Kas yra aptarnavimo tarnybos įmonės?
„LiveAgent“ įmonių funkcija leidžia rinkti ir saugoti informaciją apie įmones ir organizacijas savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Ar čia įrašysite pagrindinę kontaktinę informaciją, ar labiau gilinsitės į pasirinktinius laukus, priklauso tik nuo jūsų.
Pavyzdžiui, galite sukurti pasirinktinius kontaktų laukus, kuriuose būtų nurodytas įmonės kliento ID, įmonės jubiliejus ar kita informacija. Galimybių yra begalė, todėl apsvarstykite, kokia įmonės informacija jums svarbi, ir nebijokite būti kūrybingi.
Įmonių profiliai ne tik padeda rinkti informaciją, bet ir organizuoti kontaktus. Pavyzdžiui, jei dirbate su keliais vienos įmonės darbuotojais, galite pridėti jų kontaktinę kortelę prie jų įmonės profilio, kad būtų lengviau pastebėti jų bilietus.
Kokia informacija galima saugoti įmonių funkcijoje?
- Įmonės pavadinimas
- Įmonės logotipas
- El. pašto adresas
- Telefono numeriai
- Kontaktų grupės
- Laiko juosta
- Kalba
- Užrašai
- Pasirinktiniai kontaktų laukeliai
Kur galima rasti aptarnavimo tarnybos įmonių funkciją?
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Customers.
- Tuomet Companies.
Kaip sukurti įmonės profilį?
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Customers.
- Tuomet Companies.
- Spustelėkite oranžinį Create mygtuką.
- Užpildykite visus reikiamus laukelius ir spustelėkite Create.
Pasirinktinai: spustelėkite Note ir pridėkite asmeninę pastabą apie įmonę. Šiuose užrašuose galite trumpai aprašyti įmonę, jos veiklą, C lygio vadovus ir pan.
Kaip sukurti pasirinktinį įmonės kontaktų lauką?
Priklausomai nuo situacijos, vykdykite A arba B nurodymus.
A) Įmonės profilio sukūrimas ir pasirinktinio lauko pridėjimas
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Customers.
- Tuomet Companies.
- Spustelėkite oranžinį Create mygtuką.
- Užpildykite visus reikiamus laukus.
- Spustelėkite Add field.
- Spustelėkite Create field.
- Nustatykite pasirinktinio kontaktų lauko kodinį pavadinimą. Tai gali būti, pavyzdžiui, „kliento_id“ arba „darbo-metines“. Atkreipkite dėmesį, kad kode galima naudoti tik mažąsias raides, skaičius, brūkšnelius arba pabraukimus ir tik lotyniškus simbolius. Negalima naudoti tarpų.
- Pavadinkite pasirinktinį kontaktų laukelį. Šį kartą galite jį pavadinti „Kliento ID” arba „Darbo metinės” be jokių formatavimo apribojimų.
- Spustelėkite Type ir pasirinkite jums tinkamiausią įvesties parinktį. Pavyzdžiui, galite rinktis tekstinio įvesties langelio, sąrašo langelio, žymimojo langelio, žymimųjų langelių grupės arba pašto adreso įvestį.
Pasirinktinai: spustelėkite aprašymą ir aprašykite pasirinktinį kontaktų laukelį. Aprašyme galite pateikti papildomos informacijos apie kontaktų laukelį sau ir savo darbuotojams.
- Pasirinkite parinktį Visibility ir pasirinkite, ar norite, kad pasirinktinis laukelis būtų rodomas kuriant įmonės profilį.
- Spustelėkite Create.
- Užpildykite pasirinktinį kontaktų lauką.
- Spustelėkite Save.
B) Pasirinktinio lauko įtraukimas į esamą įmonės profilį
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Customers.
- Tuomet Companies.
- Spustelėkite įmonę, prie kurios norite pridėti pasirinktinį kontaktų laukelį.
- Atlikite A instrukcijoje nurodytus 6–14 veiksmus.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Kaip pridėti kontaktus prie įmonės?
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Customers.
- Spustelėkite Companies. Priklausomai nuo situacijos, vykdykite A arba B nurodymus.
A) Įmonės sukūrimas ir kontaktų įtraukimas į ją
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Customers.
- Tuomet Companies.
- Spustelėkite oranžinį Create mygtuką.
- Užpildykite visus reikiamus laukus ir spustelėkite Create.
Pasirinktinai: spustelėkite Note ir pridėkite asmeninę pastabą apie įmonę. Pastaboje galima pateikti keletą detalių apie įmonę, kuo ji užsiima, kas yra jos vadovai ir pan.
- Spustelėkite Contacts.
- Paspauskite oranžinį Add mygtuką.
- Pasirinkite kontaktus spusdelėdami kairėje pusėje esantį žymimąjį langelį šalia kiekvieno kontakto vardo. Galite pasirinkti tiek kontaktų, kiek norite.
- Spustelėkite šalia paieškos juostos esantį baltą mygtuką Add To Company.
B) Kontaktų pridėjimas prie esamos įmonės
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Customers.
- Tuomet Companies.
- Spustelėkite įmonę, į kurią norite įtraukti kontaktus.
- Paspauskite Contacts.
- Pasirinkite kontaktus spusdelėdami kairėje pusėje esantį žymimąjį langelį šalia kiekvieno kontakto vardo. Galite pasirinkti tiek kontaktų, kiek norite.
- Spustelėkite šalia paieškos juostos esantį baltą mygtuką Add To Company.
Ar turiu pridėti kontaktus prie įmonių?
Kontaktų įtraukimas į įmones yra neprivalomas. Tačiau ši funkcija yra labai naudinga. Ji gali padėti sekti visus vienos įmonės pranešimus, o tai ypač naudinga, jei toje pačioje įmonėje bendraujate su keliais žmonėmis.
Ar vienu metu kontaktas gali būti susijęs su daugiau nei viena įmone?
Deja, nėra būdo pridėti daugiau nei vieną įmonę prie kontakto. Tačiau jei norite pakeisti su kontaktu susijusią įmonę, galite ištrinti kontaktą iš pradinio įmonės kontaktų sąrašo ir pridėti jį prie naujo.
Kokią naudą galiu gauti sugrupuodamas kontaktus į įmones?
Kontaktų suskirstymas į įmones gali pagerinti jūsų darbo eigą. Taip galite vienu paspaudimu peržiūrėti visus įmonės kontaktų bilietus ir lengviau filtruoti bei rasti konkrečius bilietus. Norėdami peržiūrėti visus konkrečios įmonės bilietus, atlikite šiuos veiksmus.
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Customers.
- Tuomet Companies.
- Paspauskite Tickets.
Pasirinktinai: jei norite dar labiau susiaurinti paiešką, spustelėkite Custom Filter ir pasirinkite bilieto būseną, šaltinį, žymas arba kitus pasirinktinius filtrus.
Žinių bazės ištekliai
- Įmonės ir organizacijos
- Kontaktų laukeliai
- Kontaktų laukai
- Kontaktai
- Įmonė [paaiškinta]
- Organizacija (paaiškinta)
- Kontaktas [paaiškinta]
- Kontaktų grupės
Pasirengę patogiai valdyti įmonės kontaktus?
Ar dirbate didelėje organizacijoje? Pridėkite kiekvieną kontaktą prie įmonės, kad jų bilietai išsiskirtų jūsų pašto dėžutėje. Išbandykite jau šiandien. Nereikia jokios banko kortelės. Pradėkite nemokamą 14 dienų išbandymą.
Atraskite, kaip LiveAgent integracija su Facebook gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir sutaupyti laiko bei pinigų. Lengvai valdykite Facebook pranešimus ir komentarus tiesiogiai iš LiveAgent, padidinkite agentų produktyvumą bei klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir sužinokite, kodėl tai yra būtina jūsų verslui!
Atsisiųskite nemokamą „LiveAgent“ iOS programėlę ir aptarnaukite savo klientus kelyje. Ši galinga pagalbos tarnybos sistema su integracijomis ir VoIP palaikymu leidžia efektyviai valdyti bilietus, bendrauti tiesiogiai ir stebėti klientų užklausas bet kuriuo metu. Pradėkite nemokamą išbandymą ir patirkite puikų klientų aptarnavimą jau šiandien!