„Instagram“ yra viena populiariausių socialinių tinklų platformų, turinti daugiau nei 1 milijardą aktyvių vartotojų per mėnesį. Platforma naudojama dalintis nuotraukomis, trumpais vaizdo įrašais ir istorijomis, kurių galiojimo laikas yra 24 valandos. „Instagram“ vartotojai taip pat gali pasinaudoti tiesioginių pranešimų siuntimo funkcija.
Kodėl klientų aptarnavimas per „Instagram“ yra svarbus?
Iš pradžių „Instagram“ dažniausiai buvo naudojamas dalintis nuotraukomis su draugais ir šeima, tačiau platforma išpopuliarėjus, vartotojai pradėjo sekti įžymybes ir visuomenės veikėjus. Daugelis „Instagram“ vartotojų išgarsėjo per naktį naudodamiesi teisingomis grotažymėmis ir reklamuodamiesi, todėl įmonės greitai suprato, kad ši platforma gali būti jų sėkmės raktas.
Šiais laikais kiekvienas šiuolaikinis verslas aktyviai veikia „Instagram“ ir naudoja platformą savo produktams ir paslaugoms reklamuoti per estetines nuotraukas, vaizdo įrašus ir klientų atsiliepimus. Didėjant „Instagram“ verslo puslapių skaičiui, „Instagram“ išnaudojo galimybę tobulinti savo produktą pridėdama funkciją „Prekyvietė“, leidžiančią vartotojams pirkti produktus tiesiai iš „Instagram“ programos.
Tačiau kadangi „Instagram“ yra suvokiamas kaip visada prieinamas kanalas, o rinkodara yra aukščiausio lygio, daugelis klientų naudoja platformą kaip klientų aptarnavimo kanalą ir užduoda klausimus apie reklamuojamus produktus, paslaugas ir patį verslą.
Kai kurie klientai netgi įspėja kitus, jei jie turi neigiamos patirties su tam tikru verslu. Taigi klientų komentarai, skundai ar pagyrimai gali paskatinti ar pakenkti verslui. Kita vertus, atsakyti į kiekvieną klausimą, pranešimą ar paminėjimą be jokių priemonių yra tikras iššūkis. Dauguma įmonių gauna šimtus tūkstančių pranešimų ir juose lengva pasiklysti. Taigi kaip įvaldyti klientų aptarnavimą „Instagram“?
Aptarnavimas „Instagram“ per „LiveAgent“
„Instagram“ klientų aptarnavimas gali būti visai paprastas su tinkamais įrankiais, tokiais kaip „LiveAgent“. Mūsų „Instagram“ integracija leidžia jums susieti „Instagram“ verslo puslapį su mūsų pagalbos centro programine įranga. Rezultatas? Kiekvienas „Instagram“ komentaras ar jūsų puslapio paminėjimas bus automatiškai įtrauktas į jūsų pagalbos centro programinę įrangą ir paverstas bilietu.
Ką galite padaryti su integracija?
- Peržiūrėkite komentarus ir atsakykite į juos tiesiai iš pagalbos centro
- Peržiūrėkite ir atsakykite į paminėjimus tiesiai iš pagalbos centro
- Pasirinkite, į kurį skyrių norite nukreipti „Instagram“ bilietus
- Prijunkite daugiau nei vieną „Instagram“ paskyrą
- Archyvuokite „Instagram“ bilietus
- Visus „Instagram“ bilietus laikykite viename prietaisų skydelyje
Kaip tai atrodo/veikia praktiškai?
Jei jums įdomu, ar jūsų klientai galės pasakyti, kad naudojate išorinį įrankį atsakyti į jų klausimus, atsakymas yra neigiamas. Kaip tai veikia, patikrinkite šioje išsamioje vaizdo įrašo pamokoje.
Kaip integruoti „Instagram“ su „LiveAgent“
Atlikite šiuos veiksmus, kad galėtumėte atsakyti į „Instagram“ komentarus ir paminėjimus per „LiveAgent“!
Atminkite, kad norėdami integruoti „Instagram“, būtina turėti „Facebook“ puslapį. Jei dar neturite „Instagram“ paskyros susietos su „Facebook“ puslapiu, rekomenduojame vadovautis šia pamoka. (Galite prijungti bet kurią „Instagram“ paskyrą, kuri prijungta prie „Facebook“ puslapio, kurio administratorius esate.)
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Paspauskite Konfigūracija (krumpliaračio piktograma dešinėje meniu juostoje)
- Paspauskite “Facebook” ir “Instagram”
- Paspauskite Paskyros
- Paspauskite Prisijungti
f. Pasirodys naujas iššokantis langas ir paragins prisijungti prie „Facebook“ paskyros. Įveskite savo prisijungimo informaciją arba, jei jau esate prisijungę, spustelėkite Tęsti
g. Kai pasirodys pranešimas, kad „LiveAgent“ norėtų tvarkyti jūsų puslapius, publikuoti puslapius, kuriuos tvarkote ir pasiekti „Facebook“ puslapio pranešimus, duokite leidimą paspausdami Gerai
h. Grįžkite į „LiveAgent“ ir pasirinkite „Facebook“ puslapį, prijungtą prie jūsų „Instagram“ paskyros ir pasirinkite leidimus. Galite rinktis iš šių parinkčių:
- Gauti komentarus
- Gauti paminėjimus
Atminkite, kad ši integracija neleidžia siųsti tiesioginių pranešimų dėl „Facebook“ politikos. Tai reiškia, kad negalite gauti tiesioginių „Instagram“ pranešimų į „LiveAgent“.
Kokios naudos galite gauti iš integracijos?
Didesnis klientų pasitenkinimas ir aukštesnis lojalumas prekės ženklui
Klientų aptarnavime svarbiausia išlaikyti klientus patenkintus. Saugodami visus „Instagram“ bilietus savo pagalbos tarnyboje, bet kuriuo metu galite lengvai surasti ankstesnį bendravimą.
Jums nebereikia tikrinti atskirų įrašų, ar po jais nėra naujų komentarų. Visa jūsų bendravimo istorija saugoma archyve ir jūs galite lengvai ją pasiekti iš prietaisų skydelio.
Naudodami „LiveAgent“ galėsite sužavėti savo klientus savo žiniomis apie jų ankstesnes užklausas ir išsamią pirkimo informaciją tuo pačiu parodydami, kad jums tikrai rūpi. Tai, savo ruožtu, padidins prekės ženklo lojalumą, klientų teikiamą vertę ir klientų pasitenkinimą.
Greitesnis problemos sprendimas
Šiais laikais ne tik svarbu turėti puikų produktą ar kainą. Klientai nori individualizuotos apsipirkimo patirties be rūpesčių ir ypač greitų atsakymų į jų klausimus. Jei jūsų klientai užduoda jums klausimą per „Instagram“, bet negauna atsakymo per valandą (dauguma klientų tikisi gauti atsakymą per valandą), jie greičiausiai kreipsis į konkurentą.
Suteikite savo klientams tai, ko jie nori ir tikisi naudodami „LiveAgent“ – suasmenintą, greitą aptarnavimą be jokių nesklandumų. „LiveAgent“ pagalbos centro programinė įranga informuos jus kiekvieną kartą, kai gausite naują bilietą iš „Instagram“, todėl bus lengva atsakyti į visus klientų klausimus.
Aukštesnis darbo eigos efektyvumas
Į klientų užklausas atsakydami per „LiveAgent“ pagerinsite agentų efektyvumą. Kodėl?
- Jūsų agentams nebereikės nuolat stebėti skirtingų paskyrų ir įrenginių
- Jūsų agentai nesiblaškys „Instagram“ paskyros sraute
- Jūsų agentų dėmesio neblaškys didėjantis pranešimų skaičius
- Jūsų agentai vienu metu galės valdyti kelias įmonės paskyras
Stipresnis prekės ženklo atstovavimas
Jei jūsų klientai naršo jūsų „Instagram“, tikėtina, kad jie yra pasirengę pirkti. Jiems tiesiog reikia atsakymų į kelis klausimus arba jie nori sužinoti, kaip elgiatės su savo klientais internete. Iš tiesų, 85% klientų prieš pirkdami ieško informacijos apie produktą/paslaugą internete.
Kodėl gi jų nepritraukus parodant, kad laiku atsakote į visus klientų klausimus?
Didesnis saugumas, mažiau duomenų nutekėjimo
Atsakymas į „Instagram“ žinutes per „LiveAgent“ yra saugesnis. Kodėl? „Instagram“ bilietai saugomi bendroje universalioje pašto dėžutėje, kurią gali pasiekti kiekvienas aptarnaujantis agentas. Tai reiškia, kad jums nereikia jaudintis dėl:
- „Instagram“ prisijungimo duomenų bendrinimo su daug darbuotojų
- Buvimo prisijungus prie viešų įrenginių
- Įrenginių, iš kurių esate prisijungę prie savo „Instagram“ paskyros, praradimo
Konkurencinis pranašumas
Nors aptarnavimas per „Instagram“ tampa vis populiaresnis, vis dar yra daug įmonių, kurios to neteikia. Įgykite konkurencinį pranašumą šiandien tiesiog prijungę savo „Instagram“ paskyrą prie „LiveAgent“.
Esate pasiruošę išbandyti mūsų „Instagram“ integraciją?
Leiskite mums viskuo pasirūpinti, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į sklandų ir patikimą visų klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją šiandien. Nereikia kredito kortelės.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Instagram is a platform used for sharing photos, short video reels, and stories that have a 24-hour expiration date. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why is Instagram customer support important?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Because customers are very active on Instagram and expect businesses to be active too. They expect timely service just as they do on live chat, email, and phone, if not faster.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What can you do with an Instagram help desk integration?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “-View and answer comments directly from your help desk -View and answer mentions directly from your help desk -Choose which department you want to route Instagram tickets to -Connect multiple Instagram accounts -Archive Instagram tickets -Keep all Instagram tickets in one unified dashboard ” } }] }Streamline your Viber support today
Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
„Instagram“ pagalbos centro kontaktai
Kaip susisiekti su „Instagram“ klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, telefonu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.