Išvenkite prasto klientų aptarnavimo teikimo ir suteikite galimybę savo klientams vertinti savo klientų aptarnavimo Agentų atsakymus. Nustatykite neigiamas savo klientų aptarnavimo tendencijas ir atitinkamai reaguokite. Pasinaudokite LiveAgent “Vertinimo” funkcija.

Jūsų klientai gali pateikti atsiliepimus apie jų pagalbos patirtį įvertindami savo bendravimą su klientų atstovu. Suteikite savo klientams galimybę įvertinti Agento Pokalbius ir atsakymus El. paštu.
Agento vertinimo apžvalga
LiveAgent siūlo apdovanotų ir atmestų Agentų ataskaitą su klientų komentarais. Jūs galite eksportuoti ataskaitą į CSV failą.
Sužinoję daugiau informacijos apie savo Agentus, jūs galėsite apdovanoti pačius geriausius Agentus ir padėti tiems, kuriems šiuo metu ne taip gerai sekasi. Nustatykite neigiamas klientų aptarnavimo tendencijas ir atitinkamai reaguokite. Pasinaudokite LiveAgent “Vertinimo” funkcija.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Atraskite, kaip LiveAgent integracija su Facebook gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir sutaupyti laiko bei pinigų. Lengvai valdykite Facebook pranešimus ir komentarus tiesiogiai iš LiveAgent, padidinkite agentų produktyvumą bei klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir sužinokite, kodėl tai yra būtina jūsų verslui!
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!