.
|
Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas
A feature that enables you to manage and monitor SLA logs, SLA compliance, and more.
|
Offers service level agreement (SLA) management.
|
Offers service level agreement (SLA) management.
|
Socialinių tinklų integracija
Integrations with popular social networks such as Facebook.
|
Offers social media integrations.
|
Offers social media integrations.
|
Bilietų valdymas
Manage tickets with ticket transfers, ticket merging, splitting, marking as spam, snoozing, and more.
|
Offers ticket management.
|
Offers ticket management.
|
Darbo eigos valdymas
Automation rules that can be implemented to speed up customer support processes.
|
Offers workflow management.
|
Offers workflow management.
|
„Freshcaller“ yra puiki skambučių centro programinė įranga. Tačiau klientų aptarnavimas nebėra tik skambinimas. Suteikite savo klientams daugiau galimybių bendrauti. Įtraukite el. paštą, greičiausius tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir žinių bazę, kad jie galėtų patogiai susisiekti su jumis.
Tiesioginio pokalbio lango turėjimas savo svetainėje yra puikus būdas padidinti svetainės lankytojų įtraukimą. Jie gali susisiekti su jumis tiesiai iš jūsų svetainės. Tokiu būdu padidinsite galimybę paversti juos mokančiais klientais.
„LiveAgent“ siūlo greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Jūs negalite gauti nieko greitesnio.
Be daugelio kitų funkcijų, „LiveAgent“ taip pat palaiko skambučių centro integraciją. Tai greitai ir lengvai nustatoma!
Daugiau nei 175 funkcijos, palengvinančios darbo eigą.
„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba pasirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte savo pagalbos centre.
Jei pereinate į „LiveAgent“, jums nereikiaa atsisakyti skambučių centro. Tiesą sakant, „LiveAgent“ leidžia greitai ir lengvai jį įrengti be jokios pašalinės pagalbos. Galite prisijungti naudodami naršyklę, telefoną ar bet kurią kitą pasirinktą įrangą.
Nereikia ir trečiųjų šalių teikėjų – „LiveAgent“ tuo pasirūpins už jus. Galite sutelkti dėmesį į svarbius dalykus be papildomų rūpesčių.
Pereikite prie programinės įrangos, kuri sugeba viską ir suteiks daugiau naudos jūsų klientų aptarnavimo komandai. „LiveAgent“ siūlo tris mokamus planus, kuriuose yra daug funkcijų. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti tą, kuris geriausiai atitinka jūsų poreikius.
Už priimtiną kainą gausite funkcijų paketą, kuris padės jūsų įmonei. Ir jei to nepakanka, visada galite nusipirkti atskiras funkcijas, nepermokėdami už brangesnį planą.
Įdomu sužinoti, kaip mes vertiname kitus populiarius skambučių centro sprendimus? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir sužinokite viską, ką galime pasiūlyti.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „CallHub“ alternatyva – be įdiegimo mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu ir daugybe funkcijų už prieinamą kainą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Ieškote „Novocall“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Novocall“ alternatyva! Mūsų „omnichannel“ pagalbos centro sprendimas siūlo daugiau nei 175 funkcijas ir 40+ integracijų be įdiegimo mokesčio ir kreditinės kortelės. Išbandykite nemokamai 14 dienų ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą su „LiveAgent“!
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team