Audito žurnalas yra chronologinis įrašų rinkinys, suteikiantis dokumentinius įrodymus apie pagalbos agentų atliktus veiksmus.
Audito žurnalas automatiškai stebi tokius veiksmus, kaip:
- Vartotojas – Pakeista Būsena
- Vartotojas – Prisijungta
- Vartotojas – Atsijungta
- Bendras Veiksmas
- Vartotojas – Bilieto peržiūra
- Vartotojas – Paliktas bilietas
- Bilietas – Būklė
- Bilietas – Pranešimas
- Bilietas – Vidinis Pranešimas
- Bilietas – Failas
- Bilietas – Perkėlimas
- Bilietas – Sistemos pranešimas
- Bilietas – Pakeistos žymos
- Bilietas – Balso pranešimas
- Bilietas – Pastaba
- Bilietas – Reitingavimas
- Bilietas – Padalinti
- Bilietas – Kita
- Bilietas – Skambutis
- Bilietas – Pokalbis
- Bilietas – Facebook
- Bilietas – Persiųsti
- Bilietas – Žinių bazė
- Bilietas – Atsijungęs
- Bilietas – “Twitter” pranešimas
- Bilietas – Padalinti
- Bilietas – Tencent
- Bilietas – Weibo
Audito žurnalo pritaikytas Filtras
Naudokite pritaikytą filtrą, kad galėtumėte matyti tik konkrečius veiksmus ar pasirinkti agentą, departamentą, laikotarpį ir gauti konkrečią informaciją.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skyriaus ataskaitos funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo procesą, organizuojant užklausas ir optimizuojant bilietų valdymą. Sužinokite, kaip efektyviai paskirstyti darbus, padidinti atsakymų kokybę, ir naudokite API integracijai. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Sužinokite apie audito žurnalą „LiveAgent“ platformoje! Tai chronologinis įrašų rinkinys, kuris automatiškai seka vartotojų veiklą, užtikrindamas atsakomybę ir aiškumą klientų aptarnavimo srityje. Patogiai stebėkite veiksmus ir pokyčius, naudodami pasirinktinį filtrą. Pradėkite nemokamą bandymą dabar, be jokių įsipareigojimų!