Ar kada nors turėjote klientą, kuris buvo nusivylęs, nes jūsų agentas nežinojo apie ankstesnį pokalbį?
Tai atsitinka dažniau, nei jūs manote.
„LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, skirta bet kuriai įmonei, siekiančiai patobulinti kasdienę klientų aptarnavimo veiklą. Ji padeda jums efektyviai apdoroti klientų užklausas iš daugelio kanalų. Iš esmės viskas yra vienoje vietoje. Visa jums reikalinga informacija yra tiesiog biliete/pokalbyje.
Kas yra pokalbių istorija?
Pokalbių istorija yra viena iš daugelio „LiveAgent“ funkcijų. Tai gali būti vadinama pokalbių žurnalu arba ankstesnio bendravimo su klientais pokalbių istorija.
Tai gana savaime suprantama ir gali būti labai naudinga įvairiais atvejais. Galite tai naudoti patikrindami ankstesnes klientų užklausas, duomenis ir informaciją, ieškodami ankstesnių problemos sprendimų. Riba yra tik jūsų kūryboje.
Kaip pokalbių istorija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą?
Tikriausiai visi esame buvę situacijoje, kai reikia iš naujo paaiškinti tą pačią problemą naujam klientų atstovui. Ar prisimenate, kaip tai buvo apmaudu? Klientų pasitenkinimas mažėja klientui ilgai turint aiškinti apie problemą. Tai sukuria gana įtemptus ir nereikalingus karštus pokalbius. Norėdami to išvengti, „LiveAgent“ sukūrė klientų pokalbių istorijos funkciją, kurioje galite lengvai ieškoti pokalbių.
Ką galite pamatyti pokalbių istorijoje?
- Lankytojo vardą
- Agento vardą
- Lankytojo šalį
- Datą
- Laiką
- Skyrių
- Žymas
Tikras pavyzdys:
Tarkime, Vendė nori paklausti aptarnaujančio agento apie problemą, kurią ji patyrė prieš mėnesį. Problema buvo išspręsta, bet vėl pasikartojo. Agentas tiesioginio pokalbio metu gali greitai peržiūrėti ankstesnį pokalbį. Agentas, turėdamas visą informaciją, gali pasiūlyti kitokį sprendimą arba paaiškinti, ką reikia daryti kitaip. Todėl šios problemos ateityje nebebus.
Privalumai:
- Greitas bilieto išsprendimas
- Geresnis klientų pasitenkinimas
- Geresnė klientų patirtis
- Sklandi klientų aptarnavimo darbo eiga
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Papildomos funkcijos, padedančios pagerinti klientų patirtį:
Dabartinis kliento, esančio pokalbyje, URL
Greitai sužinokite, kokią svetainę klientas skaito. Ši funkcija leidžia būti pasirengusiam pateikti reikiamą informaciją ir apsaugo nuo nereikalingo klientų nusivylimo.
Vidinis pokalbis
Vidinis pokalbis yra pokalbis tarp jūsų agentų „LiveAgent“. Bet kaip tai siejasi su klientų patirtimi? Vidinis pokalbis buvo sukurtas siekiant pagerinti jūsų agentų kasdienes užduotis. Jei jiems reikia kreiptis į kitą agentą, jie gali tai padaryti tiesiog per „LiveAgent“, nekeisdami sąsajų. Todėl agentas gali greičiau suteikti reikalingą pagalbą. Kuo daugiau patobulinsite savo klientų atstovų darbo eigą, tuo geresnė bus jūsų paslauga.
Spausdinimo realiuoju laiku rodinys
Ši funkcija leidžia realiuoju laiku peržiūrėti, ką klientas rašo. Tuo tarpu galite pabandyti suprasti kliento problemą arba ieškoti reikalingos informacijos.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – funkcijos.
Žinių bazės ištekliai
Jau turite „LiveAgent“?
Sužinokite, kaip sukurti pokalbio mygtuką.
Internetinė bilieto istorija (URL)
Atraskite LiveAgent internetinę bilieto istoriją! Pridėkite nuorodą el. laiškuose ir leiskite klientams lengvai peržiūrėti savo užklausas. Pagerinkite aptarnavimą – išbandykite nemokamai dabar!
Atraskite asmeniškesnį bendravimo būdą su klientais naudodami LiveAgent vaizdo skambučių funkciją. Mūsų naršyklinė programinė įranga leidžia vienu metu kalbėtis ir bendrauti vaizdo skambučiu, užtikrinant geresnę klientų aptarnavimo patirtį ir didesnį pasitenkinimą. Pradėkite nemokamą bandymą ir patirkite modernią klientų aptarnavimo revoliuciją be jokių įsipareigojimų.
Aplankykite mūsų puslapį apie „LiveAgent“ pokalbių apžvalgą, kuri suteikia išsamios informacijos apie jūsų svetainės lankytojus ir leidžia greitai reaguoti. Patobulinkite klientų aptarnavimą, taupykite laiką bei skatinkite komandą veikti efektyviai. Išbandykite nemokamai ir užtikrinkite klientų pasitenkinimą!
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!