Sužinokite, koks yra populiariausias jūsų klientų susisiekimo būdas. „LiveAgent“ suteikia jums išsamią informaciją apie kiekvieną komunikacijos kanalą: el. paštą, tiesioginį pokalbį, skambučių centrą, kontaktų formas, atsiliepimų formas, „Facebook“ žinutes, „Twitter“ žinutes… Pamirškite apie išorines stebėjimo programas. Viskas iš anksto integruota viduje!
Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal skyrių, agentą, žymas ir datą. Kanalo ataskaitas galima eksportuoti į CSV failą.
Kanalo ataskaitos rodymo parinktys (stulpeliai):
- Kanalas
- Atsakymai
- Vidutinis atsako į naują bilietą laikas
- Vidutinis bilieto išsprendimo laikas
- Skambučiai
- Praleisti skambučiai
- Skambučio minutės
- Pokalbių internetu pranešimai
- Pokalbiai
- Praleisti pokalbiai
- Vidutinis laikas iki pokalbio pradžios
- Vidutinis pokalbio laikas
- Nevertinta
- Nevertinta %
- Apdovanojimai
- Apdovanojimų %
- Papeikimai
- Papeikimų %
- Gaunamos žinutės
- Gaunami skambučiai
- Baigti skambučiai
- Gaunami pokalbiai internetu
- Baigti pokalbiai internetu
- Sukurti bilietai
- Atsakyti bilietai
Kanalo ataskaitoje jūsų duomenys gali būti rodomi šių tipų diagramose:
Kanalų ataskaitų naudojimas su API
Naudokite „LiveAgent“ REST API, kad gauti reikšmes iš kanalų ataskaitų.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skyriaus ataskaitos funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo procesą, organizuojant užklausas ir optimizuojant bilietų valdymą. Sužinokite, kaip efektyviai paskirstyti darbus, padidinti atsakymų kokybę, ir naudokite API integracijai. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!