LiveAgent yra puiki „Freshdesk“ alternatyva, siūlanti įvairius įrankius ir integracijas efektyviam klientų aptarnavimui, įskaitant mobiliąją programėlę. Vartotojai vertina jos stabilumą ir paprastumą, su 14 dienų nemokamu bandymu.
Jei ieškote alternatyvios platformos savo klientų aptarnavimui, pagrindiniu klientų aptarnavimo komandos sprendimu verta pasirinkti „LiveAgent“. „LiveAgent“ siūlo visas priemones, reikalingas klientų problemoms spręsti ir geresniems santykiams su klientais kurti.
Mes siūlome daugiau nei 125 patikimas funkcijas, galingus įrankius ir begalę integracijų, kurios padės jums greitai ir patogiai spręsti klientų užklausas. Pasinaudokite el. pašto bilietų sistema, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru, socialinių tinklų funkcijomis arba žinių baze ir dirbkite sklandžiau su mūsų programine įranga bei išnaudokite visas vienos funkcionalios platformos galimybes.
Susidomėjote? Skaitykite toliau ir sužinokite visus „LiveAgent“ privalumus arba išbandykite mus 14 dienų nemokamai. Nereikia pateikti banko kortelės duomenų ir nėra jokių įsipareigojimų.
„LiveAgent“ yra išbaigtas sprendimas, paruoštas klientų aptarnavimo klausimams spręsti, naudojant įvairias našumo priemones. Mūsų funkcijos skirtos paspartinti klientų bilietų sprendimą, pašalinti pasikartojančias užduotis ir padidinti agentų produktyvumą.
Ši bilietų tvarkymo sistema paverčia visus klientų pokalbius, tokius kaip el. laiškai, į aptarnavimo tarnybos bilietus, kuriuos gali spręsti klientų aptarnavimo atstovai. Tiesioginių pokalbių valdiklio patalpinimas jūsų svetainėje klientams suteikia patogų, nepertraukiamą būdą bendrauti su agentais.
Pasidalinkite su pasauliu puikia klientų aptarnavimo patirtimi per tokius socialinius tinklus, kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „Instagram“. Pagerinkite santykių su klientais valdymą naudodami „LiveAgent“ skambučių centrą arba kurkite klientų portalus, dar vadinamus žinių baze.
Funkcijos | LiveAgent | Konkurentas |
---|---|---|
Bendras įvertinimas | 4,7 / 5 | 4,5 / 5 |
Naudojimo paprastumas | 4,6 / 5 | 4,5 / 5 |
Klientų aptarnavimas | 4,7 / 5 | 4.6 / 5 |
Kainos ir kokybės santykis | 4,7 / 5 | 4,4 / 5 |
Kaina | $15/mėnesiui/agentui | $19/mėnesiui/agentui |
Perspėjimai / eskalavimas | Siūlo perspėjimus ir eskalavimą. | Siūlo perspėjimus ir eskalavimą. |
Automatinis nukreipimas | Siūlo automatinį nukreipimą. | Siūlo automatinį nukreipimą. |
Skambučių centro valdymas | Siūlo skambučių centro valdymą. | Siūlo skambučių centro valdymą. |
Eilių valdymas | Siūlo eilių valdymą. | Siūlo eilių valdymą. |
El. pašto valdymas | Siūlo el. pašto valdymą. | Siūlo el. pašto valdymą. |
Veiklos rodikliai | Siūlo veiklos rodiklius. | Siūlo veiklos rodiklius. |
Žinių bazės valdymas | Siūlo žinių bazės valdymą. | Siūlo žinių bazės valdymą. |
Daugiakanalė komunikacija | Siūlo daugiakanalę komunikaciją. | Siūlo daugiakanalę komunikaciją. |
Tikralaikis susirašinėjimas | Siūlo tikralaikius pokalbius. | Siūlo tikralaikius pokalbius. |
Ataskaitos / Analizė | Siūlo ataskaitas / analizę. | Nesiūlo ataskaitų / analizės. |
Savitarnos portalas | Siūlo savitarnos portalą. | Siūlo savitarnos portalą. |
Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas | Siūlo paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymą. | Siūlo paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymą. |
Socialinių tinklų integracija | Siūlo socialinių tinklų integraciją. | Siūlo socialinių tinklų integraciją. |
Bilietų valdymas | Siūlo bilietų valdymą. | Siūlo bilietų valdymą. |
Darbo eigos valdymas | Siūlo darbo eigos valdymą. | Siūlo darbo eigos valdymą. |
Yra ir kitų būdų, kaip tvarkyti klientų užklausas, – tai ne tik el. laiškai. „LiveAgent“ gali palaikyti jūsų agentų našumą ir padėti išspręsti klientų klausimus jiems neišėjus iš jūsų svetainės, naudojant greičiausią rinkoje tiesioginių pokalbių valdiklį.
Pasiruoškite spartesniems atsakymams ir greitesniam klientų užklausų išsprendimui. Tiesioginių pokalbių valdikliai yra ne tik veiksminga klientų aptarnavimo priemonė, bet ir gali paversti jūsų vartotojų bendruomenę laimingais mokančiais klientais.
Kartu su kitomis „LiveAgent“ funkcijomis, tokiomis kaip atsakymų šablonai, tikralaikis spausdinamo teksto stebėjimas ar atsakymų archyvai, naudodamiesi daugybe „LiveAgent“ produktyvumo programų ir įrankių, darbus atliksite be didesnių pastangų.
Mūsų funkcijos leidžia jums atlikti daug eigą spartinančių aptarnavimo tarnybos veiksmų ir automatizuoti užduotis, kurioms atsakyti kitu atveju reikėtų skirti daug daugiau laiko. Pašalinkite pasikartojančias užduotis ir atsakykite į dažniausiai užduodamus klausimus naudodami atsakymų šablonus.
Baigę savo užduotis, galite padėti kolegoms atlikti sudėtingas užduotis bendroje daugiakanalėje pašto dėžutėje. Pagerinkite savo darbo eigą klientų aptarnavimo bilietuose naudodami galingas darbo eigos automatizavimo taisykles, žymas ir vidinius užrašus. Būtinai rinkite klientų atsiliepimus ir naudokite juos tolimesniam puikiam aptarnavimui užtikrinti.
Išplėskite bendravimą su klientais socialinių tinklų kanaluose ir prijunkite kitą programinę įrangą bei trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su „LiveAgent“. Susipažinkite su „LiveAgent“ funkcijomis ir įrankiais ir sužinokite, kodėl mus renkasi įmonės iš viso pasaulio.
Ar norite tik klientų aptarnavimo bilietų sprendimo, ar daugiau bendravimo su klientais kanalų?
„LiveAgent“ gali būti klientų aptarnavimo programinė įranga arba bendradarbiavimo programinė įranga, atitinkanti jūsų klientų aptarnavimo komandos stilių ir paskirtį.
Dirbate iš „Gmail“ pašto dėžutės? Prijunkite visus turimus el. pašto adresus prie savo „LiveAgent“ komandinės pašto dėžutės ir rūpinkitės klientų aptarnavimo laiškais daug paprasčiau.
Bendroji „LiveAgent“ pašto dėžutė gali jums pasitarnauti kaip geriausias el. pašto klientas. Naudokite el. laiškų šablonus, nustatykite priskyrimo taisykles ir palikite agentams pastabų, kad galėtumėte efektyviai aptarnauti milijonus klientų.
Gaukite prieigą prie pokalbių gyvai, kad supaprastintumėte bendravimo su agentais procesą. Tiesioginis pokalbis taip pat yra idealus pasirinkimas klientams, kurie nori greitai gauti atsakymus į savo klausimus.
Įdėkite mygtuką savo svetainėje ir padidinkite klientų pasitenkinimą pokalbiais. Gaukite pranešimus realiuoju laiku ir stebėkite, kiek žmonių naršo jūsų svetainėje.
Teikite puikią klientų aptarnavimo patirtį naudodami savo skambučių centrą. Skambučiai telefonu yra bilietų sistemos dalis, todėl galite sekti klientų užklausas.
„LiveAgent“ įrašo visus klientų pokalbius, įskaitant telefoninius skambučius. Sukurkite pritaikytus IVR medžius ir nukreipkite skambučius reikiamiems klientų aptarnavimo agentams.
Vienas iš naujų populiarių bendravimo su klientais kanalų yra socialiniai tinklai. „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“ yra skirtos jūsų aptarnavimo tarnybai tobulinti.
Įmonės naudoja socialinės žiniasklaidos kanalus, kad parodytų geresnę klientų patirtį, pelnytų klientų lojalumą ir vykdytų kitą klientų aptarnavimo veiklą.
Aptarnavimo tarnybos platformose naudojami savitarnos portalai, kuriuose pateikiama naudingų straipsnių. Žinių bazės straipsniai padidina savitarnos galimybes žmonėms, norintiems rasti atsakymus.
„LiveAgent“ puikiai veikia kaip žinių bazės programinė įranga. Pridėkite žinių bazės straipsnius, kuriuose būtų vertingų žinių išteklių ir atsakymų archyvų, kad jūsų klientai galėtų naudotis visais savitarnos galimybių privalumais.
„LiveAgent“ naudotojo sąsajoje gausu funkcijų, kuriomis galima valdyti paprastus procesus ir didžiules užduočių apkrovas. Produktyvumo programos yra standartinės aptarnavimo tarnybos dalis.
Klientų aptarnavimo bilietų valdymą palengvina integracija su trečiųjų šalių įrankiais. Tuomet „LiveAgent“ virsta daugiakanale bendradarbiavimo priemone, skirta įvairiems tikslams.
„LiveAgent“ yra daugiakanalis klientų aptarnavimo įrankis. Siekdami suteikti klientams geriausią įmanomą aptarnavimo įrankį, siūlome ir mobiliąją programėlę, kad galėtumėte teikti asmenišką klientų aptarnavimą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Jei jūsų klientų aptarnavimo komandos nariai neturi prieigos prie stacionaraus kompiuterio, jie gali pasinaudoti mobiliąja programėle, prieinama „Android“ ir „iOS“ naudotojams.
Dėl to jūsų agentai gali greičiau nagrinėti klientų užklausas būdami bet kur, o tai pagerina klientų pasitenkinimo reitingus.
Jei turite papildomų klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu, socialiniais tinklais arba telefonu.
Esame čia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, kad galėtume jums padėti visais su klientų aptarnavimu ir „LiveAgent“ sistema susijusiais klausimais. Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai jau šiandien, nepateikiant banko kortelės informacijos ir be jokių įsipareigojimų.
Jei norite gauti daugiau informacijos, peržiūrėkite mūsų pristatomąjį vaizdo įrašą su įrankių naudojimo ir efektyvios darbo eigos pavyzdžiais ir pamatykite viską, ką siūlo „LiveAgent“.
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
Atraskite geriausią „HelpCrunch“ alternatyvą su „LiveAgent“: be įdiegimo mokesčio, 24/7 aptarnavimas, nereikia kreditinės kortelės!
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.
Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?
Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team