Facebook yra nemokama socialinio tinklo svetainė, kuri registruotiems vartotojams suteikia galimybę susikurti profilius, kelti nuotraukas, vaizdo įrašus, siųsti pranešimus ir palaikyti ryšį su draugais, šeima ir kolegomis.
Sujungus LiveAgnet su Facebook, LiveAgent vartotojai gali atsakyti į Facebook pranešimus, įrašus, komentarus tiesiogiai iš savo LiveAgent valdymo skydelio (neprisijungdami prie “Facebook”), todėl tai yra labai efektyvi integracija.
Kaip tai veikia?
LiveAgent surenka kiekvieną komentarą, įrašą ir pranešimą į jūsų LiveAgent pašto dėžutę ir paverčia juos į bilietą. Tada, agentai gali atsakyti į kiekvieną bilietą, tarsi jie naudotųsi Facebook. Galutinis rezultatas? Jūsų klientai nepastebės jokių skirtumų, tik jūsų atsakymo greitį!
Kuo naudinga integracija?
LiveAgent ir Facebook integracija keičia žaidimą, nes:
- Sistema stebi visas žinutes, komentarus ir paminėjimus, bei užtikrina, kad jūs atsakytumėte į kievieną iš jų
- Tai pagerina agentų produktyvumą
- Daugiau saugumo (nei savo prisijungimų suteikimas keliems darbuotojams, kurie atsakingi už bendravimą socialinėje žiniasklaidoje)
- Jums nereikia savo darbuotojams perleisti Facebook administratoriaus teisių
- Pašalinamas poreikis kiekvieną dieną stebėti kelias paskyras ir įrenginius
- Pagerinamas atsakymo laikas
- Pagerinamas klientų pasitenkinimas
- Tai gali prisidėti prie pardavimų ir pelno padidėjimo
- Tai palengvina socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimą
- Tai pašalina įtampą
- Tai leidžia jums valdyti ir stebėti kelias įmonės Facebook paskyras
- Tai yra ekonomiška
Įsitikinę, kad jums nereikia teikti Facebook aptarnavimo? Galvokite iš naujo!
Jei nenaudojate Facebook, kaip klientų pagalbos kanalo, jūs greičiausiai negyvenate 21-ame amžiuje! 2021 metais Facebook turėjo beveik 2,8 milijardo aktyvių vartotojų kas mėnesį. Be to, šiuolaikiniai klientai gerai išmano technologijas ir naudojasi “Facebook”, todėl jie pageidauja, kad su socialine žiniasklaida būtų elgiamasi, kaip su bet kuriuo kitu pagalbos kanalu. Remiantis Conversocial atlikta apklausa, 54% klientų, vietoje telefono ar el. pašto, klientų aptarnavimui renkasi socialinę žiniasklaidą.
Jei daugiau nei pusė jūsų klientų, kaip klientų aptarnavimo kanalą renkasi socialinę žiniasklaidą, jų negalima ignoruoti. Laikas prisitaikyti prie jūsų klientų poreikių ir lūkesčių, bei perkelti savo verslą į 21-ąjį amžių.
Kaip integruoti Facebook į Liveagent
Sekite šiuos žingsnius, kad jau šiandien galėtumėte pradėti atsakinėti į Facebook žinutes, naudodami LiveAgent!
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Paspauskite Konfigūracija (krumpliaračio piktograma dešinėje meniu juostoje)
- Paspauskite Facebook ir Instagram
- Paspauskite Paskyros
- Paspauskite Prisijungti
- Atsidarys naujas iššokstantis langas, kuris informuos jus dėl prisijungimo prie Facebook paskyros. Įveskite savo prisijungimo informaciją arba, jei jūs jau esate prisijungęs, paspauskite Tęsti Kaip
- Atsiradus šiam pranešimui: “LiveAgent norėtų tvarkyti jūsų Puslapius, skelbti jūsų valdomuose Puslapiuose ir pasiekti Facebook Puslapių pranešimus.” Prašome su tuo sutikti paspaudžiant OK
- Grįžkite į LiveAgent ir pasirinkite, kuriuos puslapius pageidaujate prijungti, bei pažymėkite leidimus, kuriuos norite suteikti. Galite rinktis iš šių pasirinkimų:
- Surinkti sienos įrašus
- Surinkti privačias žinutes
- Pasirinkite departmentus, į kuriuos pageidaujate nukreipti gaunamus Facebook bilietus
- Paspauskite Išsaugoti
Ką galite daryti su Facebook integracija?
Suaktyvindami Facebook integraciją, šių veikmsų jūs galite imtis tiesiogiai iš LiveAgent:
- Atsakyti į privačius / tiesioginius pranešimus
- Siųsti priedus, nuorodas, emocijas ir GIF paveikslėlius
- Atsakyti į komentarus
- Pamėgti komentarus
- Ištrinti komentarus, ištrinant bilietą
- Išspręsti bilietą į jį atsakant
Pradėkite taupyti savo brangų laiką ir sunkiai uždirbtus pinigus
Įgalinkite pagalbos komandą, suteikdami jiems teisingus įrankius. Pašalinkite nesibaigiančius trukdžius (privačių žinučių pranešimus, įspėjimus ar dėmesį blaškančius memus ir vaizdo įrašus) jau šiandien.
LiveAgent padeda jūsų agentams, pagerina jų produktyvumą ir tuo pačiu metu taupo jūsų pinigus. Kaip? Šios funkcijos taikymas jums nieko nekainuoja, nebent jūs ją įsigyjate kaip papildomą paslaugą, prie turimo Bilietas ar Bilietas + Pokalbis plano.
Papildomai, naudojant socialinės žiniasklaidos integracijas, bilieto sprendimo kaina yra mažesnė, nei tai atliekant el. paštu ar telefonu.
Norite, kad jūsų pagalbos tarnyba būtų organizuota?
LiveAgent gali automatiškai išspręsti Facebook bilietus, kai tik jūs į juos atsakote, todėl bilietai yra suarchyvuojami. Jei klientas dar kartą su jumis susisieks, sistema automatiškai dar kartą atidarys bilietą. Nereikia nuolat stebėti bilietų būsenos, LiveAgent viskuo pasirūpins ir jums praneš, kai bus reikalingas atsakymas.
Mes saugome jūsų duomenis
LiveAgent pašalina poreikį pasidalinti jūsų Facebook prisijungimo duomenimis su savo darbuotojais. Kai tik jūsų Facebook paskyra sujungiama su LiveAgent, visi jūsų darbuotojai gali atsakyti į žinutes ar kometarus, nebūdami prisijungę prie platformos.
Tai yra nuostabi funkcija, nes jūs sumažinate duomenų nutekėjimo ar duomenų pasisavinimo galimybę. Jūsų darbuotojams nereikia rūpintis slaptažodžių suvedimu bei jų praradimu ar poreikiu, būti prisijungus viešuosiuose kompiuteriuose prie jūsų Facebook paskyros.
Visada išlaikykite didelį klientų pasitenkinimą
LiveAgent prisijungia prie jūsų Facebook puslapio ir stebi visus srauto įrašus, komentarus ir privačias žinutes, todėl jūs galite kontroliuoti visus savo fanus ir nepatenkintus klientus 24/7. Viskas yra stebima ir paverčiama į Bilietus, todėl jūsų klientų aptarnavimo Agentai gali reaguoti iš karto, kai tik yra užregistruojamas skundas ir užgesinti ugnį, dar jai neįsisiautėjus. Su LiveAgent, jūs esate 100% užtikrinti, kad Facebook niekas nepasimes.
Žinių bazės ištekliai
Reikalinga papildoma pagalba su šia integracija? Peržiūrėkite šį išsamų vadovą apie debesų kompiuterijoje laikomas paskyras, arba šį straipsnį, apie savarankišką LiveAgent versiją.
Papildoma informacija apie Facebook aplikacija savarankiškoms paskyroms paruošimą.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Vis dar trūksta informacijos?
Nesivaržykite ir parašykite mums elektroniniu paštu (support@liveagent.com), internetiniais pokalbiai ar susisiekite telefonu. Mes su malonumu jums padėsime ir suteiksime visą reikiamą informaciją.
Looking to expand your customer support reach on social media?
LiveAgent's Facebook Integration feature is here to help! Engage with customers directly on Facebook, resolve inquiries efficiently, and build stronger relationships.