Ieškotealternatyvos „Freshdesk“ aptarnavimo tarnybos programai?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Freshdesk“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų naudojama aptarnavimo tarnybos programinė įranga?

Jei ieškote alternatyvios platformos savo klientų aptarnavimui, pagrindiniu klientų aptarnavimo komandos sprendimu verta pasirinkti „LiveAgent“. „LiveAgent“ siūlo visas priemones, reikalingas klientų problemoms spręsti ir geresniems santykiams su klientais kurti.

Mes siūlome daugiau nei 125 patikimas funkcijas, galingus įrankius ir begalę integracijų, kurios padės jums greitai ir patogiai spręsti klientų užklausas. Pasinaudokite el. pašto bilietų sistema, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru, socialinių tinklų funkcijomis arba žinių baze ir dirbkite sklandžiau su mūsų programine įranga bei išnaudokite visas vienos funkcionalios platformos galimybes.

Susidomėjote? Skaitykite toliau ir sužinokite visus „LiveAgent“ privalumus arba išbandykite mus 14 dienų nemokamai. Nereikia pateikti banko kortelės duomenų ir nėra jokių įsipareigojimų.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Visi įrankiai pasaulinio lygio klientų aptarnavimo paslaugoms teikti

„LiveAgent“ yra išbaigtas sprendimas, paruoštas klientų aptarnavimo klausimams spręsti, naudojant įvairias našumo priemones. Mūsų funkcijos skirtos paspartinti klientų bilietų sprendimą, pašalinti pasikartojančias užduotis ir padidinti agentų produktyvumą.

Ši bilietų tvarkymo sistema paverčia visus klientų pokalbius, tokius kaip el. laiškai, į aptarnavimo tarnybos bilietus, kuriuos gali spręsti klientų aptarnavimo atstovai. Tiesioginių pokalbių valdiklio patalpinimas jūsų svetainėje klientams suteikia patogų, nepertraukiamą būdą bendrauti su agentais.

Pasidalinkite su pasauliu puikia klientų aptarnavimo patirtimi per tokius socialinius tinklus, kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „Instagram“. Pagerinkite santykių su klientais valdymą naudodami „LiveAgent“ skambučių centrą arba kurkite klientų portalus, dar vadinamus žinių baze.

Visas gaunamas klientų užklausas tvarkykite iš vienos vietos

Funkcijos „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
Konkurentas
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Bendras įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
4,5
Bendras įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
4,6
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,6 iš 5 dėl naudojimo paprastumo.
4,5
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,5 iš 5 dėl naudojimo paprastumo.
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
4,7
Dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
4.6
Dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
Kainos ir kokybės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
4,4
Pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,4 iš 5.
Kaina
Programinės įrangos kaina USD valiuta už agentą mėnesiui.
$15/mėnesiui/agentui Kaina JAV doleriais už agentą per mėnesį.
$19/mėnesiui/agentui Kaina JAV doleriais už agentą per mėnesį.
Perspėjimai / eskalavimas
Perspėjimai ir eskalavimas dėl bilietų ir SLA pagal prioritetą ir iš anksto nustatytas sąlygas.
Siūlo perspėjimus ir eskalavimą.
Siūlo perspėjimus ir eskalavimą.
Automatinis nukreipimas
Automatinis bilietų nukreipimas konkretiems skyriams ir agentams pagal iš anksto nustatytas sąlygas.
Siūlo automatinį nukreipimą.
Siūlo automatinį nukreipimą.
Skambučių centro valdymas
Centralizuotas prietaisų skydelis, skirtas atlikti, priimti ir valdyti skambučius.
Siūlo skambučių centro valdymą.
Siūlo skambučių centro valdymą.
Eilių valdymas
Sistema skambučių eilių valdymui.
Siūlo eilių valdymą.
Siūlo eilių valdymą.
El. pašto valdymas
Galimybė sujungti bilietų programinę įrangą su keliais el. pašto adresais, kad būtų galima gauti, atsakyti ir rašyti el. laiškus tiesiai iš programos.
Siūlo el. pašto valdymą.
Siūlo el. pašto valdymą.
Veiklos rodikliai
Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį. Sužinokite kiek laiko jie naršo jūsų svetainėje arba kuriame puslapyje jie lankosi.
Siūlo veiklos rodiklius.
Siūlo veiklos rodiklius.
Žinių bazės valdymas
Funkcija, leidžianti vartotojams kurti ir tvarkyti išsamias žinių saugyklas.
Siūlo žinių bazės valdymą.
Siūlo žinių bazės valdymą.
Daugiakanalė komunikacija
Susijungia su keliomis komunikacijos linijomis (pvz., el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru ar socialiniais tinklais), kad būtų galima supaprastinti visų pranešimų srautą į vieną ir leisti naudotojams į juos atsakyti tiesiai iš bilietų tvarkymo programinės įrangos.
Siūlo daugiakanalę komunikaciją.
Siūlo daugiakanalę komunikaciją.
Tikralaikis susirašinėjimas
Vietinis tiesioginių pokalbių valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti bendravimui su svetainės lankytojais realiuoju laiku.
Siūlo tikralaikius pokalbius.
Siūlo tikralaikius pokalbius.
Ataskaitos / Analizė
Analizės prietaisų skydelis, leidžiantis naudotojams kurti veiklos ataskaitas.
Siūlo ataskaitas / analizę.
Nesiūlo ataskaitų / analizės.
Savitarnos portalas
Funkcija, leidžianti sukurti klientų portalą, kuriame klientai gali užsiregistruoti ir pasiekti savo ankstesnius bilietus ir žinių bazės turinį.
Siūlo savitarnos portalą.
Siūlo savitarnos portalą.
Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas
Funkcija, leidžianti tvarkyti ir stebėti SLA žurnalus, SLA laikymąsi ir kt.
Siūlo paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymą.
Siūlo paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymą.
Socialinių tinklų integracija
Integracija su populiariais socialiniais tinklais, pvz., „Facebook“.
Siūlo socialinių tinklų integraciją.
Siūlo socialinių tinklų integraciją.
Bilietų valdymas
Tvarkykite bilietus naudodami bilietų perkėlimo, bilietų sujungimo, padalijimo, žymėjimo kaip brukalo, laikino atidėjimo ir kitas funkcijas.
Siūlo bilietų valdymą.
Siūlo bilietų valdymą.
Darbo eigos valdymas
Automatizavimo taisyklės, kurias galima taikyti siekiant paspartinti klientų aptarnavimo procesus.
Siūlo darbo eigos valdymą.
Siūlo darbo eigos valdymą.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Sutrumpinkite atsakymų laiką naudodami greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį

Yra ir kitų būdų, kaip tvarkyti klientų užklausas, – tai ne tik el. laiškai. „LiveAgent“ gali palaikyti jūsų agentų našumą ir padėti išspręsti klientų klausimus jiems neišėjus iš jūsų svetainės, naudojant greičiausią rinkoje tiesioginių pokalbių valdiklį.

Pasiruoškite spartesniems atsakymams ir greitesniam klientų užklausų išsprendimui. Tiesioginių pokalbių valdikliai yra ne tik veiksminga klientų aptarnavimo priemonė, bet ir gali paversti jūsų vartotojų bendruomenę laimingais mokančiais klientais.

Kartu su kitomis „LiveAgent“ funkcijomis, tokiomis kaip atsakymų šablonai, tikralaikis spausdinamo teksto stebėjimas ar atsakymų archyvai, naudodamiesi daugybe „LiveAgent“ produktyvumo programų ir įrankių, darbus atliksite be didesnių pastangų.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Komandinė pašto dėžutė su tiesioginiais pokalbiais ir pasirinktinėmis saityno formomis

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Tinkamos klientų aptarnavimo skyriaus funkcijos

Mūsų funkcijos leidžia jums atlikti daug eigą spartinančių aptarnavimo tarnybos veiksmų ir automatizuoti užduotis, kurioms atsakyti kitu atveju reikėtų skirti daug daugiau laiko. Pašalinkite pasikartojančias užduotis ir atsakykite į dažniausiai užduodamus klausimus naudodami atsakymų šablonus.

Baigę savo užduotis, galite padėti kolegoms atlikti sudėtingas užduotis bendroje daugiakanalėje pašto dėžutėje. Pagerinkite savo darbo eigą klientų aptarnavimo bilietuose naudodami galingas darbo eigos automatizavimo taisykles, žymas ir vidinius užrašus. Būtinai rinkite klientų atsiliepimus ir naudokite juos tolimesniam puikiam aptarnavimui užtikrinti.

Išplėskite bendravimą su klientais socialinių tinklų kanaluose ir prijunkite kitą programinę įrangą bei trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su „LiveAgent“. Susipažinkite su „LiveAgent“ funkcijomis ir įrankiais ir sužinokite, kodėl mus renkasi įmonės iš viso pasaulio.

Pritaikykite „LiveAgent“ programinės įrangos platformą individualiai, kokybiškam klientų aptarnavimui

Ar norite tik klientų aptarnavimo bilietų sprendimo, ar daugiau bendravimo su klientais kanalų?
„LiveAgent“ gali būti klientų aptarnavimo programinė įranga arba bendradarbiavimo programinė įranga, atitinkanti jūsų klientų aptarnavimo komandos stilių ir paskirtį.

Dirbate iš „Gmail“ pašto dėžutės? Prijunkite visus turimus el. pašto adresus prie savo „LiveAgent“ komandinės pašto dėžutės ir rūpinkitės klientų aptarnavimo laiškais daug paprasčiau.

Bendroji „LiveAgent“ pašto dėžutė gali jums pasitarnauti kaip geriausias el. pašto klientas. Naudokite el. laiškų šablonus, nustatykite priskyrimo taisykles ir palikite agentams pastabų, kad galėtumėte efektyviai aptarnauti milijonus klientų.

Gaukite prieigą prie pokalbių gyvai, kad supaprastintumėte bendravimo su agentais procesą. Tiesioginis pokalbis taip pat yra idealus pasirinkimas klientams, kurie nori greitai gauti atsakymus į savo klausimus.

Įdėkite mygtuką savo svetainėje ir padidinkite klientų pasitenkinimą pokalbiais. Gaukite pranešimus realiuoju laiku ir stebėkite, kiek žmonių naršo jūsų svetainėje.

Teikite puikią klientų aptarnavimo patirtį naudodami savo skambučių centrą. Skambučiai telefonu yra bilietų sistemos dalis, todėl galite sekti klientų užklausas.

„LiveAgent“ įrašo visus klientų pokalbius, įskaitant telefoninius skambučius. Sukurkite pritaikytus IVR medžius ir nukreipkite skambučius reikiamiems klientų aptarnavimo agentams.

Vienas iš naujų populiarių bendravimo su klientais kanalų yra socialiniai tinklai. „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“ yra skirtos jūsų aptarnavimo tarnybai tobulinti. 

Įmonės naudoja socialinės žiniasklaidos kanalus, kad parodytų geresnę klientų patirtį, pelnytų klientų lojalumą ir vykdytų kitą klientų aptarnavimo veiklą.

Aptarnavimo tarnybos platformose naudojami savitarnos portalai, kuriuose pateikiama naudingų straipsnių. Žinių bazės straipsniai padidina savitarnos galimybes žmonėms, norintiems rasti atsakymus.

„LiveAgent“ puikiai veikia kaip žinių bazės programinė įranga. Pridėkite žinių bazės straipsnius, kuriuose būtų vertingų žinių išteklių ir atsakymų archyvų, kad jūsų klientai galėtų naudotis visais savitarnos galimybių privalumais.

„LiveAgent“ naudotojo sąsajoje gausu funkcijų, kuriomis galima valdyti paprastus procesus ir didžiules užduočių apkrovas. Produktyvumo programos yra standartinės aptarnavimo tarnybos dalis.

Klientų aptarnavimo bilietų valdymą palengvina integracija su trečiųjų šalių įrankiais. Tuomet „LiveAgent“ virsta daugiakanale bendradarbiavimo priemone, skirta įvairiems tikslams.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobilioji programėlė

„LiveAgent“ yra daugiakanalis klientų aptarnavimo įrankis. Siekdami suteikti klientams geriausią įmanomą aptarnavimo įrankį, siūlome ir mobiliąją programėlę, kad galėtumėte teikti asmenišką klientų aptarnavimą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

Jei jūsų klientų aptarnavimo komandos nariai neturi prieigos prie stacionaraus kompiuterio, jie gali pasinaudoti mobiliąja programėle, prieinama „Android“ ir „iOS“ naudotojams.

Dėl to jūsų agentai gali greičiau nagrinėti klientų užklausas būdami bet kur, o tai pagerina klientų pasitenkinimo reitingus.

Patenkinti klientai yra mūsų prioritetas

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia ​​puikius tiesioginius pokalbius, bilietų tvarkymą​​ ir automatizavimą, o tai mums suteikia ​galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.​

black Slido logo

Pasiruošę 14 dienų nemokamam platformos išbandymui?

Jei turite papildomų klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu, socialiniais tinklais arba telefonu.

Esame čia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, kad galėtume jums padėti visais su klientų aptarnavimu ir „LiveAgent“ sistema susijusiais klausimais. Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai jau šiandien, nepateikiant banko kortelės informacijos ir be jokių įsipareigojimų.

Jei norite gauti daugiau informacijos, peržiūrėkite mūsų pristatomąjį vaizdo įrašą su įrankių naudojimo ir efektyvios darbo eigos pavyzdžiais ir pamatykite viską, ką siūlo „LiveAgent“.

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Palyginkite mus su kitais pagalbos centrais

Susiję straipsniai su„Freshdesk“ alternatyva
„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

Atraskite geriausią „HelpCrunch“ alternatyvą su „LiveAgent“: be įdiegimo mokesčio, 24/7 aptarnavimas, nereikia kreditinės kortelės!

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga, todėl manome, kad tai puiki alternatyva „zendesk“. „Liveagent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

„Zendesk“ alternatyva

LiveAgent – funkcionali ir pigesnė „Zendesk“ alternatyva su 175+ funkcijomis, greičiausiu pokalbių valdikliu ir klientų pasitenkinimo garantija!

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Atraskite geriausią „LiveHelpNow“ alternatyvą – „LiveAgent“! Jokio įdiegimo mokesčio, 24/7 pagalba ir 14 dienų nemokamas bandymas.

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

Atraskite geriausią „Desk.com“ alternatyvą – „LiveAgent“! Nemokamas 14 dienų bandymas, 24/7 aptarnavimas, nėra įdiegimo mokesčių!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x