Skyrius atstovauja konkrečiam jūsų organizacijos padaliniui, o informacija surūšiuota pagal produktą ar paslaugą, žinių sritį, esamą vietą ar atsakomybę.
Paskirstykite bilietus ir priskirkite agentus tam tikriems skyriams. Nustatykite filtrus ir peradresavimo taisykles, kad jūsų bilietai visada atsidurtų teisingose rankose. Nurodykite skirtingus skyrių parašus, telefono ir pokalbių internetu atsakymo taisykles. Akimirksniu pamatykite, kiek yra naujų, sprendžiamų ir išspręstų bilietų.
Pavyzdys
Galite sukurti skyrių, pavadintą „Pardavimai“ ir priskirti jam atitinkamus bilietus.
Kiekvienas skyrius turės savo klientų aptarnavimo procesą, kuriame galėsite nurodyti agentus, konfigūruoti el. pašto adresus, sekti aptarnavimo bilietus, nustatyti darbo eigos taisykles, apibrėžti paslaugų lygio susitarimus ir darbo valandas.
Skyriai leidžia:
- Apriboti prieigą prie bilietų agentams, priklausantiems tam pačiam skyriui kaip bilietas
- Pritaikykite savo komunikacijos el. laiškais šablonus kiekvienam skyriui
- Konfigūruokite pokalbių internetu, telefonu ir pranešimais prieinamumą kiekvienam skyriui
Esate vienintelis žmogus imonėje?
Jei vadovaujate vieno asmens įmonei ar labai mažai organizacijai, jums nereikia naudoti skyrių. Tokiu atveju visi bilietai skirti kiekvienam.
Skyrių privalumai:
- Paskirstykite darbą, atsakingą asmenį ir atsakomybę
- Sujunkite specialistų komandas darbui kartu
- Padidinkite atsakymų į bilietus efektyvumą ir kokybę
- Sumažinkite bilieto sprendimo trukmę
Naudojimo pavyzdžiai:
- Funkcija – žmogiškieji ištekliai, IT, apskaita
- Produktas ar paslauga – miesto dviračiai, plentiniai dviračiai arba Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Klientai – perpardavėjai, partneriai, VIP
- Geografija – JAV, Europa, Azija
Skyriaus ataskaita
„LiveAgent“ siūlo ataskaitą apie atsakytus bilietus, pokalbius internetu, skambučius, reitingus ir dar daugiau (žr. visas parinktis žemiau) per tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal laiko intervalą, skyrių, kanalą ir agentą. Skyriaus ataskaitą galima eksportuoti į CSV failą.
Skyriaus ataskaitos rodymo parinktys (stulpeliai):
- Žyma
- Atsakymas
- Vidutinis atsako į naują bilietą laikas
- Vidutinis bilieto išsprendimo laikas
- Skambučiai
- Praleisti skambučiai
- Skambučio minutės
- Pokalbių internetu pranešimai
- Pokalbiai
- Praleisti pokalbiai
- Vidutinis laikas iki pokalbio pradžios
- Vidutinis pokalbio laikas
- Nevertinta
- Nevertinta %
- Apdovanojimai
- Apdovanojimų %
- Papeikimai
- Papeikimų %
- Gaunamos žinutės
- Gaunami skambučiai
- Baigti skambučiai
- Gaunami pokalbiai
- Baigti pokalbiai
- Sukurti bilietai
- Atsakyti bilietai
Departamento ataskaitoje jūsų duomenys gali būti rodomi šių tipų diagramose:
Naudokite skyriaus ataskaitas su API
Naudokite „LiveAgent“ REST API, kad gauti reikšmes iš skyriaus ataskaitų.
Discover which agents need more training
Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Atraskite efektyvų klientų aptarnavimo sprendimą su „LiveAgent“ kanalo ataskaita! Gaukite išsamią informaciją apie komunikacijos kanalus, padidinkite klientų laimingumą ir pajamas. Pabandykite nemokamai be įsipareigojimų ir sužinokite, koks yra populiariausias klientų susisiekimo būdas. Pradėkite savo nemokamą 14 dienų bandomąją versiją dabar!